Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Lill :) skrev (2 minutter siden):

Mange menn i den alderen hadde hatt godt av å bry seg om utseende slik han gjør. 

Han ser ikke veldig ung ut, syns jeg. Og hun er jo en sminkedukke til tusen.

Louise Angelica Riise deler bilde med David Eriksen: – Gratulerer med  dagen, elskling - VG

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
DelvisPresley skrev (5 minutter siden):

Louise Angelica Riise deler bilde med David Eriksen: – Gratulerer med  dagen, elskling - VG

Til å være 56 år så holder han seg bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (12 minutter siden):

Mange menn i den alderen hadde hatt godt av å bry seg om utseende slik han gjør. 

Han ser bedre ut enn de fleste menn som er 10-15 år yngre enn han,kan skjønne han er attraktiv for damer, selv om de er litt vel unge,men en dame på 55 år hadde nok også sett litt rart ut med han. 😅

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (5 minutter siden):

Til å være 56 år så holder han seg bra.

Han er jo 60år om noen år,så holder seg meget bra. Han ser jo ikke ut som han er 40 liksom,men bedre enn mange på 56!!😅

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (30 minutter siden):

men en dame på 55 år hadde nok også sett litt rart ut med han. 😅

Hvorfor det? Synnøve Skarbø, bare for å nevne et navn i farta, som har passert 50, hadde vel ikke vært noe rart følge.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (2 timer siden):

Han ser veldig sliten ut.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (2 timer siden):

Hvorfor det? Synnøve Skarbø, bare for å nevne et navn i farta, som har passert 50, hadde vel ikke vært noe rart følge.

Synnøve Skarbø er vel full av botox og fillers og det er tydeligvis ikke han. Synes han holder seg bra. Og er i tillegg ekstremt snill.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 timer siden):

Hun er full av botox. Både hun og venninna Vanessa, ingen mimikk i de pannene😅 Det er nok han og så kanskje akkurat de hadde passet ja,men sånn generelt hvis du IKKE tenker på en kjendis men en vanlig barnehage tante på 55 år så nei😅

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (10 minutter siden):

Synnøve Skarbø er vel full av botox og fillers og det er tydeligvis ikke han. Synes han holder seg bra. Og er i tillegg ekstremt snill.

Her tenkte vi likt gitt😉 Forskjell på ei kjendis dame full av botox og fillers, enn kassedama på Rema😅 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (3 timer siden):

Hun er stivsminket og har botox, fillers og restylane + filter på bildene. Ingenting naturlig der. Han ser ut som en vanlig 56 åring, verken ung eller kjempegammel. 

Endret av Xstrella
  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (8 minutter siden):

Hun er stivsminket og har botox, fillers og restylane + filter på bildene. Ingenting naturlig der. Han ser ut som en vanlig 56 åring, verken ung eller kjempegammel. 

På bildet myser han og ser litt mer markert ut enn i virkeligheten.

Hun begynner å bli ganske oppblåst i ansiktet nå.

Skjønner ikke hvorfor hun må fylle kinnene med fillers når hun er såpass ung.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (6 timer siden):

Synes absolutt han ser ut som alderen sin, han er et par år eldre enn meg, men en kjekkas er han jo… det har han vel alltid vært. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 19.7.2023 den 8.35):

Synes absolutt han ser ut som alderen sin, han er et par år eldre enn meg, men en kjekkas er han jo… det har han vel alltid vært. 

Ja han ser kanskje ut som alderen sin sånn noenlunde ,men har sett menn som ser myyye eldre ut på samme alder,så holder seg godt. Mulig det har noe å gjøre med at han har bra kropp,har sett nok av menn 50+ med kulemage /øl mage. 

Louise er jo naturlig pen,synd hun så ung tar til fillers og botox,hun ser ELDRE ut enn 32! Tror hun hadde sett yngre ut uten alt det kosmetiske...Jeg så mye yngre ut enn henne da jeg var 32. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (1 time siden):

Ja han ser kanskje ut som alderen sin sånn noenlunde ,men har sett menn som ser myyye eldre ut på samme alder,så holder seg godt. Mulig det har noe å gjøre med at han har bra kropp,har sett nok av menn 50+ med kulemage /øl mage. 

Louise er jo naturlig pen,synd hun så ung tar til fillers og botox,hun ser ELDRE ut enn 32! Tror hun hadde sett yngre ut uten alt det kosmetiske...Jeg så mye yngre ut enn henne da jeg var 32. 

Ja, han har en bra kropp. Han er litt sånn Sean Connery-type, som bare blir kjekkere og kjekkere med årene. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (På 8.2.2021 den 10.51):

Jeg er ikke særlig opptatt av kjendiser, men kom over artikkelen til VG om aldersforskjellen. De er 53 og 29. Min første tanke er: hvor langvarig forhold ser hun for seg? Om ti år er hun 39 og han er 63. Om tjue år er hun 49 og han er 73. Kanskje han holder seg godt, men alderen vil kanskje bli et problem før eller senere? 

Kanskje han holder seg godt? Vel, ser lovende ut så langt. Tja, man kan jo tenke at han vil bli gammel og pleietrengende før henne og at han dør før henne. Samtidig kan hun få kreft eller havne i en ulykke i morgen. Det er jo vanskelig og svare på hvor langvarig forhold hun ser for seg, men om hun føler hun har møtt den store kjærligheten , skal hun droppe han med tanke på at han kan bli til bry om 20 år? La dem nyte livet og hverandre her og nå tenker jeg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (10 minutter siden):

Kanskje han holder seg godt? Vel, ser lovende ut så langt. Tja, man kan jo tenke at han vil bli gammel og pleietrengende før henne og at han dør før henne. Samtidig kan hun få kreft eller havne i en ulykke i morgen. Det er jo vanskelig og svare på hvor langvarig forhold hun ser for seg, men om hun føler hun har møtt den store kjærligheten , skal hun droppe han med tanke på at han kan bli til bry om 20 år? La dem nyte livet og hverandre her og nå tenker jeg. 

Helt enig,  vet om flere tilfeller hvor det har vært motsatt.

Hvor den yngre har blitt syk og den eldre tar seg av hun/ han som er yngre.

Man kan ikke tenke sånn, vi lever her og nå..om de koser seg i noen mnd eller lever sammen i 30 år, d er det ingen garanti for uansett. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fjugur skrev (På 20.7.2023 den 15.00):

Ja, han har en bra kropp. Han er litt sånn Sean Connery-type, som bare blir kjekkere og kjekkere med årene. 

Ja faktisk. Kan skjønne han har draget på de mye yngre. Kjekk mann,det skal han ha☺

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig ser jeg ikke aldersforskjell noe særlig her🤔 Han ser bra ut,hun ser eldre ut enn 32. Så de passer bedre enn han og hun forrige,hun ser ung ut😅

Screenshot_20230721_215428_com.instagram.android.jpg

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (48 minutter siden):

Ja faktisk. Kan skjønne han har draget på de mye yngre. Kjekk mann,det skal han ha☺

Han har penger. Han har makt. Han omgås omtrent bare folk som kunne vært barna hans. Klart de smisker seg inn på han. For meg ser det bare rart ut med de festene han er på. Han ser faktisk ille berørt ut på disse festene. I en alder av 56 år ser det bare rart ut. 

Endret av Surikatt
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...