AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Del Skrevet 9. februar 2021 Når jeg jogger rolig så føles det som at jeg bare glir avgårde. Som om jeg er min egen bil/buss. En rar men deilig følelse. Anonymkode: 6939d...27d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Del Skrevet 9. februar 2021 På tredemølle ja, ute nei... Foretrekker altså innetrening 😛 Anonymkode: b942d...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Del Skrevet 9. februar 2021 Ja, jeg forsvinner alltid inn i lydbøkene mine og glemmer alt. Anonymkode: d14e1...4fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 9. februar 2021 #4 Del Skrevet 9. februar 2021 Noen dager føles det som jeg løper på en sky og bare flyr avgårde. Det er utrolig deilig. Andre dager føles det som jeg løper i motbakke med snø og en tung sekk på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Del Skrevet 9. februar 2021 Ja, akkurat har jeg det også! Det går på autopilot når jeg ligger på rundt 10 km/t, tenker det er kosetempoet mitt🥰 Anonymkode: 32991...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Del Skrevet 9. februar 2021 Aldri, hater å jogge. Anonymkode: a68c9...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Del Skrevet 9. februar 2021 Elsker når jeg kommer inn i autopilot etter ca ti minutter. Da er det kos å løpe. 😍 Anonymkode: 6fb4a...efc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 12. februar 2021 #8 Del Skrevet 12. februar 2021 Tamsi skrev (På 9.2.2021 den 18.05): Noen dager føles det som jeg løper på en sky og bare flyr avgårde. Det er utrolig deilig. Andre dager føles det som jeg løper i motbakke med snø og en tung sekk på ryggen. Sånn har jeg det også. Men de første 500-1000 metrene tenker jeg alltid at «dette kommer aldri til å gå, jeg snur og drar hjem igjen, jeg klarer ikke, gidder ikke, oooorkeeeer ikkeeeee!» men så fortsetter jeg og så kan jeg jogge videre uten å tenke mer over at jeg jogger men bare nyte frisk luft, lydbok og bevegelse. Jeg jogger hver dag men starten er alltid den samme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #9 Del Skrevet 12. februar 2021 Heisenberg skrev (2 timer siden): Sånn har jeg det også. Men de første 500-1000 metrene tenker jeg alltid at «dette kommer aldri til å gå, jeg snur og drar hjem igjen, jeg klarer ikke, gidder ikke, oooorkeeeer ikkeeeee!» men så fortsetter jeg og så kan jeg jogge videre uten å tenke mer over at jeg jogger men bare nyte frisk luft, lydbok og bevegelse. Jeg jogger hver dag men starten er alltid den samme. Ja og det er det som er deilig. At jeg vinner over de negative tankene. Anonymkode: 6939d...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #10 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg later som jeg er Eliud Kipchoge når jeg løper. Later som om jeg har et lag rundt meg slik som han hadde da han løp Marathon på under 2 timer. Jeg kan vifte med armene for å gi instrukser til "laget mitt". Anonymkode: fbee6...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #11 Del Skrevet 12. februar 2021 Oh, jeg skulle så virkelig ønske at jeg klarer å komme meg til det punktet. Men det føles bare som strev og smerte for hvert eneste skritt. Rask gange derimot kan jeg holde på evigheter i min egen verden Anonymkode: d96d2...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå