Gå til innhold

Hva gjør dere når barnet er 105 cm å ikke blitt 4 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fortell meg hvem du kjenner, og jeg skal si deg hvem du er. Har du hørt det uttrykket? 

Anonymkode: 4c0cf...934

Og det skriver en som ikke har lest resten av det jeg skrev. Ergo du er ikke bedre selv, som kommer litt for seint med en klein uttalelse. Jeg har som sagt ikke kontakt med vedkommende lengre.

Anonymkode: ba32e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eldste satt bakover til et stykke ut i førsteklasse. Mellomste måtte snus rundt 4,5 år, da rundet han 25kg (veldig stor for alderen). Yngste er fire år, 107cm og har masse plass i Axkid Minikid.

Anonymkode: 6340e...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her satt ungene bakovervendt til de var rundt sju år, og jeg vet om et barn som satt bakovervendt til han var ni år. På kanskje 999 av 1000 turer er det ett fett om barnet sitter bak- eller forovervendt. På den siste turen kan det være snakk om forskjellen på brukket nakke eller ikke. Skjønner ikke foreldre som tar slike sjanser uten å ha VELDIG gode grunner for det...

Anonymkode: 68743...fa2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Her satt ungene bakovervendt til de var rundt sju år, og jeg vet om et barn som satt bakovervendt til han var ni år. På kanskje 999 av 1000 turer er det ett fett om barnet sitter bak- eller forovervendt. På den siste turen kan det være snakk om forskjellen på brukket nakke eller ikke. Skjønner ikke foreldre som tar slike sjanser uten å ha VELDIG gode grunner for det...

Anonymkode: 68743...fa2

Ja nå har jeg lest en del om det og jeg har til gode å lese at noen barn IKKE kan tilvennes bakovervendt sete i det hele tatt. 

Anonymkode: ba32e...4e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...