Gå til innhold

hvor høy var din stømregning denne måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3500kr inkludert nettleie. 170kvm nyere hus. Har ikke peis/vedovn. 

Anonymkode: bdfa0...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

660,- inklusiv nettleie. Leilighet på like under 50 kvm. Kun elektrisk oppvarming.

Skrevet

Vi fikk regning på 2263 for januar, inkl nettleie. Enebolig på ca 180kvm.

Men hvor mye er nettleien deres på? Synes den er frytelig høy. Prisen på strømforbruket vårt var bare 650kr. Og så er det nettleien som får regninga til å fly i været 

Anonymkode: 83684...a61

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi fikk regning på 2263 for januar, inkl nettleie. Enebolig på ca 180kvm.

Men hvor mye er nettleien deres på? Synes den er frytelig høy. Prisen på strømforbruket vårt var bare 650kr. Og så er det nettleien som får regninga til å fly i været 

Nettleie 1409kr

strøm 1800kr

Anonymkode: 25fab...69f

Skrevet

Snakker dere om regningen for januar? Ikke fått regning for februar enda, men i januar var den på 1300 kr alt ink. 

Anonymkode: 1503f...286

Skrevet

1400 :(

Anonymkode: cb0bf...ca4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nettleie 1409kr

strøm 1800kr

Anonymkode: 25fab...69f

Akkurat det jeg egentlig hadde forventet. Strømen utgjør en større kostna enn nettleien. Jeg klarer ikke å forstå at vår nettleie nesten er 3 ganger så høy som strømprisen

Skrevet

1600 for 88 kvm leilighet. 

Anonymkode: cc780...49f

Skrevet

3000 inkl nettleien for en leilighet på 85 kvm. 

Anonymkode: 07ae3...e12

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Akkurat det jeg egentlig hadde forventet. Strømen utgjør en større kostna enn nettleien. Jeg klarer ikke å forstå at vår nettleie nesten er 3 ganger så høy som strømprisen

Nettleien avhenger av hvor i landet man bor. Det er opp til netteier å sette prisen på nettleien. 

Anonymkode: 403b2...bf0

Skrevet

1750. 55kvm

Anonymkode: db60c...a34

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nettleien avhenger av hvor i landet man bor. Det er opp til netteier å sette prisen på nettleien. 

Det er driftskostnadene som bestemmer prisen, ikke netteier.

Endret av PetterKanin
  • Liker 1
Skrevet

2200,- 78kvm

Anonymkode: f8228...e76

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

PetterKanin skrev (50 minutter siden):

Det er driftskostnadene som bestemmer prisen, ikke netteier.

Ånei, det visste jeg ikke! Uansett så synes jeg det er rart at nettleien skal koste så vannvittig mye mer enn strømkostnadene. Derfor synes jeg det er interessant å høre hvor mye andre ligger på. Selv om det varierer  fra hvor man bor,  så er det rart det utgjør så store forskjeller. Beklager for at jeg ikke redgjorde for at jeg visste at det er netteier som fastsetter prisene. Og at det varierer fra hvor man bor. Og at det også øker i takt med forbruket.  Det jeg ikke visste var at det kunne være så store variasjoner. Hadde jo ikke spurt om jeg trodde det var lik nettleie overalt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ånei, det visste jeg ikke! Uansett så synes jeg det er rart at nettleien skal koste så vannvittig mye mer enn strømkostnadene. Derfor synes jeg det er interessant å høre hvor mye andre ligger på. Selv om det varierer  fra hvor man bor,  så er det rart det utgjør så store forskjeller. Beklager for at jeg ikke redgjorde for at jeg visste at det er netteier som fastsetter prisene. Og at det varierer fra hvor man bor. Og at det også øker i takt med forbruket.  Det jeg ikke visste var at det kunne være så store variasjoner. Hadde jo ikke spurt om jeg trodde det var lik nettleie overalt.

Vi brukte 2430kwh. Fikk regning på 2510kr.

Nettleie 1240kr og strøm 1270kr.

Dårlig isolert rekkehus på 150kvm. 

Anonymkode: 70968...fad

Skrevet

4035-, 😭 3 etasjes enebolig med garasje, mye varmekabler og ikke vedovn/varmepumpe. Må seriøst vurdere å få vedovn!

Anonymkode: cb464...872

Skrevet

Ca 2300 totalt. Vært ned mot -30. Vedfyring i tillegg. 80 kvm hus, 2 etg. 3 stk som bor her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Her er oversikt over nettleie hos de forskjellige nettselskapene:

https://www.nve.no/reguleringsmyndigheten/nettjenester/nettleie/nettleiestatistikk/

Skrevet

Bor i 33 kvm leilighet i Oslo og fikk strømregning på 270 kr for januar. Har hatt det godt og varmt, så ble overrasket over at den ikke var høyere.

Anonymkode: 0e29f...f5d

Skrevet

258 kr inkl nettleie. Bruker fjorkraft. 62 kvm leilighet.

Anonymkode: b7562...749

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...