Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2002 #1 Del Skrevet 26. september 2002 hei...jeg har merket at flere og flere av med elevene mine har faktisk sex på skolen.. :-? jeg er ganske utvokst for alderen og blit ofte spurt av jevn aldere gutter om jev vil ha sex på doen og sånt,jeg skjønner ikke er gutter virkelig så kåte at de er villige til å gjøre det overalt....jeg har oxo opplevd at jeg kom inn på skolen det var veldig tidlig på dagen...det pleier ikke å komme folk så tidlig jeg kom inn i klasse rommet og der fant jeg bestevennina mi oppå en stol å hadde sex med typen sin...da begynner det vel å gå over steken eller....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. september 2002 #2 Del Skrevet 26. september 2002 hmmm, hadde hun skoene på seg da? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jæs Skrevet 26. september 2002 #3 Del Skrevet 26. september 2002 Det måtte vært utrolig spennende å hatt sex på skolen!! Hvorfor ALLTID i en seng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppsi Skrevet 26. september 2002 #4 Del Skrevet 26. september 2002 Har jeg hatt typen min på skolen, og vært skikkelig kåt? Itteno problem det, bare spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 26. september 2002 #5 Del Skrevet 26. september 2002 Har hatt sex på skolen, med kjæresten min. Var veldig gøy Når det er sagt så skjønner jeg at du er skeptisk. Særlig når du får tilnærmelser av den sorten. Akkurat det burde vel ikke forekomme. Hvilket klassetrinn går du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2002 #6 Del Skrevet 27. september 2002 er det ikke vodt å ligge oppå en sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2002 #7 Del Skrevet 27. september 2002 jeg har ivaffal aldri gått over en stek. især ikke med sko på bena oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. september 2002 #8 Del Skrevet 27. september 2002 Hva er poenget med å ødelegge en tråd med spydigheter om et par skrivefeil?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2002 #9 Del Skrevet 27. september 2002 hei...jeg har merket at flere og flere av med elevene mine har faktisk sex på skolen.. :-? jeg er ganske utvokst for alderen og blit ofte spurt av jevn aldere gutter om jev vil ha sex på doen og sånt,jeg skjønner ikke er gutter virkelig så kåte at de er villige til å gjøre det overalt....jeg har oxo opplevd at jeg kom inn på skolen det var veldig tidlig på dagen...det pleier ikke å komme folk så tidlig jeg kom inn i klasse rommet og der fant jeg bestevennina mi oppå en stol å hadde sex med typen sin...da begynner det vel å gå over steken eller....... En lærer som er utvokst for alderen Dette er en av de bedre feilslåtte bløffene jeg har sett på en tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. september 2002 #10 Del Skrevet 28. september 2002 Lærer? Som snakker om medelever? Neppe... Ærlig talt folkens - kan dere ikke ta ting seriøst, når innsenderen mener det seriøst - drit i å svare da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RomeoBoy! Skrevet 28. september 2002 #11 Del Skrevet 28. september 2002 Heisann! Jeg må innrømme det at det er en fin tanke. Jeg har på en måte hatt sex med en vennine på skolen. Vi drev på med et prosjekt, og så var vi på et grupperom! Vi bruker å tulle mye sammen, men den gangen gikk det lengre enn vanlig Vi satt pjusket med hverandre, så plutselig, plasserte hun hånden min på puppen min, og spurte hva jeg syntes Og jeg sa at jeg likte det (stammet fram) Så spurte hun om jeg ville kose litt med henne, så det endte med at jeg fingret henne! Og etterhvert har vi blitt sammen, og har nå et godt forhold som inneholder det meste! Så kanskje neste gang vi er alene på et grupperom, så blir det full pakke KLem RomeoBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. september 2002 #12 Del Skrevet 29. september 2002 Romeoboy skrev: Vi satt pjusket med hverandre, så plutselig, plasserte hun hånden min på puppen min, og spurte hva jeg syntes er du mann eller kvinne Romeoboy?? Har ikke hatt sex på skolen, men d er jo ikke for sent enda!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RomeoBoy! Skrevet 2. oktober 2002 #13 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hehe! Så du synes jeg skal gå for det! Eller hva? Hvor på skolen tror du ville være passende? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 3. oktober 2002 #14 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har hatt sex på skulen, eg. Eine gongen var i eit grupperom søndagen før semesterstart, så det var ingen på skulen, ein annan gong var ein laurdags ettermiddag vi satt på lesesalen og kjeda oss, da gikk vi ned i trenings-rommet i kjellaren og hadde sex på apparata der, med speil på alle veggane og ulåst dør... Spennande.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå