Tough cookie Skrevet 24. januar #841 Del Skrevet 24. januar (endret) Rødstrupa skrev (På 24.1.2025 den 14.59): Hadde hun sagt ‘’enkel mann’’ hadde det vært greit. I den forstand at de fleste menn er enkle/greie/nokså ukompliserte og lette å gjøre til lags, i forhold til oss kvinner. Men hun bruker feil ord, simpel/enkel kan i en del sammenheng gå om hverandre men blir feil i denne setningen. Siden hun er influenser tenkte hun sikkert på det engelske ordet "simple" og oversatte det til norsk, men på norsk er det et negativt ladet ord. Endret 25. januar av Tough cookie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilli74 Skrevet 24. januar #842 Del Skrevet 24. januar (endret) Jeg synes David nesten ser litt alkoholisert ut, rød og oppsvulmet i ansiktet. Har visst begynt på medisiner mot høyt blodtrykk. Burde kanskje heller begrense alkoholinntak, ser de alltid har vin og øl til maten uansett anledning. Mye festing også, må ta på.. Endret 24. januar av Hilli74 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 24. januar #843 Del Skrevet 24. januar bonsaijenta skrev (På 8.1.2025 den 14.15): Jeg måtte se på GMN og hun er stiv i maska ja. Jeg så hun snakket om urinveisinfeksjon på AED fordi hun og D har holdt på som kaniner. Jeg har ikke hørt selve podcasten og det frister heller ikke. Hun snakket aldri om sånt da hun var gift med Riise. Huff ja, så de diskuterte den urinveisinfeksjonen i en av episodene ja. Om jeg syns det var kleint at LAR og Iselin diskuterte det at han ikke måtte komme inni henne, syns jeg det var 100 ganger kleinere når David også kommenterte det som om hun var heldig som fikk en ladning inni seg. Mannen er nesten 60 år! 🤮 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 25. januar #844 Del Skrevet 25. januar LAR gjorde så stort nummer av at David var på ferie, og at hun skulle nyte alenetid, så har han bare dratt på hytta en dag i forveien. 😵💫 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 25. januar #845 Del Skrevet 25. januar Hilli74 skrev (17 timer siden): Jeg synes David nesten ser litt alkoholisert ut, rød og oppsvulmet i ansiktet. Har visst begynt på medisiner mot høyt blodtrykk. Burde kanskje heller begrense alkoholinntak, ser de alltid har vin og øl til maten uansett anledning. Mye festing også, må ta på.. Man kan bli rød i ansiktet osv ved høyt blodtrykk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 25. januar #846 Del Skrevet 25. januar Skravleberta skrev (17 timer siden): Huff ja, så de diskuterte den urinveisinfeksjonen i en av episodene ja. Om jeg syns det var kleint at LAR og Iselin diskuterte det at han ikke måtte komme inni henne, syns jeg det var 100 ganger kleinere når David også kommenterte det som om hun var heldig som fikk en ladning inni seg. Mannen er nesten 60 år! 🤮 Huff! Alt folk deler…. 🤮 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. januar #847 Del Skrevet 25. januar Tough cookie skrev (På 24.1.2025 den 16.57): Siden hun er influenser tenkte hun sikkert på det engelske ordet "simple" og oversatte det til norsk, men på norsk er det et negativt ladet ord. Men hun vet nok hvor negativt det ordet er, og det var ikke verken snillt eller pent å bruke det. David gjentok det flere ganger og ble tydeligvis såret av det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilli74 Skrevet 25. januar #848 Del Skrevet 25. januar Tiara07 skrev (2 timer siden): Man kan bli rød i ansiktet osv ved høyt blodtrykk. Ikke pløsete også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 25. januar #849 Del Skrevet 25. januar Justlooking skrev (2 timer siden): Men hun vet nok hvor negativt det ordet er, og det var ikke verken snillt eller pent å bruke det. David gjentok det flere ganger og ble tydeligvis såret av det. Hun visste nok godt hva hun sa ja 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 25. januar #850 Del Skrevet 25. januar Ordet "Simpel" - Betydning og bruk på norsk: av lav kvalitet; med dårlige egenskaper; tarvelig; sjofel, ufin Eksempel en simpel dress; han er en simpel fyr brukt som adverb: det var simpelt gjort Når man bruker ordet på norsk er det negativt, og om en mann så er det altså veldig negativt. Skjønner at David ble lei seg På engelsk derimot, så betyr simple "easy to understand or deal with"; not hard to do: a simple problem.It was simple to solve her problems. not elaborate or complicated; plain:a simple design. not ornate or luxurious; unadorned:a simple dress. unassuming; modest; sincere:He's a simple man. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 25. januar #851 Del Skrevet 25. januar Marihone skrev (På 22.1.2025 den 21.44): Hva er galt med LAR?? Kritiserer at David er simpel fordi han skrev en setning om henne på Instagram da hun hadde bursdag. Jeg får ikke en gang oppmerksom fra mannen i sosiale medier. Mannen min ER faktisk enkel og sa i fra på første date, men jeg har aldri kritisert han for det. Så skal hun pirke på klærne til David HELE tiden. Han får ikke pynte seg en gang. Han skal ha lik stil slik som henne. Hun har ikke bra stil en gang! T-skjorte og baggy jeans er stygt i min verden. Så skal alt være beige i hjemmet hans fordi hun mener det er fint. Hvorfor prøver hun å endre på han hele tiden? Makan til frekkhet! Og dessverre aksepterer han dette fordi han tror hun har peiling. Han lar kvinner overkjøre han i forhold. Det er vondt å se på. David er en veldig følsom mann, og folk vet å utnytte dette. Han hadde lagt ned en ekstra innsats med det kortet og han sier jo at han elsker henne utenom. Men er det bra nok for LAR? Neida, hun skal alltid ha bedre eller mer. Kjære David. Jeg vet ikke hvilke sår du har som gjør deg rask co-dependent i et forhold, men LAR er ikke den rette matchen for deg. Du trenger en kvinne som er jordnær, varm, autentisk, jovial, selvstendig og har eldre barn som har flyttet ut - eller skal flytte ut. Det er mange damer på 40+ som er spreke og vakre om det er det du ønsker, men tenk om begge to var ferdig med barn slik at dere kunne reise sammen og ikke være avhengig av hverandre økonomisk? Slik som Brita og hennes kjæreste. LAR kommer til å prøve alt i sin makt for å gifte seg med David. Hun kan alle triksene i boka. Er det ikke noen i nærmeste familie som kan si i fra til David? Flere av oss har utdannelse der jobben er å lese mennesker, og LAR kan vel ikke spille skuespill bare for å bli diskutert i forum? Noe må jo være en del av hennes personlighet? Jeg får oppriktig vondt på Davids vegne. Det er ikke greit å se mennesker bli behandlet slik. Hun har skremmende mange narsesisstiske trekk....Blir ikke overrasket om hun klarer å loppe han for ALT,,t.o.m relasjonen med egne barn. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. januar #852 Del Skrevet 25. januar Mye av det vi ser er nok for å lage innhold. Det er det de lever av. Oppussing, ferier, små «konflikter». Jeg synes ikke turen til Marbella så noe hyggelig ut. Det ble mye fokus på hvor ulike de er. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. januar #853 Del Skrevet 26. januar Hilli74 skrev (På 25.1.2025 den 0.04): Jeg synes David nesten ser litt alkoholisert ut, rød og oppsvulmet i ansiktet. Har visst begynt på medisiner mot høyt blodtrykk. Burde kanskje heller begrense alkoholinntak, ser de alltid har vin og øl til maten uansett anledning. Mye festing også, må ta på.. Det er få rolige hverdager. Alle trenger endel av de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 26. januar #854 Del Skrevet 26. januar Nok et intetsigende intervju med DE og LAR i vg i går (betalingsmur). https://www.vg.no/rampelys/i/wgXbgo/louise-angelica-riise-og-david-eriksen-aapner-opp-om-forholdet Bilder fra det beige hjemmet der alle møbler er skiftet ut til å passe LAR sin smak. David har alltid hatt en klassisk smak, og jeg synes de nye møblene ser helt merkelige ut i en klassisk byvilla. Det eneste de var enige om ifm oppussingen var kjøkkenet. David sliter seg ut, det er tydelig. Han har fått seg en golddigger av en influencer i hus, med en femåring som del av pakken. Han er avhengig av aleinetid, og det løser de ved at de har hver sin stue. LAR går hjemme og daffer + shopper, og han kommer sliten hjem fra jobb. Da er hun frustrert over at han ikke er mentalt tilstede på et blunk. Den uselvstendige sønnen på 23 lever og på faren, og bor og i leiligheten. Tror jeg hadde blitt gal… forstår godt at han trekker seg tilbake på hytta aleine. For et overfladisk sirkus.. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 26. januar #855 Del Skrevet 26. januar Tipper at nå blir snart hunden til David byttet ut med en liten (beige….) pomeranian….😆 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 26. januar #856 Del Skrevet 26. januar Friluftsdame skrev (54 minutter siden): Nok et intetsigende intervju med DE og LAR i vg i går (betalingsmur). https://www.vg.no/rampelys/i/wgXbgo/louise-angelica-riise-og-david-eriksen-aapner-opp-om-forholdet Bilder fra det beige hjemmet der alle møbler er skiftet ut til å passe LAR sin smak. David har alltid hatt en klassisk smak, og jeg synes de nye møblene ser helt merkelige ut i en klassisk byvilla. Det eneste de var enige om ifm oppussingen var kjøkkenet. David sliter seg ut, det er tydelig. Han har fått seg en golddigger av en influencer i hus, med en femåring som del av pakken. Han er avhengig av aleinetid, og det løser de ved at de har hver sin stue. LAR går hjemme og daffer + shopper, og han kommer sliten hjem fra jobb. Da er hun frustrert over at han ikke er mentalt tilstede på et blunk. Den uselvstendige sønnen på 23 lever og på faren, og bor og i leiligheten. Tror jeg hadde blitt gal… forstår godt at han trekker seg tilbake på hytta aleine. For et overfladisk sirkus.. Make Davids leilighet great again. Grusomt det hun har gjort med leiligheten hans. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 26. januar #857 Del Skrevet 26. januar Jeg leser artikkelen fra VG nå. Der kommer det tydelig frem hvor ulike de er. Hun vil egentlig ha en anonym partner. Hun vil gifte seg. Hun vil ha barn. Hun vil ha et beige hjem. Hun vil ha romantikk og være mye sammen. David vil ikke dette, så hvorfor er de sammen da? Det er nok livsstilen til David hun vil ha. Hun tenker på framtiden til C og likte ikke å være alenemor. Er virkelig penger og et liv i sus og dus alt? 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 26. januar #858 Del Skrevet 26. januar Det er vel egentlig ingen av dem som er i en type forhold som de ønsker nå. De er på veldig forskjellige steder i livet og dette vil kreve mye av dem begge fremover. Skjønner at hun gjerne vil være i forhold, men hvorfor ikke bo hver for seg og bygge et stabilt liv for seg og sønnen? Han burde etterhvert innse at han faktisk ikke har samme alder som de ansatte i firmaet….. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 26. januar #859 Del Skrevet 26. januar anno19 skrev (31 minutter siden): Det er vel egentlig ingen av dem som er i en type forhold som de ønsker nå. De er på veldig forskjellige steder i livet og dette vil kreve mye av dem begge fremover. Skjønner at hun gjerne vil være i forhold, men hvorfor ikke bo hver for seg og bygge et stabilt liv for seg og sønnen? Han burde etterhvert innse at han faktisk ikke har samme alder som de ansatte i firmaet….. Forskjellene er åpenbare. Også forskjellen til Brita A og Hedvig. Førstnevnte driver sin egen business, og sistnevnte har startet sin treningsbusiness. Eccentric ville utvikle Hedvig som en intetsigende influencer slik de har mange av i stallen, men hun ønsket ikke det. Jeg tror enhver med litt omløp i topplokket forstår at influencer-yrket må kobles med substans for å overleve. Hedvig ville gjøre noe annet, og det var klokt. LAR fremstår som en annen type, hun lever av å flashe utseende og overforbruk. Ingen substans, hun er ikke spesialist på noe. LAR er opptatt av ekteskap, han er ikke. Han har aldri vært gift. Han har en travel jobb, hun dasser rundt i butikker og spiser lunch med influencer-venninner. Snapper og legger ut på IG fra sin intetsigende hverdag. En hverdag uten innhold gjør at hun hele tiden ser etter ting som kan forandres, og kjøpes. En femåring i en byleilighet er ikke ideelt. Tipper hun snart pusher på enebolig. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 26. januar #860 Del Skrevet 26. januar (endret) Hilli74 skrev (På 25.1.2025 den 0.04): Jeg synes David nesten ser litt alkoholisert ut, rød og oppsvulmet i ansiktet. Har visst begynt på medisiner mot høyt blodtrykk. Burde kanskje heller begrense alkoholinntak, ser de alltid har vin og øl til maten uansett anledning. Mye festing også, må ta på.. Dette tror jeg du har helt rett i. Jeg har reagert på akkurat det samme, og tenkt at David må være hard på flaska. Typiske tegn hos en alkoholiker er rødhet i ansikt, samt oppsvulmet i ansiktet, henge øyelokk, hoven på øyelokk og blanke øyne. Dette ser vi tydelig hos David. Trist da, han burde gå til legen og få hjelp for det blir nok ikke bedre med LAR i hus. Endret 26. januar av Really 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå