Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Heartland skrev (På 5.11.2024 den 19.59):

Instastory i formiddag - God tirsdag! I kveld er det Elle Galla så jeg får komme meg ut å kjøpe kjole.
Instastory i ettermiddag - Da har jeg kjøpt kjole og hentet i barnehagen

Det var dagens stramme og hektiske program. Livet er tøft, si!
Men ny kjole må man selvsagt ha.. kan ikke bli sett i den samme, gud forby.

Det tar vel noen timer å få på alt kittet og malinga, samt få håret perfekt🙄 Kanskje var hun pen engang, før hun fikk nye lepper og sikkert diverse annet…? Jeg har aldri syntes at hun har vert noe å se på. Pyntedokke. Nå har hun jo funnet seg en jålebukk også da, så slik sett passer de sammen! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske hun ikke fylte de leppene for mye. Hun var søtere uten. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA flytter inn til David i hans leilighet. INGENTING av det han har er bra nok. Kjøkken, bad, stue osv må renoveres. Lurer på hvem som betaler gildet? Jeg stusser litt over hele greia.

LA - golddigger? David - dumsnill?

Endret av Mollebolle
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 10.11.2024 den 13.04):

Jeg skulle ønske hun ikke fylte de leppene for mye. Hun var søtere uten. 

Alle er søtere/ penere uten både slike lepper, øyenvipper av typen markiser, og påmalte ‘øyenbryn’ som dominerer hele ansiktet🫣 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (3 timer siden):

Alle er søtere/ penere uten både slike lepper, øyenvipper av typen markiser, og påmalte ‘øyenbryn’ som dominerer hele ansiktet🫣 

Helt enig. Det blir litt transaktig for min del. Ikke pent.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (6 timer siden):

Enig i det, men de leppene er too much.

Jeg følger henne ikke men måtte sjekke IG hennes. Har hun tatt øyelokksoperasjon? 

Hvis man ser på gamle bilder av henne så har hun naturlig tunge øyelokk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Når man ser de nye promobildene for "Alle elsker David" der alle hans damer er med, så er det klin umulig å se hvem som er 26, 34 og 52 år.

Alle damene ser likedan ut🤔

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 25.11.2024 den 9.26):

Når man ser de nye promobildene for "Alle elsker David" der alle hans damer er med, så er det klin umulig å se hvem som er 26, 34 og 52 år.

Tenkte det samme 🤭 så ikke at hun ene var Brita med en gang - så trodde kanskje sønnen hadde fått seg kjæreste ellerno 🫣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 25.11.2024 den 9.26):

He has a type🫣 Virker som LA vil ha barn og utifra promoen🙆🏻‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å veie opp denne tråden med ikke bare negativitet! 

Gikk inn på louise angelica sin instagram, og så et klipp hvor de feiret colin sin bursdag, inkludert jon arne riise og david.  Fint å se foreldte som omgås og samarbeider for barnets skyld!

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (7 timer siden):

For å veie opp denne tråden med ikke bare negativitet! 

Gikk inn på louise angelica sin instagram, og så et klipp hvor de feiret colin sin bursdag, inkludert jon arne riise og david.  Fint å se foreldte som omgås og samarbeider for barnets skyld!

Ja, alt skinner på instagram 🙂 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (9 timer siden):

Ja, alt skinner på instagram 🙂 

Der kom negativiteten ja:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har LAR og David kjøpt hytte🏡

Eller det er vel hans penger? Hun kan vel umulig tjene så mye

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt deppa over å ha en pappa som fant seg damer på min alder som i tillegg elsket å bruke penger på utseendet, vesker osv. Uff og uff. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så tullete denne diskusjonen om han og LA skal ha barn 😖😩 Mannen er snart 60 år, selvfølgelig skal han ikke det??? Skjønner jo at LA ønsker seg flere, men da må hun jo velge en mann litt lenger unna pensjonsalder. Blir bare for dumt. 

Og han sønnen til David, NULL sjarme, null utstråling, null driv...ingenting bortsett fra å leve på Pappa. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoolanda skrev (10 timer siden):

Er så tullete denne diskusjonen om han og LA skal ha barn 😖😩 Mannen er snart 60 år, selvfølgelig skal han ikke det??? Skjønner jo at LA ønsker seg flere, men da må hun jo velge en mann litt lenger unna pensjonsalder. Blir bare for dumt. 

Og han sønnen til David, NULL sjarme, null utstråling, null driv...ingenting bortsett fra å leve på Pappa. 

Han kan da fint bli pappa selv om han er 60 snart

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orly skrev (42 minutter siden):

Joda, men han vil jo absolutt ikke det sier han pga.alder(fornuftig!!), jobb og voksne barn.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 timer siden):

Fruktbarheten synker jo også kraftig hos menn med alderen faktisk. 

Dessuten er jeg overbevist om at dette forholdet kommer til å ryke innen 10 år. SÆRLIG at LA kommer til å sitte med en 70 åring når hun selv er i 40 åra og har draget på unge kjekke menn. 

David burde begynne å planlegge for fremtiden hvis han tenker at han ikke vil "ende opp" alene. Finn en dame på noenlunde samme alder som han kan bli gammel sammen med. LA er ikke ferdig på markedet. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på om det blir økning i familien der, hun er vel ikke helt ung lenger heller? De får heller glede seg over ev barnebarn som kommer etterhvert😄 Tror nok at hun har fått mye bedre inntekt via snap nå enn tidligere, så hun kan sikkert håndtere litt lån på en hytte. Blir litt sånn som Karianne Vilde, eier ingenting - men får stå som medeier på hyttelånet👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (3 timer siden):

Joda, men han vil jo absolutt ikke det sier han pga.alder(fornuftig!!), jobb og voksne barn.

Det er selvsagt noe annet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...