Gå til innhold

Nå er jeg en prøver

Minnie27

Anbefalte innlegg

Hei alle prøvere!

I en liten stund nå har jeg vært her inne og tittet, og lest innlegg. Tenkte kanskje at jeg snart var klar for å kanskje kaste meg selv uti det, og presentere meg for dere. Vi har nemlig bestemt oss for å prøve å lage baby!!!!

Jeg er gift, og ute i jobb. Og dessuten klar for barn, så jeg syntes det var på tide å begynne å prøve. Mannen hadde nok aller helst villet vente litt , og han har har nok mer en "tar det som det kommer" innstilling en meg. Jeg synes det er fint å lese og diskutere med andre i min stilling, og jeg ser jo her på KG at det er mange som lurer på det samme som jeg gjør.

Vi er i vår første prøve periode, og jeg forventer (ikke) mens den 28 august. Dette blir spennende! Innser selvfølgelig at vi er heldige hvis alt klaffer første gang, men det er nå spennende uansett da!

Mannen er som sagt litt nøytral angående dette. Misforstå meg ikke; han har lyst på barn, men er ikke så interessert i å snakke så mye om det. Vil ta det som det kommer. Noen som kjener seg igjen?? Og jeg antar også at det er flest kvinner som deltar i dette forumet...

Uansett, så vil jeg bare si hei :smile: og ønske alle lykke til!

Hilsen Minnie27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig!

Jeg er også ganske ny her inne. Vi er i vår første PP og min mann er også litt sånn vi tar det som det kommer.

Men jeg skal ha mensen på søndag og håper at den ikke kommer :kgblunk:

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - sånn er det hos oss også. Jeg teller dager og funderer på når jeg skal sjekke med el-test etc. og leser masse her inne og andre steder.. Mens han tar det som det kommer. Han ønsker seg barn, men tror ikke han blir helt "gira" før jeg fårhåpentligvis kan fortelle han en dag at han skal bli pappa.. Jeg har ikke tenkt til å fortelle han det når jeg finner de mest fruktbare dagene mine, da tror jeg nemlig han blir stresset... Forstår jo det veldig godt, så da kan jeg heller vite om det selv, og forføre han morgen og kveld (tipper han skjønner det da.. ;) )

Lykke til, Minnie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Minnie, og velkommen hit :klem:

Vi er også akkurat i startgropen på prøving.

Min mann er litt delt på egasjementet... Han vil nok gjerne ta ting mer som det kommer. Tror ikke han er så begeistret for å ta EL tester eller beregne - han vil nok helst bare "øve mye" ;) Men sann utover akkurat det, har han vært klar for barn i en del år, og vi har allerede store navne og permisjonsdiskusjoner...

IKM (mens vi håper uteblir) på søndag - men tror nok desverre den kommer likevel.

Lykke til med prøvingen - til oss alle :)

Endret av smilepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...