Gå til innhold

"Venninner til evig tid" (Netflix) Noen som forsto....?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett hele serien. Mulig det kommer en ny sesong, regner nesten med det....

For..jeg fatter ikke bæret av slutten og er litt snurt. Skal jo ikke røpe for mye her, men...hva var det som ikke kunne tilgis..? Hvordan henger ting sammen? Kan noen forklare...? Takk. 

Anonymkode: 9379f...68a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forfatteren har skrevet to bøker, og vi har ikke kommet til slutten ennå. Det kommer nok en ny sesong. 

Serien har også tatt seg noen friheter ift innhold. Men det røper jeg ikke her ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palma skrev (12 timer siden):

Skjønner hva du mener... 

What happend lissom🙈

Godt å høre flere enn meg klør seg i hodet. Ble skikkelig forundret og tenkte "søren heller".... Og døde Johnny? Hm. Håper det kommer ny sesong asap. Likte den serien! 

liljene skrev (12 timer siden):

Forfatteren har skrevet to bøker, og vi har ikke kommet til slutten ennå. Det kommer nok en ny sesong. 

Serien har også tatt seg noen friheter ift innhold. Men det røper jeg ikke her ;) 

Aha..! Satser på det da, for slutten var lite tilfredsstillende! 🙄

Ts

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så traileren i går...Hva skjer med ansiktet til Katherine Heigl? For mye botox, kanskje. 

Anonymkode: 8a6d6...73c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hopper jo frem og tilbake i tid, begravelsen er den siste hendelsen på tidslinjen, og så avsløres det litt etter litt hva som leder opp til den (stjålet fra This is Us, det er tydeligvis den nye trenden 😄). 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så traileren i går...Hva skjer med ansiktet til Katherine Heigl? For mye botox, kanskje. 

Ja...fy søren! Hun er jo ikke søt lenger. Hun har slike hamster-kinn når hun smiler. Ser ut som hun har lagret mat inni der...hamstrer. Ikke bra! 

Leeloo skrev (8 timer siden):

De hopper jo frem og tilbake i tid, begravelsen er den siste hendelsen på tidslinjen, og så avsløres det litt etter litt hva som leder opp til den (stjålet fra This is Us, det er tydeligvis den nye trenden 😄). 

Ja skjønner...Men det blir sagt på slutten at det er begravelsen til Bud...altså far til hun ene. Men i huleste hva skjedde med Johnny...

Veldig veldig snål slutt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljene skrev (På 8.2.2021 den 21.41):

Hvis seertallene var gode nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte serien godt. Trodde først det var Tully som var død, men nå er jeg bare skikkelig nysgjerrig på hvordan hun kan ha sviktet Kate så grasalt! 

Anonymkode: 16d59...779

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeannett skrev (10 timer siden):

Skjønte ingenting.. og hvem er Bud, som er den personen som er død..?

Faren til kate. 

Anonymkode: d764a...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 9.46):

Ser serien nå, og tenker det samme. Veldig oppblåst.. 

Anonymkode: 6a91e...925

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Akkurat sett hele sesongen og skjønner heller ingenting. Døde Johnny? Hvorfor kaller hun faren sin for Bud og ikke «dad»?  Og det at hun kom til begravelsen alene, altså uten verken Johnny (please ikke la ham være død!) eller Travis, betyr det at… Nevermind, Johnny må komme tilbake fra Irak og de må annulere den skilsmissen. Hvorfor skilsmisse «bare» fordi han fikk en midtlivskrise og «måtte» til Irak.

Har sett alle episodene nå og det krevde faktisk ørlite konsentrasjon å følge med på alle time-jumps. Det var kjærlighet, svik, vennskap, tårer (mine) for noe som egentlig var en dårlig serie som etterhvert ble bra, klokken er 04:11 om natten - og alt jeg vet er enda mindre enn før jeg begynte å se.

Dvs, serien har fått meg til å ville skifte jobb, flytte, reise og date igjen, så noe har jo skjedd - sånn mentalt sett. Begynte å føle meg middelaldrende også, thank u very much Firefly Lane.

Anonymkode: 3fe56...503

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så serien kun fordi Jon Ecker er så deilig.... 🤭

Med et raskt googlesøk finner du ut hva som skjedde med Johnny og hva Tully gjorde. 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiskennemo skrev (5 minutter siden):

Jeg så serien kun fordi Jon Ecker er så deilig.... 🤭

Med et raskt googlesøk finner du ut hva som skjedde med Johnny og hva Tully gjorde. 😉

Takk for tips 🤩 Spent på i hvor stor grad en evt sesong 2 vil basere seg på bøkene, håper de ikke begynner å tulle det til 😄 

Anonymkode: 3fe56...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud er jo arvtakeren av firmaet til faren, som Johnny kjørte på dunken.. Tully visste om det og dermed endte det opp sånn.. 

Anonymkode: a5827...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett den ferdig ennå, men dette er en slik serie som jeg stadig vurderer å kutte ut. . .og så ser jeg
videre litt til. Bare litt til. Jeg blir irritert på venninneforholdet og skjevfordelingen mellom dem. :( 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 0.28):

Jeg har sett hele serien. Mulig det kommer en ny sesong, regner nesten med det....

For..jeg fatter ikke bæret av slutten og er litt snurt. Skal jo ikke røpe for mye her, men...hva var det som ikke kunne tilgis..? Hvordan henger ting sammen? Kan noen forklare...? Takk. 

ja jeg bare tenkte mååå se nedte episode og så var det sesongslutt. Jeg bare mååå vite hva som har skjedd. Håper det ikke er for lenge til neste sesong.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeannett skrev (På 10.2.2021 den 15.34):

Skjønte ingenting.. og hvem er Bud, som er den personen som er død..?

far til kate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bud er jo arvtakeren av firmaet til faren, som Johnny kjørte på dunken.. Tully visste om det og dermed endte det opp sånn.. 

Anonymkode: a5827...65b

hæ? dette har jo ikke kommet fram i serien

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...