Hulderen Skrevet 14. februar 2021 #61 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg har lyst til å oppleve Vietnam. Det ville være et veldig trygt sted å være, med tanke på lite koronasmitte. Men de vil neppe ta i mot nordmenn nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 14. februar 2021 #62 Del Skrevet 14. februar 2021 I dag vil jeg til Azorene. Har blant annet lyst til å se Europas eneste teplantasjer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 14. februar 2021 #63 Del Skrevet 14. februar 2021 Som den sportsidiot jeg er ville jeg vært i Poklijoka i Slovenia akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 14. februar 2021 #64 Del Skrevet 14. februar 2021 Knossos, Kreta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #65 Del Skrevet 15. februar 2021 Hvis jeg kunne dra hit første mars og bo der resten av året og litt til, så hadde jeg likt det gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 15. februar 2021 #66 Del Skrevet 15. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hvis jeg kunne dra hit første mars og bo der resten av året og litt til, så hadde jeg likt det gitt. Utrolig hvor lekkert og innbydende huset er med de to dekorative verandaene. Uten dem, ville huset fremstått som temmelig ordinært. Vet du noe om hvordan det er innredet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. februar 2021 #67 Del Skrevet 15. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hvis jeg kunne dra hit første mars og bo der resten av året og litt til, så hadde jeg likt det gitt. Flott sted. 👍 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. februar 2021 #68 Del Skrevet 15. februar 2021 Hulderen skrev (1 time siden): Utrolig hvor lekkert og innbydende huset er med de to dekorative verandaene. Uten dem, ville huset fremstått som temmelig ordinært. Vet du noe om hvordan det er innredet? Er det ikke slikt som blir kalt sveitservilla? De ble bygget med slike verandaer. Vakkert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2021 #69 Del Skrevet 15. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hvis jeg kunne dra hit første mars og bo der resten av året og litt til, så hadde jeg likt det gitt. Det er Farmen gården 2019. Ligger i Kragerø 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. februar 2021 #70 Del Skrevet 15. februar 2021 Catalina Culès skrev (1 minutt siden): Det er Farmen gården 2019. Ligger i Kragerø 😊 Hva du vet... 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2021 #71 Del Skrevet 15. februar 2021 Jerry Lee skrev (1 minutt siden): Hva du vet... 😀 Jeg har jo sett det da, når det gikk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. februar 2021 #72 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) . Endret 15. februar 2021 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. februar 2021 #73 Del Skrevet 15. februar 2021 Catalina Culès skrev (1 minutt siden): Jeg har jo sett det da, når det gikk 🙂 Oki. ☺ Har bare sett første runde, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2021 #74 Del Skrevet 15. februar 2021 Jerry Lee skrev (2 minutter siden): Oki. ☺ Har bare sett første runde, jeg. Oki. Sett alle jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #75 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) Jupp, det er farmengården denne gangen og inni var det trivelig på gammelt vis som seg hør og bør. Ikke innlagt noe som helst; parafinlamper, utedo og brønnvann = skikkelig jordet liv sånn som jeg også liker. Og nå vil jeg dra hit og tilbringe resten av februar med min nye hundevenn, pluss spader i utvalg. Endret 15. februar 2021 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. februar 2021 #76 Del Skrevet 15. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Jupp, det er farmengården denne gangen og inni var det trivelig på gammelt vis som seg hør og bør. Ikke innlagt noe som helst; parafinlamper, utedo og brønnvann = skikkelig jordet liv sånn som jeg også liker. Og nå vil jeg dra hit og tilbringe resten av februar med min nye hundevenn, pluss spader i utvalg. ((Hmmm.... 😉)) Fin. Både hytte og "goggie". 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #77 Del Skrevet 15. februar 2021 Absoluttie! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. februar 2021 #78 Del Skrevet 15. februar 2021 Trur begge er mine...må sjekke registeret. Men de er nok mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #79 Del Skrevet 15. februar 2021 Jerry Lee skrev (1 time siden): Trur begge er mine...må sjekke registeret. Men de er nok mine. *rettelse de er over hodet ikke i registeret mitt - jeg tok fullstendig feil; de er @Hoppetaujentas fullt og helt* Ja, jeg visste jo det, men greit at du bøyer deg i forumstøvet og innrømmer at du tok feil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. februar 2021 #80 Del Skrevet 15. februar 2021 Tøvefant (()) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå