Jean-Jaques Skrevet 9. februar 2021 #21 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er helt naturlig men menstruasjon, ALLE verdens kvinner har det fra de kommer i puberteten til de har passert overgangsalder, ingenting ekkelt med det så lenge man holder seg renslig og kaster avfallet politisk korrekt. Anonymkode: 89c0e...91a 👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. februar 2021 #22 Del Skrevet 9. februar 2021 Dette er ikke spotting, spotting er brun /rosa. Dette er mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #23 Del Skrevet 9. februar 2021 Laura80 skrev (1 time siden): Dette er ikke spotting, spotting er brun /rosa. Dette er mens. Det er brunt og tørr-slimete konsistens også, inn i mellom de røde tørkene. Ikke behov for noe mer enn truseinnlegg så langt heller.. Anonymkode: df48a...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 11. februar 2021 #24 Del Skrevet 11. februar 2021 Dette er mensblødning. Spotting er mye mindre og rosa/brunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #25 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 21.36): Det er brunt og tørr-slimete konsistens også, inn i mellom de røde tørkene. Ikke behov for noe mer enn truseinnlegg så langt heller.. Anonymkode: df48a...7ec Uansett mens med så mye rødt. Anonymkode: eb9be...5de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #26 Del Skrevet 14. februar 2021 Sånn er starten på min mens iallfall. Anonymkode: cfa18...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #27 Del Skrevet 14. februar 2021 Hei! Vet ikke om dette er riktig tråd å spørre i.. Men tenkte det ikke var nødvendig å lage en ny tråd for dette spørsmålet. Jeg lurer på hva som egentlig definerer "en regelmessig menstruasjonssyklus"? Prøvde å lese på nettet. Noen plasser står det at det må være eksakt så så mange dager, feks regelmessig menstruasjon på 28 dager hver syklus. Andre plasser står det imidlertid at menstruasjonssyklusen kan variere på ca. 4 dager uten at den defineres som uregelmessig. Hva er egentlig riktig her? Jeg kan ha 2-3 dager lengre menstruasjonssykluser noen enkelte perioder enn andre. Feks at jeg har 31 dager istedenfor 29 dager... Bør jeg snakke med lege/gynekolog? Anonymkode: a0853...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #28 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei! Vet ikke om dette er riktig tråd å spørre i.. Men tenkte det ikke var nødvendig å lage en ny tråd for dette spørsmålet. Jeg lurer på hva som egentlig definerer "en regelmessig menstruasjonssyklus"? Prøvde å lese på nettet. Noen plasser står det at det må være eksakt så så mange dager, feks regelmessig menstruasjon på 28 dager hver syklus. Andre plasser står det imidlertid at menstruasjonssyklusen kan variere på ca. 4 dager uten at den defineres som uregelmessig. Hva er egentlig riktig her? Jeg kan ha 2-3 dager lengre menstruasjonssykluser noen enkelte perioder enn andre. Feks at jeg har 31 dager istedenfor 29 dager... Bør jeg snakke med lege/gynekolog? Anonymkode: a0853...882 Jeg tror det stemmer greit at en 4 dager pluss minus regnes som regelmessig syklus. Så lenge det går så og så lang tid fra eggløsning til mens, og mens til eggløsning. Mens kan jo variere i lengde, og de andre periodene også med en dag eller to, uten at det er defekt likevel. Anonymkode: df48a...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #29 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det stemmer greit at en 4 dager pluss minus regnes som regelmessig syklus. Så lenge det går så og så lang tid fra eggløsning til mens, og mens til eggløsning. Mens kan jo variere i lengde, og de andre periodene også med en dag eller to, uten at det er defekt likevel. Anonymkode: df48a...7ec Korrekt meg gjerne hvis jeg tar feil, andre 😅 Jeg er forresten TS. Jeg har alltid antatt, og antar i grunn enda, at jeg har regelmessig syklus da mens kommer på omtrent samme tidspunkt hver mnd, en dag eller to fra eller til, men det ser ut som jeg har sen eggløsning og dermed kort lutealfase. Men regner det fortsatt som regelmessig okke som. Anonymkode: df48a...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 15. februar 2021 #30 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Vet ikke om dette er riktig tråd å spørre i.. Men tenkte det ikke var nødvendig å lage en ny tråd for dette spørsmålet. Jeg lurer på hva som egentlig definerer "en regelmessig menstruasjonssyklus"? Prøvde å lese på nettet. Noen plasser står det at det må være eksakt så så mange dager, feks regelmessig menstruasjon på 28 dager hver syklus. Andre plasser står det imidlertid at menstruasjonssyklusen kan variere på ca. 4 dager uten at den defineres som uregelmessig. Hva er egentlig riktig her? Jeg kan ha 2-3 dager lengre menstruasjonssykluser noen enkelte perioder enn andre. Feks at jeg har 31 dager istedenfor 29 dager... Bør jeg snakke med lege/gynekolog? Anonymkode: a0853...882 Da jeg var hos gynekolog opplyste jeg at korteste syklus siste 6 mnd var 27 dager og lengste var 36. Dette var helt normalt og innafor, så ingen grunn til bekymring 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 16. februar 2021 #31 Del Skrevet 16. februar 2021 For min del så var spottingen ferskt blod og blod blandet med utflod. Var sikker på at det va mensen siden jeg hadde det jeg trodde var sterke mensensmerter. Blødde vell litt av og på i 3 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå