Gå til innhold

hvor høy var din stømregning denne måneden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4500kr, enebolig med oppvarmet garasje og utleie. Og dårlig isolert boblebad, blir tappet ned i morgen. 350 kvm totalt. 6-8 personer. 

Anonymkode: 3c76a...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4800 kr. Stort gammelt hus, flere etasjer og flere rom med varmekabler.

 

Anonymkode: 9cc68...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

 

Ånei, det visste jeg ikke! Uansett så synes jeg det er rart at nettleien skal koste så vannvittig mye mer enn strømkostnadene. Derfor synes jeg det er interessant å høre hvor mye andre ligger på. Selv om det varierer  fra hvor man bor,  så er det rart det utgjør så store forskjeller. Beklager for at jeg ikke redgjorde for at jeg visste at det er netteier som fastsetter prisene. Og at det varierer fra hvor man bor. Og at det også øker i takt med forbruket.  Det jeg ikke visste var at det kunne være så store variasjoner. Hadde jo ikke spurt om jeg trodde det var lik nettleie overalt.

Anonymkode: 83684...a61

Selv om vår nettleie var en del lavere enn strømmen denne måneden, så kan jeg si at jeg bor en plass som har omtrent en av Norges høyeste nettleie. I 10 av 12 mnd er nettleien vår 2/3 ganger høyere enn strømmen ...så dette er ikke normalen :)

Anonymkode: 25fab...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1305 kroner inkl nettleie. 80 kvm. Strømbruk på 1359 kwh

Tror februar regningen blir mye verre, for prisen økte veldig først i andre halvdel av januar

 

Anonymkode: e7cdf...2d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000. leilighet på 47 kvm. har bare på varmekabler på badet og en ovn på 18 grader. 

Anonymkode: a8a59...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

118 kr pluss 295 i nettleie. Bor på 30 kvadrat med sentralvarme som jeg ikke betaler noe for. :)

Anonymkode: bb26f...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4000 kroner. Hus på 195 kvm, varmepumpe holder grei varme men når det blir kaldere enn 5 grader fyrer vi med ved i tillegg. Har elbil som bruker en del strøm også.

Februarregning blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk 5000. 3000 kr dyrere enn forrige mnd 🙈 gammelt og litt dårlig isolert hus, så det er vel der det meste forsvinner.

Anonymkode: 98095...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1100 her, dyreste på 2 år. Liten leilighet i første etasje, ca 40 kvadrat. Jeg har det varmt da, orker ikke å fryse for å spare på strømmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500 inkludert nettleie. Ny leilighet på 95 kvm. Har jevnt over 23 grader. 

Anonymkode: 160be...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000 med nettleie. 120 kvm rekkehus. Ligger på 20 grader inne, ikke varmepumpe. Dobbelt så mye som vanlig, men sånn er det. Best å ikke tenke sånn på det, lite å gjøre med. Må ha varme.

Anonymkode: 41056...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1300,- inkl nettleie.
50kvm hjørneleilighet på østlandet, første etasje uten oppvarmet kjeller under.
Bruker kun elektrisk oppvarming.
 

Anonymkode: db25a...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Langt bedre enn forventet!..897. Det er så bra at jeg nesten lurer på om det er noe feil..Kun elektrisk oppvarming.

Leilighet på ca 45m2

Anonymkode: ff6e3...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1068 kr inkludert nettleie ,enebolig men fyrer med ved

Anonymkode: 48907...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...