Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Marihone skrev (4 timer siden):

Nå er det soverommet som skal renoveres. Jeg har aldri hørt om en mann som tillater at hele han og hans bolig blir endret. Hun sier jo indirekte at han har dårlig smak. LAR liker jeg bare mindre og mindre, men jeg har hørt hun er hyggelig live, 

Jeg har også reagert på den ekstreme renoveringen. Det kom jo frem mens David var med Hedvig at han elsket de sterke fargene rundt seg. LAR har fjernet ALT. Hun har revet ut og renovert alt fra bad, kjøkken, stue til balkong, og nå har hun tatt soverommet fatt. Ganske sykt egentlig. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartland skrev (17 timer siden):

Jeg har også reagert på den ekstreme renoveringen. Det kom jo frem mens David var med Hedvig at han elsket de sterke fargene rundt seg. LAR har fjernet ALT. Hun har revet ut og renovert alt fra bad, kjøkken, stue til balkong, og nå har hun tatt soverommet fatt. Ganske sykt egentlig. 

Jeg begynte plutselig å nynne på Leonard Cohens; "First we take Manhattan, then we take Berlin..."😃

Bare en assosiasjon til LAR som tar rom for rom og gjøre det til sitt eget.

Nei nå må David våkne opp😬

Endret av Tough cookie
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (18 timer siden):

Syntes leiligheten var kjempefin tidligere.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fine leiligheten som både var smakfullt oppusset og innredet, nå er den i ferd med å bli akkurat like platt og sjelløs som dama selv. Trist. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (På 23.9.2024 den 19.56):

Og hvem betaler? Det er helt sykt. Han hadde jo en stilig leilighet. Helt greit at begge skal få sette sitt preg men har de virkelig revet ut kjøkken og bad? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (21 minutter siden):

Og hvem betaler? Det er helt sykt. Han hadde jo en stilig leilighet. Helt greit at begge skal få sette sitt preg men har de virkelig revet ut kjøkken og bad? 

Kjøkken, stue, bad og soverom. Mulig gang også. Og det ser grusomt ut der nå! Hvor er Davids sjel og personlighet i hans eget hjem? LAR og Nettenestea er to kvinner som evner å tvinne menn rundt lillefingeren. Hvordan de får det til vet jeg ikke, men noe gjør dem.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg synes det er mye usaklig kritikk her. Hva så om de pusser opp? Ganske naturlig det når en ny har flyttet inn og de har nok cash. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (29 minutter siden):

Må si jeg synes det er mye usaklig kritikk her. Hva så om de pusser opp? Ganske naturlig det når en ny har flyttet inn og de har nok cash. 

Hun pusser opp. Dette er det helt motsatte av den stilen han vil ha. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (23 timer siden):

Det kan vel være ar han liker dette nå? Uansett er det hans liv, hans valg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (På 28.9.2024 den 22.09):

Hvordan vet du hvilken stil han vil ha? Han hadde exens stil før, nå har han nyedamas stil. Antagelig har han ingen egen stil.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen sier her er det vel normalt at dama skal bygge rede og fornye ungkarskåken…

Det som ikke er normalt er å si at man har vært EKSTREMT opptatt og travel for tiden fordi man driver med oppussing. Ho går hjemme hele dagene uansett og fagfolk gjør vel jobben. Irriterer meg grønn av at hun synes det er så ekstremt travelt og måten hun sier det sakte og tydelig. Blir helt matt av den dama på akkurat det. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snikksnakk12 skrev (18 timer siden):

Som noen sier her er det vel normalt at dama skal bygge rede og fornye ungkarskåken…

Det som ikke er normalt er å si at man har vært EKSTREMT opptatt og travel for tiden fordi man driver med oppussing. Ho går hjemme hele dagene uansett og fagfolk gjør vel jobben. Irriterer meg grønn av at hun synes det er så ekstremt travelt og måten hun sier det sakte og tydelig. Blir helt matt av den dama på akkurat det. 

Huff måtte inn se! Hun er noe av det mest sjelløse og overfladiske menneske jeg har sett! Hun er like kjedelig som å pusse tenner..Ingen dybde, ingen personlighet. Bare et skall😱 Eneste som betyr noe for hun er fasade, interiør og klær. Tvinger nok David til å bruke kvelder på skru møbler. Herregud for en kjedelig dame,verre og verre.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (På 29.9.2024 den 22.37):

Akkurat dette er det jeg irriterer meg mest over med influencer generelt. At de faktisk tror og har mage å klage på at de har det travelt.
Skjønner de ikke at andre folk pusser opp, trener, vasker og rydder, går til frisør, etc ETTER 7 timer på jobb?!

De hadde fader meg ikke klart én uke med «vanlig» liv. Så bortskjemte at det er flaut!

At flere av de i tillegg klarer å ha hjem som ser bombet ut av rot, er helt ubegripelig. Hva gjør de hele dagen? Skriver bok om hvordan man rydder …. 😂

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (På 3.10.2024 den 9.34):

Akkurat dette er det jeg irriterer meg mest over med influencer generelt. At de faktisk tror og har mage å klage på at de har det travelt.
Skjønner de ikke at andre folk pusser opp, trener, vasker og rydder, går til frisør, etc ETTER 7 timer på jobb?!

De hadde fader meg ikke klart én uke med «vanlig» liv. Så bortskjemte at det er flaut!

At flere av de i tillegg klarer å ha hjem som ser bombet ut av rot, er helt ubegripelig. Hva gjør de hele dagen? Skriver bok om hvordan man rydder …. 😂

Hun har ingen jobb. Henger med kjæresten og Damli på "jobb" reise der det viktigste for henne er å pakke outfits som " matcher høsten i Stockholm og er "chick" . Store dilemma i livet. She loves the fame, 💵👴🏽

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker godt da jeg jobbet i en eksklusiv skobutikk i Bogstadveien. Dette var før hun møtte John Arne. Da kom hun innom og kjøpte to par med sko. To dager etterpå returnerte dem. Greit nok det, før jeg plutselig så at hun hadde brukt parene på fotoshoot før hun returnerte de som ubrukt 🤪 husker også at jeg tenkte at hun var veldig flott å se på, men hun virket  så sur og karisma-løs at hun ikke ble så fin likevel 🙈

• Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

LAR virker så enkel og tom. Hun snakker om morgenrush, hektisk liv og et spennende møte. Så viser det seg at de skal pusse opp badet og få det sponset! Å pusse opp bad er ikke noe unikt. Det er det vanlige folk gjør etter jobb eller i helgene. Og det er ingen som synes dette med å pusse opp Davids leilighet er spennende annen enn hun selv. Jeg synes ikke det har blitt finere en gang, men de får kose seg. 

Jeg ser hvorfor David liker henne fordi hun er så rolig og kald. Hun er ikke et fyrverkeri liksom. Og alt hun prater om er denne oppussingen. Kjedelig. Jeg ser ingen dybde eller sjel hos henne. Og det er nesten provoserende å høre henne klage over at hun har hatt så mye å gjøre. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Instastory i formiddag - God tirsdag! I kveld er det Elle Galla så jeg får komme meg ut å kjøpe kjole.
Instastory i ettermiddag - Da har jeg kjøpt kjole og hentet i barnehagen

Det var dagens stramme og hektiske program. Livet er tøft, si!
Men ny kjole må man selvsagt ha.. kan ikke bli sett i den samme, gud forby.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 22.10.2024 den 20.48):

LAR virker så enkel og tom. Hun snakker om morgenrush, hektisk liv og et spennende møte. Så viser det seg at de skal pusse opp badet og få det sponset! Å pusse opp bad er ikke noe unikt. Det er det vanlige folk gjør etter jobb eller i helgene. Og det er ingen som synes dette med å pusse opp Davids leilighet er spennende annen enn hun selv. Jeg synes ikke det har blitt finere en gang, men de får kose seg. 

Jeg ser hvorfor David liker henne fordi hun er så rolig og kald. Hun er ikke et fyrverkeri liksom. Og alt hun prater om er denne oppussingen. Kjedelig. Jeg ser ingen dybde eller sjel hos henne. Og det er nesten provoserende å høre henne klage over at hun har hatt så mye å gjøre. 

Ja skrev og tenker det samme,hun er bare et skall på en måte. Det finnes mange overfladiske influensere osv,men hun tar kaken🙈 Det er bare ingenting i henne...Ingen dybde,sjel,sjarme...nothing! Litt som at lyset er på, men det er ingen hjemme...utenom et helt ok pent ansikt,blondt hår og en slank kropp. En slags robot...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...