AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #41 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jo en fordel med store bryster og det er at push-upen slutter når brystet når bakken. Jo lenger ned, større ROM, jo tyngre. Selv er jeg helt flat og må veldig dypt for å treffe bakken. Med store pupper hadde jeg sluppet unna med «halvreps» og kunne sikkert mer enn doblet min max. Anonymkode: c81e4...48d Skal det gjøres ordentlig, er det nesa som skal i gulvet, ikke brystene. Så lange pupper ønsker man seg ikke Anonymkode: 80ca1...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #42 Del Skrevet 8. februar 2021 Ingen anelse om hvor mange som klarer det, men når man ser på formen til folk rundt omkring, så må det da være et stort flertall som ikke klarer det? Jeg er 40, 170 høy, 53 kilo, og klarer tre stykker. Ved nyttår klarte jeg null. Greit nok at jeg er skikkelig puslete, men jeg tror ikke jeg er i så veldig mye dårligere form enn hva som er vanlig egentlig. Anonymkode: f0e1e...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #43 Del Skrevet 8. februar 2021 Måtte teste nå 😂 har aldri klart det før fordi jeg har vært svært overvektig hele livet helt til jeg for 2 år siden tok grep. Har trent stort sett hver dag i 2 år og gått ned 60 kg! Tar aldri push ups, men trener styrke. Tok 20 nå, men stoppet fordi det var fryktelig kjedelig 😅 Anonymkode: 68a97...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #44 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg har aldri greid å ta en eneste vanlig push-up. Var supertrenet da jeg var i hæren i 1 gangstjenesten og greide det ikke da engang. Alltid vært slank og har trenet vekter av og på i nesten 30 år. Anonymkode: 61dbc...966 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #45 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har aldri noen gang klart en eneste pushup på tærne uansett hvor godt trent jeg har vært. Jeg er ikke utrent eller svak men pushup får jeg bare ikke til. Kan ta mange på knærne da. Og klarer mange av de fleste øvelser. Jeg vet ikke hva som er galt med kroppen min som gjør at det ikke går med strak pushup jeg. Anonymkode: 700ea...0a8 Samme her! Har aldri giddet å trene på det heller.... Er veldig sterk i bein, rygg og armer, men er svak i brystet og synes det er dritkjedelig med både brystøvelser og kroppsvekttrening. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Mest sannsynlig har du for svake armer. Heldigvis er det noe som kan kureres med trening. Anonymkode: 732a8...9a2 Nå er jo ikke vanlige pushups et mål på hvor sterke armer man har, da 🤦🏻♀️ Anonymkode: 2dac4...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. februar 2021 #46 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg klarer 1 eller 2. Normal vekt, trener ikke (som i går på treningssenter eller jogger), men har en aktiv hverdag. Tror det er ganske vanlig å ikke klarer noen eller bare klare 1 eller 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #47 Del Skrevet 9. februar 2021 Takket være denne tråden, så drømte jeg om push ups i natt. 🤣 Anonymkode: 447ea...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #48 Del Skrevet 9. februar 2021 Siden kjønnsforskjellen er så stor fra naturens side, så tar jeg det som et tegn på at de ikke er så nøye om vi kvinner ikke klarer å ta tjue strake. Jeg bruker styrketreningen min til andre øvelser. Anonymkode: 447ea...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #49 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg klarer det. Er på ca. 15 nå, men så har jeg vært syk en stund. Går ikke på treningssenter men gjør av og til litt bøy & tøy hjemme. Løfter en del tungt i hverdagen, går mye tur. Er 53 år. Anonymkode: 3602c...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå