AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #21 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den i fuglesveien er bedre 😛 Anonymkode: 6b811...25a *fuglenesveien Anonymkode: 6b811...25a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #22 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): *fuglenesveien Anonymkode: 6b811...25a Vørt endel på bristol og lorry, lyst å prøve noe nytt. Anonymkode: dac33...f57
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #23 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vørt endel på bristol og lorry, lyst å prøve noe nytt. Anonymkode: dac33...f57 Også vært på dinner og heim, men det har ikke vært like ofte. Anonymkode: dac33...f57
Lady Lovelylocks Skrevet 8. februar 2021 #24 Skrevet 8. februar 2021 Jeg anbefaler alltid samme restaurant. Dim sum by taste of china.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #25 Skrevet 8. februar 2021 Lady Lovelylocks skrev (Akkurat nå): Jeg anbefaler alltid samme restaurant. Dim sum by taste of china. Er den åpen nå? De har god mat Anonymkode: dac33...f57
Lady Lovelylocks Skrevet 8. februar 2021 #26 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er den åpen nå? De har god mat Anonymkode: dac33...f57 Fredag til søndag, 16-20.30 står det på hjemmesiden.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #28 Skrevet 8. februar 2021 Lady Lovelylocks skrev (11 minutter siden): Fredag til søndag, 16-20.30 står det på hjemmesiden. Dessverre er resturanter dårlig i disse tider å opptadere åpningstidene/hjemmesidene sine, jeg skal sende de en mail nå å høre, Anonymkode: dac33...f57
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #29 Skrevet 8. februar 2021 buksa di skrev (12 minutter siden): Asia på Aker Brygge. Thanks! Anonymkode: dac33...f57
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #30 Skrevet 8. februar 2021 Dinner er en av mine favoritter i Oslo. Anonymkode: c484a...d08
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #31 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dinner er en av mine favoritter i Oslo. Anonymkode: c484a...d08 Takk, vært ett par ganger der i disse tider, de er okay synes de var bedre før-mer rauser med tilbehør. Anonymkode: dac33...f57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå