AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #21 Skrevet 11. februar 2021 Det er ikke Frode nei. Anonymkode: 49b81...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #22 Skrevet 11. februar 2021 Når han hele tiden må ta kontakt først så vet han at du ikke er like interessert. Hvis du da ikke sender sms ETTER date heller så vet han du slettes ikke er interessert. og jeg skjønner den logikken.. hvem ønsker å være sammen med en person som viser liten interesse? Slik du evt har gjort hele veien? Anonymkode: 9b3ed...04d 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #23 Skrevet 11. februar 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Når han hele tiden må ta kontakt først så vet han at du ikke er like interessert. Hvis du da ikke sender sms ETTER date heller så vet han du slettes ikke er interessert. og jeg skjønner den logikken.. hvem ønsker å være sammen med en person som viser liten interesse? Slik du evt har gjort hele veien? Anonymkode: 9b3ed...04d Kontakten har gått begge veier hele tiden. Og han svarte til slutt på snap-en jeg sendte, ett døgn senere. Ikke noe om møtet eller hva han tenkte, men spørsmål om noe jeg kan hjelpe han med. (Fordi jeg jobber med noe han trenger hjelp med ;)). Så, om ikke annet – rett i friendzonen der, altså. TS. (Og nei, han er ikke fra Nordvestlandet, og det er ikke Frode ;)). Anonymkode: ccf2d...eac
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #24 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 22.06): Kvinner, det virker ikke som dere forstår. «Kontakt» på chatt betyr ingenting. Vi må fake at vi er super interessert for å få dere til å møte oss. Først etter vi har møtt dere vet vi om det er noe for oss eller ikke. Anonymkode: ca712...156 Ok, så for å forstå deg korrekt, er det altså slik at menn faker hvem de er i begynnelsen og selger seg inn som en bra fyr (som da kvinnen ønsker å møte) fordi de vet at om de viser sitt "ekte jeg" så vil kvinnene løpe vekk. Da tenker jeg at disse mennene bør endre hva enn det er som gjør at kvinner unngår dem fremfor å late som om de er bra og snille menn.. Anonymkode: 42bc7...4ea 2
norw Skrevet 12. februar 2021 #25 Skrevet 12. februar 2021 Så sitter man der på hver sin kant og tror at den andre ikke er interessert. Det er forsåvidt "kvinners marked", men om man ikke foretar seg noe går man fort glipp av bra menn.
Hr. Aktiv Skrevet 12. februar 2021 #26 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 22.02): Jeg har da ikke ghostet ham?! Han har ikke sendt noen melding jeg ikke har svart på? Nei, som sagt er jeg litt pysete der. Ønsker at han skal sende først.. 🙈 TS Anonymkode: ccf2d...eac Ja fortsett slik. Da vil alle menn forsvinne. Jeg hadde tatt hintet her og gått videre. Ingen melding = ingen interesse.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #27 Skrevet 12. februar 2021 6 hours ago, Hr. Aktiv said: Ja fortsett slik. Da vil alle menn forsvinne. Jeg hadde tatt hintet her og gått videre. Ingen melding = ingen interesse. Ja, som både du og norw nevner, så kan jo dette bli resultatet. Ingen gjør noe – over og ut. Er ikke bare menn som forsvinner da. Anonymkode: ccf2d...eac
Gjest someone_here Skrevet 12. februar 2021 #28 Skrevet 12. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 21.49): Møtte en fyr jeg har snakket en stund med for første gang i går. Møttes på Tinder, men flyttet samtalen ganske fort til snap. Har hatt en gøyal og fin tone hele veien. Pga korona har vi tatt ting med ro, men fikk omsider til et treff i går. Fortsatt god stemning, og jeg likte ham bedre enn jeg hadde trodd, faktisk. Men så ble det stille... Det har hendt at det har gått noen dager mellom kontakt tidligere og – men burde han ikke tatt kontakt eller sendt _noe_ dersom han var interessert? Og nei, jeg har ikke gjort det jeg heller... er nok litt «gammeldags» der. Trenger at mannen er litt markant på i begynnelsen, men så tar jeg mer enn gjerne initiativ videre. Skal jeg tolke dette som at interessen ikke er der? Dere menn – hadde dere latt det gå såpass lang tid uten en melding om dere var interessert? Anonymkode: ccf2d...eac Hvis hun leser en melding, men ikke svarer, så kan jeg gjerne vente. Men å skrive først i slik tilfelle kan regnes som selvmord. Hvis hun er interessert, skal hun på et eller annet tidspunkt skrive en melding. Hvis ikke, er det bare å glemme. Endret 12. februar 2021 av someone_here
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #29 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 21.07): TS her. Tusen takk for alle innspill! Tok mot til meg og sendte en hyggelig melding på snap. Åpnet for 8 timer siden, ikke noe svar tilbake. Point taken. Slettet like så godt hele Tinder i samme slengen. Drittlei av at dette skjer igjen og igjen – nå går jeg over/tilbake til å treffe folk på gamlemåten. Helt fair å ikke være interessert – men det må da gå an å si ifra på en ordentlig måte! Har gjort det selv flere ganger, selv om det er særdeles ubehagelig. Alle har takket for en oppriktig tilbakemelding, selv om de har vært skuffet. Så ja, egentlig – slike feige folk kan jeg klare meg fint foruten. Anonymkode: ccf2d...eac Så bra det skjer med jenter og 😜 Anonymkode: f42b7...ed5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #30 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 21.22): Forstår ikke dette med at man oppfordrer damer til å ta kontakt med daten. Nei, menn liker å jakte og viser tydelig når de er interesserte! Er man usikker så er de ikke interessert dessverre. Hvorfor oppmuntre folk til å pine seg selv? Om mannen vil møtes igjen så kontakter han deg raskt etter date. Det er ikke noe å lure på. Nei, menn har andre ting enn å "jakte". Anonymkode: f42b7...ed5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå