Tears in heaven Skrevet 29. mai 2024 #401 Del Skrevet 29. mai 2024 Queen19 skrev (2 minutter siden): Er det noe jeg har lagt merke til med rampelys på kvinneguiden, så er det at de fleste mer enn gjerne kritiserer langt utenfor bedriftene, og heller kritiserer person. Helt ok å ha konstruktiv kritikk til hvordan disse menneskene driver sine bedrifter, men jeg syns det er tullete å kritisere personlighet (sånn man oppfatter den), utseende +++. Ja er enig! Ofte personangrep og mye synsing uten å vite hva som er sant. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 29. mai 2024 #402 Del Skrevet 29. mai 2024 LAR er jo på sin måte, men vi må huske på at David er en meget dumsnill og tilgivende mann som er sønn av misjonærer. Han lar jo mange kvinner tvinne ham rundt lillefingeren fordi han ser det positive og gode i alle mennesker. Det at LAR får gjøre om på nesten hele leiligheten hans og ta inn hennes anonyme, upersonlige og kjedelige stil er ett eksempel på hvor vanskelig det er for han å si nei til kvinner. Han hadde en stil/leilighet som skilte seg ut i mengden, som var råkul og som var HAN, men nå har han fått ett typisk hvitt/beige influencer hjem som de fleste andre har. Personlig kan jeg ikke fordra LAR sin interiørstil. Det finnes ingen sjel! Men jeg forstår jo man vil være som alle andre... Et annet eksempel er at LAR forteller ham hvordan han bør kle seg og hva han passer i. Han hadde en utmerket stil på egen hånd. Han trenger ikke å forandre på seg. Så er dette med at han skal hjelpe alt og alle hele tiden. Dette bruker kvinner for alt det er verdt, men hva med han selv? Hvem hjelper han? Han henter, pusser opp, lager mat, bestiller reiser, med mer, men i serien AED så virket LAR nesten arrogant og kald - slik som mange Frogner fruer ofte er. Istedenfor å være engasjert, ivrig, glad og takknemlig så pirket hun i maten og rynket på nesen da David hadde laget middag til henne. Ingen menn jeg kjenner liker slik atferd, men dette finner David seg i. Jeg må legge til at jeg er på alder med LAR og min far er på alder med David. Jeg kunne aldri vært sammen med en av pappas kamerater for å si det slik. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. mai 2024 #403 Del Skrevet 30. mai 2024 Marihone skrev (11 timer siden): LAR er jo på sin måte, men vi må huske på at David er en meget dumsnill og tilgivende mann som er sønn av misjonærer. Han lar jo mange kvinner tvinne ham rundt lillefingeren fordi han ser det positive og gode i alle mennesker. Det at LAR får gjøre om på nesten hele leiligheten hans og ta inn hennes anonyme, upersonlige og kjedelige stil er ett eksempel på hvor vanskelig det er for han å si nei til kvinner. Han hadde en stil/leilighet som skilte seg ut i mengden, som var råkul og som var HAN, men nå har han fått ett typisk hvitt/beige influencer hjem som de fleste andre har. Personlig kan jeg ikke fordra LAR sin interiørstil. Det finnes ingen sjel! Men jeg forstår jo man vil være som alle andre... Et annet eksempel er at LAR forteller ham hvordan han bør kle seg og hva han passer i. Han hadde en utmerket stil på egen hånd. Han trenger ikke å forandre på seg. Så er dette med at han skal hjelpe alt og alle hele tiden. Dette bruker kvinner for alt det er verdt, men hva med han selv? Hvem hjelper han? Han henter, pusser opp, lager mat, bestiller reiser, med mer, men i serien AED så virket LAR nesten arrogant og kald - slik som mange Frogner fruer ofte er. Istedenfor å være engasjert, ivrig, glad og takknemlig så pirket hun i maten og rynket på nesen da David hadde laget middag til henne. Ingen menn jeg kjenner liker slik atferd, men dette finner David seg i. Jeg må legge til at jeg er på alder med LAR og min far er på alder med David. Jeg kunne aldri vært sammen med en av pappas kamerater for å si det slik. Du glemte en ting til, og det er at hun korrigerer han når han snakker også🙄 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 31. mai 2024 #404 Del Skrevet 31. mai 2024 Men hva tjener LAR penger på? det er jo svært sjelden hun har reklameinnlegg? Hvor kommer pengene fra? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 31. mai 2024 #405 Del Skrevet 31. mai 2024 1 hour ago, Snoker45 said: Men hva tjener LAR penger på? det er jo svært sjelden hun har reklameinnlegg? Hvor kommer pengene fra? https://www.proff.no/rolle/louise-angelica-riise/oslo/1252889 P.S. https://www.dagbladet.no/video/apner-opp-om-navnebytte/kJHlslot ---> Ja, fordi hun ønsker å bli den nye Eriksen. _:) Navnet hennes har jo gjort henne kjent og vært en merkevare, så for å fortsette som den influenceren hun er i dag så må hun holde seg innenfor kjendisverden. Louise Angelica Markussen sier jo ikke folk så mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 31. mai 2024 #406 Del Skrevet 31. mai 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 5. juni 2024 #407 Del Skrevet 5. juni 2024 Familiemiddag for å feire sønnen, men LAR ser som vanlig kald og utilpass ut, ref. Davids story. Jeg ser hun ofte smiler og ler med nære venner, men sjeldent med David og hans familie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 8. juni 2024 #408 Del Skrevet 8. juni 2024 Synes hun blir tynnere og tynnere. Ref siste story på instagram… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 8. juni 2024 #409 Del Skrevet 8. juni 2024 Er ikke hun med på kjendisbryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 9. juni 2024 #410 Del Skrevet 9. juni 2024 19 hours ago, Mekkapekka said: Synes hun blir tynnere og tynnere. Ref siste story på instagram… Det er en trend blant influencere å være tynnest mulig. Karianne Spetalen, Kristin Gjelsvik, Anniijor, Isabel Raad, CBE, er noen som bare blir tynnere og tynnere. Skummelt! Forstår de ikke at de påvirker unge jenter som ønsker å bli som dem? 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. juni 2024 #411 Del Skrevet 9. juni 2024 Marihone skrev (10 timer siden): Det er en trend blant influencere å være tynnest mulig. Karianne Spetalen, Kristin Gjelsvik, Anniijor, Isabel Raad, CBE, er noen som bare blir tynnere og tynnere. Skummelt! Forstår de ikke at de påvirker unge jenter som ønsker å bli som dem? Tone Damli og Katrine Sørland og. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 12. juni 2024 #412 Del Skrevet 12. juni 2024 Er alt LAR bryr seg om mote, sminke, reiser og trening? Jeg bryr meg ikke om hvilke klær hun går med eller at hun har fått sko i posten. HJERNEDØDT! Og kjedelig…. Må faktisk være en av de mest kjedeligste influencerne vi har. Hun gir ingenting av seg selv. Hvordan kan David og LAR være ett par? Jeg ser det bare ikke. DAVID: Bli Norges nye Ungkaren! Det hadde blitt et bra show. 😊 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 12. juni 2024 #413 Del Skrevet 12. juni 2024 David sin smak er det ingen som lurer på. 😂 Nåværende kjæreste og eksen: Kilde: https://www.elle.no/elle-festen-2024-se-bildene-fra-den-rode-loperen/854302 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 12. juni 2024 #414 Del Skrevet 12. juni 2024 17 minutter siden, Marihone said: David sin smak er det ingen som lurer på. 😂 Nåværende kjæreste og eksen: Kilde: https://www.elle.no/elle-festen-2024-se-bildene-fra-den-rode-loperen/854302 Wow, så kleint å stille opp der sammen! Og hadde jeg vært David Eriksen på snart 60 så hadde jeg sett med dypt inn i speilet, men det er det åpenbart ingen fare for at han gjør. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 13. juni 2024 #415 Del Skrevet 13. juni 2024 At han orker. Hedda var jo helt "blåst" som hun fremstod på tv i hvertfall..som en forvoksen tenåringsdatter! 😳 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. juni 2024 #416 Del Skrevet 13. juni 2024 Mangler bare eks-kona og dattera på det bildet- ligner hele gjengen. 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 14. juni 2024 #417 Del Skrevet 14. juni 2024 cerruti skrev (23 timer siden): Mangler bare eks-kona og dattera på det bildet- ligner hele gjengen. De er jo like både ekser, dame og datter🤣 Lurer på om det er ny trend være tynnest mulig blant dem?🙈 Ser på de instabildene av Hedvig med den kjolen...ribbeina tyter ut. Og hun er kostholdsekspert?! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 15. juni 2024 #418 Del Skrevet 15. juni 2024 Xstrella skrev (På 9.6.2024 den 20.10): Tone Damli og Katrine Sørland og. Ja jeg har reagert på dette. Virker som dette er nytt nå etter covid. Former har jo vært "in" lenge,men nå er det blyant strek som gjelder. Tone Damli, Katrine Sørland, Dama til Eriksen,ikke minst eksen Hedvig...Noen av de ser på grensa til syke ut. En ny trend i kjendis norge?🤷 Ikke bra😟 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 15. juni 2024 #419 Del Skrevet 15. juni 2024 Slutt å kommenter kroppen til folk! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 15. juni 2024 #420 Del Skrevet 15. juni 2024 M.H85 skrev (3 timer siden): Ja jeg har reagert på dette. Virker som dette er nytt nå etter covid. Former har jo vært "in" lenge,men nå er det blyant strek som gjelder. Tone Damli, Katrine Sørland, Dama til Eriksen,ikke minst eksen Hedvig...Noen av de ser på grensa til syke ut. En ny trend i kjendis norge?🤷 Ikke bra😟 Det er en generell trend for tiden. For oss som husker Kate Moss og heroin chic er dette et brutalt comeback. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå