AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg jogger en del. Ca 100 km i måneden. Sykler intervaller på spinningsykkel 1-2 ganger i måneden. Nå tenkte jeg å løpe intervaller ikke bare sykle de. Problemet har jeg bommet litt det siste året. I fjor vår så ble jeg stiv i bakleggene og måtte roe ned både jogging og løping en periode. Det samme gjentok seg i høst, jeg ble overivrig. Nå har bare jogget de siste 3 månedene og tatt intervallene på spinningsykkel 1-2 ganger per uke. Kondisjon er ok og jeg jogger ganske lett. Samtidig så er jeg litt overvektig, grunnet altfor mye sjokolade i høst og før jul. Det har kanskje konsekvenser for belastningen? Hvordan bør jeg gå frem når det gjelder løpe intervaller og restitusjon over tid? Er så glad i jogge, kan jeg jogge dagen etter intervalløkter og likevel unngå problemene jeg har hatt tidligere? Har bestemt for kun 1 intervall per uke løping fremover. Anonymkode: 87870...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekymraa Skrevet 15. februar 2021 #2 Del Skrevet 15. februar 2021 Løp motbakke intervaller, mindre stress på ledd og sener. 2x5-8 30sek drag med gå eller joggepause ned igjen er bra. 3-5min seriepause. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Del Skrevet 15. februar 2021 Bekymraa skrev (6 timer siden): Løp motbakke intervaller, mindre stress på ledd og sener. 2x5-8 30sek drag med gå eller joggepause ned igjen er bra. 3-5min seriepause. Skal prøve det. Anonymkode: 87870...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå