Gå til innhold

Snakke om hva skjer videre..

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi er nok omtrent på samme nivå som deg og din kjære, vi har vært mye sammen og mye stemmer, men jeg er altså så usikker på om han mener dette seriøst eller om det bare er en litt langvarig flørt. Blir småsprø av å gå gruble og tolke alle små og store tegn. Jeg må nok som deg bare hoppe ut i deg og si litt om hvor jeg er. Men det er så skummelt. 
Skal treffe han i morgen og skal se om jeg finner en god anledning til å få sagt noe om det. 
Ønsker deg masse lykke til ❤️ Måtte 2021 bli kjærlighetens år

Anonymkode: 77381...d68

Ts her..Kjenner meg igjen i tankene der ja - må bare få det ut da. Hvordan er han med deg?🥰 Mtp flørt og er han enkel å prate med?☺️
Jeg ser ikke min før over helgen en gang - har såååå lyst til å ringe/melde men vil ta det under 4 øyne i steden 😉 Lettere å se reaksjon og, ikke bare høre 😅 Hoi, lykke til i morgen - oppdater da?😄🥰 Ja heier på kjærligheten ❤️🤞🏻

Anonymkode: 839af...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her..Kjenner meg igjen i tankene der ja - må bare få det ut da. Hvordan er han med deg?🥰 Mtp flørt og er han enkel å prate med?☺️
Jeg ser ikke min før over helgen en gang - har såååå lyst til å ringe/melde men vil ta det under 4 øyne i steden 😉 Lettere å se reaksjon og, ikke bare høre 😅 Hoi, lykke til i morgen - oppdater da?😄🥰 Ja heier på kjærligheten ❤️🤞🏻

Hvor lenge har dere sett hverdandre? 

Anonymkode: f430d...0f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor lenge har dere sett hverdandre? 

3 mnd ☺️

Skrevet

Det er alltid slik at man raskt forstår hvordan man ligger an! Når man må snakke sammen om dette på grunn av usikkerhet så er det andre ting som ligger bak, den ene viser ikke den samme interessen lenger. Snakke sammen endrer ikke dette, man får mest sannsynlig ikke de svarene man er ute etter uansett. Den andre sier det du vil høre, og er ikke solid nok bygget til og være ærlig. Da blir det  "vente og se" ofte ligger det da bak at man er fornøyd med sex og selskap til noe bedre dukker opp. Mange kvinner er slik, langt flere en mange tror.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 0.43):

Vi er nok omtrent på samme nivå som deg og din kjære, vi har vært mye sammen og mye stemmer, men jeg er altså så usikker på om han mener dette seriøst eller om det bare er en litt langvarig flørt. Blir småsprø av å gå gruble og tolke alle små og store tegn. Jeg må nok som deg bare hoppe ut i deg og si litt om hvor jeg er. Men det er så skummelt. 
Skal treffe han i morgen og skal se om jeg finner en god anledning til å få sagt noe om det. 
Ønsker deg masse lykke til ❤️ Måtte 2021 bli kjærlighetens år

Fikk du snakket med flørten din i går?😄

Skrevet
On 2/11/2021 at 11:29 AM, AnonymBruker said:

3 mnd ☺️

For min egen del er det for tidlig til å avgjøre hvorvidt man ønsker å satse fullt på et forhold eller ikke. Han jeg er sammen med er likedan, det tok i alle fall 6-7 mnd med dating før vi følte oss klare for kjærestetittelen. Vi var eksklusive hele tiden dog. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For min egen del er det for tidlig til å avgjøre hvorvidt man ønsker å satse fullt på et forhold eller ikke. Han jeg er sammen med er likedan, det tok i alle fall 6-7 mnd med dating før vi følte oss klare for kjærestetittelen. Vi var eksklusive hele tiden dog. 

Så bra dere var samkjørte der ☺️ Jeg vil ikke avgjøre noe nå, men bare få en litt klarere trygghet på at vi er på samme spor om du skjønner ☺️ Oppfatter han som interessert, han kommenterer stadig at han skulle ønske jeg var med her og der - da savner han jo selskapet mitt hvertfall 😄 så jeg føler vi er på god vei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fikk du snakket med flørten din i går?😄

Ja, det gjorde jeg! Og det gikk helt supert. Kunne ikke gått bedre egentlig 🥰 Det kom en perfekt anledning og jeg tøffet meg litt opp og spurte helt enkelt rett ut om hva han tenker om oss videre. Men på forhånd så hadde jeg fortalt at jeg setter sånn pris på det vi har og at jeg veldig gjerne vil fortsette videre sammen med han. At han er helt fantastisk og at jeg håper han føler det samme om meg. Og det gjorde han ❤️Fy søren altså, dette ser ut til å virkelig gå veien ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det gjorde jeg! Og det gikk helt supert. Kunne ikke gått bedre egentlig 🥰 Det kom en perfekt anledning og jeg tøffet meg litt opp og spurte helt enkelt rett ut om hva han tenker om oss videre. Men på forhånd så hadde jeg fortalt at jeg setter sånn pris på det vi har og at jeg veldig gjerne vil fortsette videre sammen med han. At han er helt fantastisk og at jeg håper han føler det samme om meg. Og det gjorde han ❤️Fy søren altså, dette ser ut til å virkelig gå veien ❤️ 

Åh fantastisk 🥰 Håper jeg er like heldig som deg 😄 Hørtes ut som en fin måte å ta det på ❤️ Gleder meg til jeg får tatt samtalen og 😄

Skrevet

Jeg var sammen med han i går og da spurte jeg igjen om han trengte eller ville se andre nå. Svaret var nei, bare meg han vil se fremover. Han sa også at han er betatt og trives veldig godt med meg. Fine fyren! ❤️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åh fantastisk 🥰 Håper jeg er like heldig som deg 😄 Hørtes ut som en fin måte å ta det på ❤️ Gleder meg til jeg får tatt samtalen og 😄

Jeg krysser fingrene for deg (og dere) 🥰🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg krysser fingrene for deg (og dere) 🥰🥰

Takk 🥰 Godt helga går fort sier jeg bare 😬

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Takk 🥰 Godt helga går fort sier jeg bare 😬

Hvorfor snakker dere ikke i helga? Kanskje han er hos en annen?

Anonymkode: bf280...e30

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hvorfor snakker dere ikke i helga? Kanskje han er hos en annen?

Vil ta det under 4 øyne og pga jobb hele helgen så fikk vi ikke til å møtes i helga 😏 litt avstand mellom oss og, så ikke bare bare 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vil ta det under 4 øyne og pga jobb hele helgen så fikk vi ikke til å møtes i helga 😏 litt avstand mellom oss og, så ikke bare bare 

Men texter dere ikke da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men texter dere ikke da?

Jo såklart, men vil fortsatt ta det ansikt til ansikt 😉 Vi har fri en dag over helga og tar det da 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...