AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Møtte en fyr jeg har snakket en stund med for første gang i går. Møttes på Tinder, men flyttet samtalen ganske fort til snap. Har hatt en gøyal og fin tone hele veien. Pga korona har vi tatt ting med ro, men fikk omsider til et treff i går. Fortsatt god stemning, og jeg likte ham bedre enn jeg hadde trodd, faktisk. Men så ble det stille... Det har hendt at det har gått noen dager mellom kontakt tidligere og – men burde han ikke tatt kontakt eller sendt _noe_ dersom han var interessert? Og nei, jeg har ikke gjort det jeg heller... er nok litt «gammeldags» der. Trenger at mannen er litt markant på i begynnelsen, men så tar jeg mer enn gjerne initiativ videre. Skal jeg tolke dette som at interessen ikke er der? Dere menn – hadde dere latt det gå såpass lang tid uten en melding om dere var interessert? Anonymkode: ccf2d...eac
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Hvorfor ghoster du ham? Skjerp deg Anonymkode: b4b46...71f 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Har du sendt melding til han da? Anonymkode: 1bd94...b79 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Kan jo hende han ikke vil virke innpåsliten? Kanskje dere funderer på det samme? Du kan jo skrive til han? Anonymkode: 0f008...836 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ghoster du ham? Skjerp deg Anonymkode: b4b46...71f Jeg har da ikke ghostet ham?! Han har ikke sendt noen melding jeg ikke har svart på? 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har du sendt melding til han da? Anonymkode: 1bd94...b79 Nei, som sagt er jeg litt pysete der. Ønsker at han skal sende først.. 🙈 TS Anonymkode: ccf2d...eac
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Min erfaring er at menn som er interessert holder kontakten. Så han er mest sannsynlig ikke interessert. Men i stedet for å være passiv og sitte og vente, burde du heller skrevet en melding til han selv. Og spurt om dere skal treffes igjen. Anonymkode: 1294c...d42 12
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har da ikke ghostet ham?! Han har ikke sendt noen melding jeg ikke har svart på? Nei, som sagt er jeg litt pysete der. Ønsker at han skal sende først.. 🙈 TS Anonymkode: ccf2d...eac Velkommen til singellivet! Du blir gående lenger singel hvis du holder på den idiotiske regelen der. Anonymkode: 1294c...d42 17
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jo hende han ikke vil virke innpåsliten? Kanskje dere funderer på det samme? Du kan jo skrive til han? Anonymkode: 0f008...836 Hmja. Du kan ha rett. 😊 Jeg får hoppe i det i morgen, om jeg tør. Anonymkode: ccf2d...eac 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 Kvinner, det virker ikke som dere forstår. «Kontakt» på chatt betyr ingenting. Vi må fake at vi er super interessert for å få dere til å møte oss. Først etter vi har møtt dere vet vi om det er noe for oss eller ikke. Anonymkode: ca712...156 11
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmja. Du kan ha rett. 😊 Jeg får hoppe i det i morgen, om jeg tør. Anonymkode: ccf2d...eac Hva er du redd for, at du ikke skal høre noe fra ham...dét har jo allerede skjedd, så det blir ikke verre enn det allerede er, men det kan hende at han svarer også....😀🎉 Anonymkode: eb7a5...71a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner, det virker ikke som dere forstår. «Kontakt» på chatt betyr ingenting. Vi må fake at vi er super interessert for å få dere til å møte oss. Først etter vi har møtt dere vet vi om det er noe for oss eller ikke. Anonymkode: ca712...156 Dette er helt riktig! Han var nok skeptisk i utgangspunktet og fikk det bekreftet. Tar han ikke kontakt innen 48 timer kan ts gå videre. Anonymkode: 0d846...d2a 5
Gjest Kaiminator Skrevet 8. februar 2021 #12 Skrevet 8. februar 2021 (endret) Nå kan det hende at han er redd du ikke var interisert heller etter møtet og derfor er redd for å pushe deg, og derfor unnlot å skrive noe etter. Så du har ingenting å tape på å skrive først til han, om du ikke skriver så kan han tro det er du som ikke er interisert, og ved at det går ytterligere tid får det "bekreftet" på et vis. De fleste av oss menn, meg inkludert, er totalt hjernedøde i starten av datingen og må nok ha det inn med teskje. Om det er slik at han ikke er interisert så vil du fortsatt ikke tape noe mer ved å ta kontakt selv først enn å vente, men om han er interisert og du ikke tar kontakt finnes det muligheter for at du taper noe. Kjør på ts! Endret 8. februar 2021 av Kaiminator
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #13 Skrevet 9. februar 2021 TS her. Tusen takk for alle innspill! Tok mot til meg og sendte en hyggelig melding på snap. Åpnet for 8 timer siden, ikke noe svar tilbake. Point taken. Slettet like så godt hele Tinder i samme slengen. Drittlei av at dette skjer igjen og igjen – nå går jeg over/tilbake til å treffe folk på gamlemåten. Helt fair å ikke være interessert – men det må da gå an å si ifra på en ordentlig måte! Har gjort det selv flere ganger, selv om det er særdeles ubehagelig. Alle har takket for en oppriktig tilbakemelding, selv om de har vært skuffet. Så ja, egentlig – slike feige folk kan jeg klare meg fint foruten. Anonymkode: ccf2d...eac 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #14 Skrevet 9. februar 2021 Sender deg en klem ts🤗 Dette skjedde for et par uker siden med meg også. Mye kontakt, fantastisk date, kontakt i ettertid så plutselig ble det stille... Jeg har tenkt; jaja, ditt tap. Jeg går videre. Men, forstår deg veldig godt i det at man mister motet av at slikt skjer igjen og igjen. Jeg holdt på å gi opp dating helt her i januar. Da var jeg lei og så virkelig ikke poenget med det. Samtidig ønsker jeg veldig å ha noen å dele hverdagen med. Så da må man bare samle kreftene. Jeg tenker at de som behandler en dårlig eller uten respekt har andre ting de må jobbe med. Vær glad du kan komme deg ut å møte noen som fortjener deg og det du har å gi dem🤗 Anonymkode: 0a7b5...0ce 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #15 Skrevet 9. februar 2021 Forstår ikke dette med at man oppfordrer damer til å ta kontakt med daten. Nei, menn liker å jakte og viser tydelig når de er interesserte! Er man usikker så er de ikke interessert dessverre. Hvorfor oppmuntre folk til å pine seg selv? Om mannen vil møtes igjen så kontakter han deg raskt etter date. Det er ikke noe å lure på. Lykke til med å finne deg en bedre fyr TS❤️ Anonymkode: cbb04...f63 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #16 Skrevet 9. februar 2021 Det har ikke med Tinder å gjøre, men med dating-kulturen. Det er så lett å gå videre, at mange glemmer at det sitter et levende menneske med følelser på andre siden av skjermen. Jeg har opplevd det samme som deg: Møtte en mann to ganger, mange meldinger, takk for daten etter siste treff. Deretter ikke svar på noen av mine meldinger. Først ble jeg overrasket og litt bekymret, men så innså jeg at jeg også hadde blitt ghostet! Skuffende, og sier mye mer om den mannen enn meg egentlig. Men så dårlig gjort, og så enkelt å sende en enkel melding om at man ikke ønsker å fortsette å treffes. Hvor vanskelig er det egentlig? Lykke til videre! Anonymkode: 1294c...d42 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #17 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. Tusen takk for alle innspill! Tok mot til meg og sendte en hyggelig melding på snap. Åpnet for 8 timer siden, ikke noe svar tilbake. Point taken. Slettet like så godt hele Tinder i samme slengen. Drittlei av at dette skjer igjen og igjen – nå går jeg over/tilbake til å treffe folk på gamlemåten. Helt fair å ikke være interessert – men det må da gå an å si ifra på en ordentlig måte! Har gjort det selv flere ganger, selv om det er særdeles ubehagelig. Alle har takket for en oppriktig tilbakemelding, selv om de har vært skuffet. Så ja, egentlig – slike feige folk kan jeg klare meg fint foruten. Anonymkode: ccf2d...eac Du hadde uflaks og møtte på en drittsekk uten folkeskikk, dessverre. Håper du er heldigere med den neste du møter. Anonymkode: 4cb0c...8c2 4
Nåleputa Skrevet 11. februar 2021 #18 Skrevet 11. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 21.07): TS her. Tusen takk for alle innspill! Tok mot til meg og sendte en hyggelig melding på snap. Åpnet for 8 timer siden, ikke noe svar tilbake. Point taken. Slettet like så godt hele Tinder i samme slengen. Drittlei av at dette skjer igjen og igjen – nå går jeg over/tilbake til å treffe folk på gamlemåten. Helt fair å ikke være interessert – men det må da gå an å si ifra på en ordentlig måte! Har gjort det selv flere ganger, selv om det er særdeles ubehagelig. Alle har takket for en oppriktig tilbakemelding, selv om de har vært skuffet. Så ja, egentlig – slike feige folk kan jeg klare meg fint foruten. Anonymkode: ccf2d...eac Bor han på Nordvestlandet? Endret 11. februar 2021 av Nåleputa
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #19 Skrevet 11. februar 2021 Ts må holde oppe interessen. Send noen bilder av deg som viser mer av kroppen din. Anonymkode: 80af6...5c4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #20 Skrevet 11. februar 2021 Nåleputa skrev (9 minutter siden): Bor han på Nordvestlandet? Det er garantert ikke den personen du tenker på. Anonymkode: 00e17...897 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå