AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 ..jeg og flørten trenger kanskje å få fram at vi er på samme vei - det føles sånn, men jeg skulle gjerne visst at han vil det samme..Tenkte å få samtalen i den retning neste gang jeg ser han..men hvordan ta den samtalen? Jeg tror ikke det blir kleint eller noe, men jeg er ikke vant til å prate så direkte som jeg kanskje bør nå 😌 Innspill? Anonymkode: 839af...d18
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Den er ikke lett, hvor lenge har dere holdt på? Hva føler du dere er på vei mot? Ingen forhold utvikler seg uten å vise seg sårbar, så det er bare å hive seg uti, si at du har følelser og håper dere er på vei inn i et forhold og ikke bare flørt? Anonymkode: bc8b1...738 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 Den er absolutt ikke lett nei 🙊 Det blir elefanten i rommet 🤪 Jeg føler vi kan være på vei mot noe bra, vi må nok bare si det høyt - men det kjennes litt skummelt likevel..det har vart en stund nå, føler at jeg ikke kan se for meg livet uten han 🥰 Takk for godt forslag, noe sånt må jeg få til neste gang 🤞🏻 Anonymkode: 839af...d18
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Den er absolutt ikke lett nei 🙊 Det blir elefanten i rommet 🤪 Jeg føler vi kan være på vei mot noe bra, vi må nok bare si det høyt - men det kjennes litt skummelt likevel..det har vart en stund nå, føler at jeg ikke kan se for meg livet uten han 🥰 Takk for godt forslag, noe sånt må jeg få til neste gang 🤞🏻 Anonymkode: 839af...d18 Oi, da er du seriøs, ikke det første du bør si i hvert fall, kan bli skremt av mindre. Begynn i det små, at du gjerne vil se han så mye som mulig, gleder deg til å møte han osv. Se om han følger deg i dette først. Anonymkode: ed272...abd 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi, da er du seriøs, ikke det første du bør si i hvert fall, kan bli skremt av mindre. Begynn i det små, at du gjerne vil se han så mye som mulig, gleder deg til å møte han osv. Se om han følger deg i dette først. Anonymkode: ed272...abd Noen gang tenkt på at du kanskje har noen issues du bør adressere om du blir skremt av at noen ønsker varig forhold? Utroooolig dårlig råd. Anonymkode: b70ca...7f8 4
Pappi Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen gang tenkt på at du kanskje har noen issues du bør adressere om du blir skremt av at noen ønsker varig forhold? Utroooolig dårlig råd. Anonymkode: b70ca...7f8 Enig, det virker jo ikke akkurat som at trådstarter har tenkt å ta opp planlegging av giftemål og barn her heller. 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 Personlig har jeg følt rimelig kjapt at den jeg er sammen med kan vare en stund. Og har aldri vært redd for å bringe det på banen. Gidder ikke kaste bort tiden på noen som bare bruker meg som tidsfordriv. Er ikke snakk om å lage familie eller gifte seg i morgen, men greit å vite at partneren kan se for seg en framtid med deg. Også greit å vite at partneren ikke gjør det, så fort som mulig inn i flørten.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Ts her...takk for innspill 😅 Jeg har selvsagt ikke tenkt å si så alvorlig at jeg ikke kan se for meg livet uten han 🙊 Det er mer at jeg vil ha avklaring på hvor vi står, så vi evnt kan gå videre - enten forhold eller i verste fall hver vår vei..føler meg i grunn trygg på at han vil det samme, men det er liksom det å få snakket om det. Jeg vil ikke kaste bort tid, om det kan bli oss er det jo bare å hoppe i det 😅 og sånn forøvrig, så er han den som er mest på av oss to, så jeg kan vel like gjerne risikere at han nevner oss neste gang han og 🥰 Anonymkode: 839af...d18 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 De fleste menn sier ikke så mye, så lenge de vet du ikke treffer andre så er de fornøyde. Det er vi kvinner som dessverre må ta oss av de ukomfortable samtalene. Jeg hater det og må selv ta en slik prat snart 😣 Anonymkode: bc8b1...738 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #10 Skrevet 10. februar 2021 Denne tråden trengte jeg nå. Er eksakt i samme situasjon. Og lurer bare så innmari på hvordan jeg skal få fortalt/åpnet opp for denne samtalen der. Vi har datet mye, overnattet hos hverandre, hatt sex og oppfører oss som om vi er et par. Men han er en type som er veldig ærlig og har fortalt hvor mye han har ligget rundt med hjelp av Tinder. Jeg trenger en bekreftelse på at vi er seriøse med hverandre og at jeg har følelser. Ikke at vi skal bli samboere eln men at vi er litt på samme sted sånn forholdswise Anonymkode: 77381...d68
EmilieH Skrevet 10. februar 2021 #11 Skrevet 10. februar 2021 Jeg tok den i dag, sikkert litt tidlig, vi skal ha 4 date i morgen. Spurte om hva han hadde svart om han ble bedt på date nå. Han svarte at det måtte han forholde seg til når det eventuelt skjedde men det var ikke noe han verken trengte eller lette etter nå. Fint svar!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 EmilieH skrev (47 minutter siden): Jeg tok den i dag, sikkert litt tidlig, vi skal ha 4 date i morgen. Spurte om hva han hadde svart om han ble bedt på date nå. Han svarte at det måtte han forholde seg til når det eventuelt skjedde men det var ikke noe han verken trengte eller lette etter nå. Fint svar! Hæ? Var det et fint svar? Altså at han ikke vet om han ville takket ja til date med en annen?? Anonymkode: ec8b6...852 5
EmilieH Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ? Var det et fint svar? Altså at han ikke vet om han ville takket ja til date med en annen?? Anonymkode: ec8b6...852 Han lever veldig her og nå så det legger jeg ingenting i. Vet han ikke hadde datet noen andre nå!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen gang tenkt på at du kanskje har noen issues du bør adressere om du blir skremt av at noen ønsker varig forhold? Utroooolig dårlig råd. Anonymkode: b70ca...7f8 Serr? Anonymkode: ed272...abd 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #15 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen gang tenkt på at du kanskje har noen issues du bør adressere om du blir skremt av at noen ønsker varig forhold? Utroooolig dårlig råd. Anonymkode: b70ca...7f8 Får frysninger av «jeg kan ikke leve uten deg», som «slår du opp tar jeg livet mitt». Du også gjør nok best i å roe egget litt. Anonymkode: ed272...abd 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #16 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste menn sier ikke så mye, så lenge de vet du ikke treffer andre så er de fornøyde. Det er vi kvinner som dessverre må ta oss av de ukomfortable samtalene. Jeg hater det og må selv ta en slik prat snart 😣 Anonymkode: bc8b1...738 Sant det, virker som vi kvinner er mer «på» for å avklare/bekrefte isåfall ☺️ er du i samme situasjon du og ja? Ja det er ikke så lett - hvor lenge har det vart for din del?☺️ Anonymkode: 839af...d18 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #17 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sant det, virker som vi kvinner er mer «på» for å avklare/bekrefte isåfall ☺️ er du i samme situasjon du og ja? Ja det er ikke så lett - hvor lenge har det vart for din del?☺️ Anonymkode: 839af...d18 Vi har vært sammen i flere år som særboere, men jeg begynner bli litt lei av det og ønsker en mer felles hverdag etterhvert. Jeg får ingen direkte svar på det ifra han, så må ta opp det en dag snart. Vil bli mer familie enn bare kjærester i barnefri uken. Er redd han føler seg ferdig med familie greier 😥 Anonymkode: bc8b1...738
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #18 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært sammen i flere år som særboere, men jeg begynner bli litt lei av det og ønsker en mer felles hverdag etterhvert. Jeg får ingen direkte svar på det ifra han, så må ta opp det en dag snart. Vil bli mer familie enn bare kjærester i barnefri uken. Er redd han føler seg ferdig med familie greier 😥 Anonymkode: bc8b1...738 Åh ser den..Lurt å ta en prat da...lykke til ☺️ Anonymkode: 839af...d18
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #19 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Denne tråden trengte jeg nå. Er eksakt i samme situasjon. Og lurer bare så innmari på hvordan jeg skal få fortalt/åpnet opp for denne samtalen der. Vi har datet mye, overnattet hos hverandre, hatt sex og oppfører oss som om vi er et par. Men han er en type som er veldig ærlig og har fortalt hvor mye han har ligget rundt med hjelp av Tinder. Jeg trenger en bekreftelse på at vi er seriøse med hverandre og at jeg har følelser. Ikke at vi skal bli samboere eln men at vi er litt på samme sted sånn forholdswise Anonymkode: 77381...d68 Da har vi samme dilemma 😏 Men du er nok et skritt nærmere enn meg høres det ut for ☺️ Tror vi bare må hoppe i det - jeg skal hvertfall gjøre det, gru/gleder meg 🙊 Greit å vite om man er på samme sted ja 🤞🏻 Anonymkode: 839af...d18
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #20 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Da har vi samme dilemma 😏 Men du er nok et skritt nærmere enn meg høres det ut for ☺️ Tror vi bare må hoppe i det - jeg skal hvertfall gjøre det, gru/gleder meg 🙊 Greit å vite om man er på samme sted ja 🤞🏻 Anonymkode: 839af...d18 Vi er nok omtrent på samme nivå som deg og din kjære, vi har vært mye sammen og mye stemmer, men jeg er altså så usikker på om han mener dette seriøst eller om det bare er en litt langvarig flørt. Blir småsprø av å gå gruble og tolke alle små og store tegn. Jeg må nok som deg bare hoppe ut i deg og si litt om hvor jeg er. Men det er så skummelt. Skal treffe han i morgen og skal se om jeg finner en god anledning til å få sagt noe om det. Ønsker deg masse lykke til ❤️ Måtte 2021 bli kjærlighetens år ✨ Anonymkode: 77381...d68 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå