Gå til innhold

Hvor vil du feriere akkurat nå?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha en slik i voksen størrelse takk, for jeg er trøtt og sliten. Jeg vil sove lunt og trygt. 
             las-mejores-camitas-para-tu-mascota.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg vil gjerne ha en slik i voksen størrelse takk, for jeg er trøtt og sliten. Jeg vil sove lunt og trygt. 

Eller du kan minskes ned i kattestørrelse 🥰 Tenk så mykt og godt å sove med pus sin mage som hodepute zzzZzzzzz

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Det der så deilig ut, der vil jeg også være nå. Har hittil vært en heftig uke, med lange dager, mange møter og mye som skjer frem mot en viktig tidsfrist. Hadde vært deilig med en sånn i menneskestørrelse og en eller flere katter som kan ligger rundt meg og inntil meg, mens de bare er myke og gode og maler høyt. Og så kan jeg sove helt til tidsfristen er over og alt gikk helt fint helt av seg selv.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (15 timer siden):

Eller du kan minskes ned i kattestørrelse 🥰 Tenk så mykt og godt å sove med Rumle sin mage som hodepute zzzZzzzzz

:nigo: Ja...det hadde vært trivelig...murrrr.... :laugh: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

:nigo: Ja...det hadde vært trivelig...murrrr.... :laugh: 

Brrrrrruuuuuumle-brrrrumle mener du vel? :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst til å gå på ski på et av disse store skistedene i Alpene. Gjerne i Italia:

Lagazuoi Ski Area in the herat of the Dolomiti Superski ...

Dessverre ligger det nok an til at denne typen turisme er noe av det siste som friskmeldes. Og vi tar ingen sjanser.

Endret av NymeriaRhoynar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et egnet sted til stille fiskeopplevelse med mye napp og litt fangst til meg og bålpanna mi. :) 
large.jpeg?_encoded=2f66666666666678302f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil dra på øving med min bestemor! :rodmer: #stolt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tar meg gjerne en tur hit jeg og blir der ut året. :) 
?uuid=9dc1b349-df6c-5636-8970-bbb6db04ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil reise litt rundt i Norge. Gleder meg til jeg kan gjøre det igjen. Håper det er mulig i sommer :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40790382_10156835363322268_1386887812241
Jeg jobber gjerne på denne utsøkte iskremfabrikken...med så mange gratis smaksprøver jeg orker. :rodmer: 
Jeg husker dem alle ...og se på DE prisene! Husker spesielt kings ice`ene. De var vidunderlig STORE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvor som helst i Irland will do. :rodmer: 
73292000.jpg?imageId=73292000&width=980&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (På 26.3.2021 den 18.30):

Tar meg gjerne en tur hit jeg og blir der ut året. :) 
?uuid=9dc1b349-df6c-5636-8970-bbb6db04ec

Hvor er det? Eller for å spørre på en annen måte: Er det bare en tømmerhytte du vil til, eller har plasseringen også en betydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville til den hytta på bildet. Litt rustikk stil, men all komfort innen rekkevidde. :jepp: 

...men nå er jeg på vei til et av mine slott i skottland. Jeg skal løpe dansende rundt i rommene, trappene,
kjeller og loft...og åpne vinduer, sirkulere luften, riste trekkene over møblene og snakke litt med slottskokken
om hva de neste syv dagenes meny kommer til å inneholde. Det er fenomenalt å ha litt slingringsmonn med
en god matlager. :rodmer: Og  varmende flammer i det store ildstedet fra gulv og tre meter opp mot taket.  
          vb34171924.jpg?itok=hNkrwfPB

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

q595o2nGssGMYUhV6fEk8P-970-80.jpg.webp
        Et langsomt velspist heltidsopphold her....la oss si i allefall en mnd, hadde gjort meg godt. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...