Gjest 1111 Skrevet 19. august 2005 #21 Skrevet 19. august 2005 Hvor og hvordan finner jeg ut om jeg kan få støtte? Neida, det ordner seg sikkert! Vi får holde hverandre i hånda, og besøke en plastisk kirurg eller en salong for å få det endelig bekreftet! ← Takk
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 1. januar 2008 #22 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har en del arr i annsiktet, rett og slett fordi jeg ikke kunne la være å plukke på sår da jeg var liten. Alle er små, og det dreier seg om "grunne hull" i huden. Største er vel en cm langt, max. Hva er den beste måten å fjerne dette på, og hvor mye ville det koste? Takk:)
Gjest Svenn Skrevet 21. oktober 2008 #23 Skrevet 21. oktober 2008 Hei, ser dere skriver om krystallsliping vdr arr. Jeg har ett stygt arr på halsen som er veldig rødt og stygt til tider. Hmm.. ,kanskje krystallsliping hadde vært noe for meg?? Hvor får man sån behandling? ,eller finnes det noen hjemmeside etc? Svenn
Gjest Anonym 14 Skrevet 11. april 2010 #24 Skrevet 11. april 2010 Jeg har et langt et selv, plages veldig over det. Kan se at det er selvpåført, og jeg skjemmes mye over det og hater sommeren... Vil ikke laser bare gjøre det enda rødere? jeg har også (selv påførte) arr på armen ..de er veldig brun aktige og jeg skjemmes over det ...jeg gikk igjennom en lang tid med deprisjoner pga. trøbbel m. familie... man kan se tydelig at de er selv påførte og foreldrene mine er ikke klar over det...aner ikke hva jeg skal gjøre... jeg kan ikke engang gå med kort armet genser :S jeg vet at helsesøsteren har taushetsplikt men jeg tørr ikke og gå ... Hva skal jeg gjøre ???
Gjest Anne Skrevet 13. april 2010 #25 Skrevet 13. april 2010 Kvisearr da? noen som vet hva som funker best da? jeg har prøvd kjemisk peeling, arrene ble litt bedre tror jeg, men jeg fikk NYE store kviser av behandlingene, og fikk dermed NYE ARR!
Gjest anonym Skrevet 19. april 2010 #26 Skrevet 19. april 2010 jeg prøvde laserbahndling på sykehuset hvor jeg kun betalte egenandel på 280,- hjalp ikke!! vurderer sterkt krystallsliping tror nesten det er det eneste som kan funke for meg. som et tips kan dere jo prøve kelo cote som er å få kjøpt på apoteket, jeg har prøvd men funket ikke, men da skal det sies at jeg kanksje ikke prøvde godt nok fordi man bør være flink til å smøre på 2 ganger om dagen i 3 mnd=)
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2010 #27 Skrevet 19. april 2010 jeg har også (selv påførte) arr på armen ..de er veldig brun aktige og jeg skjemmes over det ...jeg gikk igjennom en lang tid med deprisjoner pga. trøbbel m. familie... man kan se tydelig at de er selv påførte og foreldrene mine er ikke klar over det...aner ikke hva jeg skal gjøre... jeg kan ikke engang gå med kort armet genser :S jeg vet at helsesøsteren har taushetsplikt men jeg tørr ikke og gå ... Hva skal jeg gjøre ??? Ikke for å oppfordre til at du ikke oppsøker helsehjelp, men ingen har taushetsplikt før du fyller 16, i enkelte tilfeller ikke før du er 18. Selvskading faller ofte inn under det som blir meldt videre til barnevern og/eller foresatte. Men over til det du spør om. Det er en salve som skal kunne smøres på for å hjelpe tilhelingen, jeg tror den er nevnt her i forumet, men jeg husker ikke navnet i farten.
Gjest tone Skrevet 18. mai 2013 #28 Skrevet 18. mai 2013 Hei jeg er ute og skal fikse akurat de samme. har du gjort de? mvh Tone Jeg vet ikke hvor jeg kan gjøre dette og vett ikke priser:/ Vil gå i t shorte til sommeren er ikke noe gøy med et stoort arr på begge armene:/
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #29 Skrevet 18. mai 2013 Gå inn og se på dermaroller behandlingen, mye mer effektivt enn laser og krystallsliping . Har tatt det selv på et stygt gammelt arr i ansiktet . Anonym poster: 753fd34fbd265bce604069480b1db251
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå