Gå til innhold

hvor høy var din stømregning denne måneden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Regningen for januar var på 4500, inkludert nettleie. Bolig på ca 100 kvm. Fire personer. Kun elektrisk fyring og har ikke gjort noe som helst for å spare strøm. 

Anonymkode: 003cc...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått nettleien enda, men betalte ~750kr i strøm. 55kvm.

Vet ikke om det er mye eller ikke, er e-faktura så ser ikke noe særlig på hva som er hva, bare betaler. Men med slik noen snakker om strømmen for tiden, var jeg mer sjokkert over at den ikke var over 1000kr 😂

Men kanskje nettleien som er dyr, den regningen kommer ikke før etter helgen tror jeg. E-faktura er fint, men mister litt oversikten 😅😂

Anonymkode: 5ee8b...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 750 kr inkl. nettleie, 67 kvm. trekkfull leilighet fra 60-tallet, men jeg bor i borettslag med fyring (radiatorer) og v.v. inkludert og betaler 4800 i mnd. i husleie.

Nå kobler jeg også på hytta, er spent på hva den kommer til å koste i forbruk (fullt utstyrt med varmtvann og vannbåren varme). Heldigvis settes nettleia litt ned så håper det ikke blir altfor ille.

Er jo ikke vant til å betale for fyring og varmtvann selv så aner ikke hva jeg kan vente meg annet enn at jeg vet at nettleie er dyrere for fritidsboliger.

Anonymkode: 8c1de...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Har ikke fått nettleien enda, men betalte ~750kr i strøm. 55kvm.

Vet ikke om det er mye eller ikke, er e-faktura så ser ikke noe særlig på hva som er hva, bare betaler. Men med slik noen snakker om strømmen for tiden, var jeg mer sjokkert over at den ikke var over 1000kr 😂

Men kanskje nettleien som er dyr, den regningen kommer ikke før etter helgen tror jeg. E-faktura er fint, men mister litt oversikten 😅😂

Anonymkode: 5ee8b...667

Du får opp fakturaen selv om det er e-faktura. Bare å klikke på den i nettbanken. 

Anonymkode: 003cc...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3000 kr på en enebolig på 200 kvm. 20-23 grader i alle rom bortsett fra bad som ligger litt høyere.

Anonymkode: 403b2...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte vel litt i overkant av 4000 kWh, regningen var på 5 700 ca. Stort hus og 2 elbiler som lader hver natt. 

Anonymkode: dbd37...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt under 360 kr, inkludert nettleie. 70 kvm leilighet

Anonymkode: 26808...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8500,- kr inkl. nettleie. Helt hårreisende, men vi har et gammelt hus, med kun varmekabler i kjelleren, og vedfyring i hovedetasjen. Det har tross alt ligget ganske jevnt på -25 til -30 grader ute i hele januar. Vi har nå slått av varmekablene og montert panelovner, for å se om kablene har slått varmen ned i betongen istedenfor opp i rommet.

Anonymkode: 8ae11...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt under 1300kr(nettleie+forbruk). 59 m2, 2 roms. Men 2 år gammel leilighet. Er ikke veldig frossen men varmblodig så har "kun" 20 grader på stue/kjøkken. Ikke brukt vedovnen bare brukt strøm. Har balansert ventilasjon. Har det kjøligere på soverommet rundt 15 grader, mens badet er det rundt 21 grader. Forbruket i januar var på 1036 kwh, det høyeste jeg har hatt de to årene jeg har bodd her. Bor like ved OSL Gardermoen. Bruker ikke noe nattsenk kjører samme temp døgnet rundt. Har ikke EL-bil.

Endret av bosve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kjenner jeg takknemlig for at jeg bor i en liten leilighet nå. Det er en av de få fordelene med å bo trangt.

300 kr inkludert nettleie. Har radiator og bor i et godt isolert murbygg.. :)

Anonymkode: 91461...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2500 kr for ca 110 kvm enebolig, nettleie og strøm. (Februar).

Dyrere enn forrige måned, men lavere enn jeg fryktet. Lest om fryktelig mange fler som har fått dyrere regning. 

Anonymkode: 1503f...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble over 5000 kr i januar. Hus 200 kvm. Som forventet- pusser opp og det går myyyye strøm i den forbindelse (inkludert tørkevifter der man lager bad). 

Anonymkode: 8dc6d...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

600kr for januar, hvor det var ca 50/50 fordeling på nettleie og strøm. Ca 40kvm bolig og da et forbruk på nesten 400 kwh den måneden. Hatt en konvektorovn på de fleste dager som drar. 

Anonymkode: d0577...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...