Gå til innhold

Han synes underlivet mitt er blitt stygt

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ts her:

Vi fikk snakket om det og jeg forklarte at det han sa fikk meg til å føle meg skikkelig ekkel. Han sa at han ble bare litt satt ut av forandringene og at han ikke synes kroppen min er ekkel og at det ikke var meningen å gi det inntrykket. Jeg sa at det er ikke nødvendig å være så brutalt ærlig bestandig🙈 Og at når han så sjeldent sier positive ting om kroppen min så sitter jo de negative tingene bedre. Så vi har blitt enige om å øve oss litt på det :) 

Anonymkode: 749df...024

Hvorfor skal han lyge da? Det er jo ingen hemmelighet at graviditet og fødsel ikke gjør underverker for en kvinnes kropp som helhet, for å ikke snakke om underliv og bryster. Er du ikke i overkant hårsår? Syns du egentlig selv at høygravide kvinner ser smashing ut og forventer du det?

Anonymkode: f7518...87a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvorfor skal han lyge da? Det er jo ingen hemmelighet at graviditet og fødsel ikke gjør underverker for en kvinnes kropp som helhet, for å ikke snakke om underliv og bryster. Er du ikke i overkant hårsår? Syns du egentlig selv at høygravide kvinner ser smashing ut og forventer du det?

Anonymkode: f7518...87a

Ber han ikke om å lyve. Å ikke være brutalt ærlig er da ikke det samme som å lyve. Det er bare unødvendig å si sånne ting når man ligger der blottlagt.

Og selvfølgelig er jeg hårsår for tiden, er ikke det bare en ekstra grunn til å ordlegge seg litt mer hensynsfullt? 🤦‍♀️

Ts

• Liker 12
Skrevet

Jeg har alltid mørk og litt grov "elefanthud" nedentil. Jeg synes det ser vakkert ut. Lyserosa og glatt hud er også vakkert. Hver sin skjønnhet.

Typen din kan være glad det ikke er han som er gravid. Det er du som tar hele den fysiske risikoen med alt det innebærer av kroppslige forandringer, og i visse tilfeller skader. Han må bare holde tåta.

Anonymkode: 4f8b3...0a9

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts her:

Vi fikk snakket om det og jeg forklarte at det han sa fikk meg til å føle meg skikkelig ekkel. Han sa at han ble bare litt satt ut av forandringene og at han ikke synes kroppen min er ekkel og at det ikke var meningen å gi det inntrykket. Jeg sa at det er ikke nødvendig å være så brutalt ærlig bestandig🙈 Og at når han så sjeldent sier positive ting om kroppen min så sitter jo de negative tingene bedre. Så vi har blitt enige om å øve oss litt på det :) 

Så bra at du sa ifra og at han tok det på den måten. 😊

Anonymkode: 5d5aa...14f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...