Gå til innhold

Hvor?? Middag??


Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den i fuglesveien er bedre 😛

Anonymkode: 6b811...25a

*fuglenesveien

Anonymkode: 6b811...25a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

*fuglenesveien

Anonymkode: 6b811...25a

Vørt endel på bristol og lorry, lyst å prøve noe nytt.

 

Anonymkode: dac33...f57

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vørt endel på bristol og lorry, lyst å prøve noe nytt.

 

Anonymkode: dac33...f57

Også vært på dinner og heim, men det har ikke vært like ofte.

Anonymkode: dac33...f57

Skrevet

Jeg anbefaler alltid samme restaurant. Dim sum by taste of china. 

Skrevet
Lady Lovelylocks skrev (Akkurat nå):

Jeg anbefaler alltid samme restaurant. Dim sum by taste of china. 

Er den åpen nå?

De har god mat :)

Anonymkode: dac33...f57

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er den åpen nå?

De har god mat :)

Anonymkode: dac33...f57

Fredag til søndag, 16-20.30 står det på hjemmesiden.

Skrevet

Asia på Aker Brygge.

Skrevet
Lady Lovelylocks skrev (11 minutter siden):

Fredag til søndag, 16-20.30 står det på hjemmesiden.

Dessverre er resturanter dårlig i disse tider å opptadere åpningstidene/hjemmesidene sine,

jeg skal sende de en mail nå å høre, 

Anonymkode: dac33...f57

Skrevet
buksa di skrev (12 minutter siden):

Asia på Aker Brygge.

Thanks!

Anonymkode: dac33...f57

Skrevet

Dinner er en av mine favoritter i Oslo.

 

Anonymkode: c484a...d08

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dinner er en av mine favoritter i Oslo.

 

Anonymkode: c484a...d08

Takk, vært ett par ganger der i disse tider, de er okay synes de var bedre før-mer rauser med tilbehør.

Anonymkode: dac33...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...