AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #61 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fortell meg hvem du kjenner, og jeg skal si deg hvem du er. Har du hørt det uttrykket? Anonymkode: 4c0cf...934 Og det skriver en som ikke har lest resten av det jeg skrev. Ergo du er ikke bedre selv, som kommer litt for seint med en klein uttalelse. Jeg har som sagt ikke kontakt med vedkommende lengre. Anonymkode: ba32e...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #62 Del Skrevet 11. februar 2021 Min eldste satt bakover til et stykke ut i førsteklasse. Mellomste måtte snus rundt 4,5 år, da rundet han 25kg (veldig stor for alderen). Yngste er fire år, 107cm og har masse plass i Axkid Minikid. Anonymkode: 6340e...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #63 Del Skrevet 11. februar 2021 Her satt ungene bakovervendt til de var rundt sju år, og jeg vet om et barn som satt bakovervendt til han var ni år. På kanskje 999 av 1000 turer er det ett fett om barnet sitter bak- eller forovervendt. På den siste turen kan det være snakk om forskjellen på brukket nakke eller ikke. Skjønner ikke foreldre som tar slike sjanser uten å ha VELDIG gode grunner for det... Anonymkode: 68743...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #64 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her satt ungene bakovervendt til de var rundt sju år, og jeg vet om et barn som satt bakovervendt til han var ni år. På kanskje 999 av 1000 turer er det ett fett om barnet sitter bak- eller forovervendt. På den siste turen kan det være snakk om forskjellen på brukket nakke eller ikke. Skjønner ikke foreldre som tar slike sjanser uten å ha VELDIG gode grunner for det... Anonymkode: 68743...fa2 Ja nå har jeg lest en del om det og jeg har til gode å lese at noen barn IKKE kan tilvennes bakovervendt sete i det hele tatt. Anonymkode: ba32e...4e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå