Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #101 Del Skrevet 4. mars 2021 Jeg vil gjerne ha en slik i voksen størrelse takk, for jeg er trøtt og sliten. Jeg vil sove lunt og trygt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2021 #102 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg vil gjerne ha en slik i voksen størrelse takk, for jeg er trøtt og sliten. Jeg vil sove lunt og trygt. Eller du kan minskes ned i kattestørrelse 🥰 Tenk så mykt og godt å sove med pus sin mage som hodepute zzzZzzzzz Endret 4. mars 2021 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 4. mars 2021 #103 Del Skrevet 4. mars 2021 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg vil gjerne ha en slik i voksen størrelse takk, for jeg er trøtt og sliten. Jeg vil sove lunt og trygt. Det der så deilig ut, der vil jeg også være nå. Har hittil vært en heftig uke, med lange dager, mange møter og mye som skjer frem mot en viktig tidsfrist. Hadde vært deilig med en sånn i menneskestørrelse og en eller flere katter som kan ligger rundt meg og inntil meg, mens de bare er myke og gode og maler høyt. Og så kan jeg sove helt til tidsfristen er over og alt gikk helt fint helt av seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mars 2021 #104 Del Skrevet 4. mars 2021 Scarborough 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #105 Del Skrevet 5. mars 2021 Rumle skrev (15 timer siden): Eller du kan minskes ned i kattestørrelse 🥰 Tenk så mykt og godt å sove med Rumle sin mage som hodepute zzzZzzzzz Ja...det hadde vært trivelig...murrrr.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mars 2021 #106 Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja...det hadde vært trivelig...murrrr.... Brrrrrruuuuuumle-brrrrumle mener du vel? Endret 5. mars 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airman Skrevet 5. mars 2021 #107 Del Skrevet 5. mars 2021 Nordland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 5. mars 2021 #108 Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) Jeg har lyst til å gå på ski på et av disse store skistedene i Alpene. Gjerne i Italia: Dessverre ligger det nok an til at denne typen turisme er noe av det siste som friskmeldes. Og vi tar ingen sjanser. Endret 5. mars 2021 av NymeriaRhoynar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #109 Del Skrevet 6. mars 2021 Et egnet sted til stille fiskeopplevelse med mye napp og litt fangst til meg og bålpanna mi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. mars 2021 #110 Del Skrevet 9. mars 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #111 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg vil dra på øving med min bestemor! #stolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2021 Forfatter #112 Del Skrevet 26. mars 2021 Tar meg gjerne en tur hit jeg og blir der ut året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mars 2021 #113 Del Skrevet 26. mars 2021 På en øy helt for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. mars 2021 #114 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg vil reise litt rundt i Norge. Gleder meg til jeg kan gjøre det igjen. Håper det er mulig i sommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2021 Forfatter #115 Del Skrevet 29. mars 2021 Jeg jobber gjerne på denne utsøkte iskremfabrikken...med så mange gratis smaksprøver jeg orker. Jeg husker dem alle ...og se på DE prisene! Husker spesielt kings ice`ene. De var vidunderlig STORE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2021 Forfatter #116 Del Skrevet 9. april 2021 Hvor som helst i Irland will do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. april 2021 #117 Del Skrevet 10. april 2021 Hoppetaujenta skrev (På 26.3.2021 den 18.30): Tar meg gjerne en tur hit jeg og blir der ut året. Hvor er det? Eller for å spørre på en annen måte: Er det bare en tømmerhytte du vil til, eller har plasseringen også en betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2021 Forfatter #118 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg ville til den hytta på bildet. Litt rustikk stil, men all komfort innen rekkevidde. ...men nå er jeg på vei til et av mine slott i skottland. Jeg skal løpe dansende rundt i rommene, trappene, kjeller og loft...og åpne vinduer, sirkulere luften, riste trekkene over møblene og snakke litt med slottskokken om hva de neste syv dagenes meny kommer til å inneholde. Det er fenomenalt å ha litt slingringsmonn med en god matlager. Og varmende flammer i det store ildstedet fra gulv og tre meter opp mot taket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. april 2021 #119 Del Skrevet 12. april 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2021 Forfatter #120 Del Skrevet 14. april 2021 Et langsomt velspist heltidsopphold her....la oss si i allefall en mnd, hadde gjort meg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå