AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Del Skrevet 12. februar 2021 Vi bor i et veldig gammelt hus og alle ledninger er synlige. Ville dere malt over? Det er lite aktuelt å ta av spikerklemmene og male under, for det er umulig å få de fint på plass igjen 😬 Anonymkode: 65f5e...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg ville tapet over de, og så malt. Maling på ledninger er ikke pent. Anonymkode: c48ab...247 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Del Skrevet 12. februar 2021 Ville maskert karmen, og malt over dem. Slik forsvinner dem fra veggen. Anonymkode: 57c90...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 12. februar 2021 #4 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg ville malt over. Syns ikke det er så stygt, men det er min mening. Det blir nesten umulig å teipe og samtidig få dekker all gammel maling. Ser forsåvidt ut som disse er malt over med hvit maling fra før, for så å satt på nye klemmer...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Del Skrevet 12. februar 2021 MiaHI skrev (33 minutter siden): Jeg ville malt over. Syns ikke det er så stygt, men det er min mening. Det blir nesten umulig å teipe og samtidig få dekker all gammel maling. Ser forsåvidt ut som disse er malt over med hvit maling fra før, for så å satt på nye klemmer...? Ja, de var malt over fra før. Så løsnet vi på de når vi skulle male veggen. Det ble ikke fint i det hele tatt og når vi skulle skifte det elektriske anlegget festet eletrikeren de så fint han kunne 😅 Enig i at det vil bli veldig vanskelig å skulle teipe og dekke gammel maling 👍 kanskje vi bare må male over da Anonymkode: 65f5e...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #6 Del Skrevet 12. februar 2021 Ville latt det være, ser ikke problemet. Anonymkode: b6ba8...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #7 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ville latt det være, ser ikke problemet. Anonymkode: b6ba8...e3d Vi skal male stuen, derfor er det et dilemma 😊 Anonymkode: 65f5e...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #8 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg har malt over nesten alle ledningene her hjemme. Ser veldig ok ut, synes jeg. Når ledningene og veggen har samme farge, vil de bli mindre synlige, noe som helt klart blir det peneste resultatet. Anonymkode: 60aa5...f09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #9 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har malt over nesten alle ledningene her hjemme. Ser veldig ok ut, synes jeg. Når ledningene og veggen har samme farge, vil de bli mindre synlige, noe som helt klart blir det peneste resultatet. Anonymkode: 60aa5...f09 Takk for innspill, tror det er dette vi kommer til å gå for 😊👏 Anonymkode: 65f5e...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #10 Del Skrevet 13. februar 2021 Jo ikke noe problem å løsne klemmene og sette de på igjen. Er bare latskap og teipe over. Det syns ganske ført at man har tatt snarveier fordi man er for lat til gjøre det ordentlig. Anonymkode: f8915...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #11 Del Skrevet 13. februar 2021 Vi har malt over 😊 Anonymkode: 27ae5...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå