Gå til innhold

Han synes underlivet mitt er blitt stygt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde jeg fått en slik kommenar hadde jeg aldri gitt blowjob igjen :)

Anonymkode: 857ce...3e8

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk baby for to uker siden i dag, og underlivet føles mer normalt ut igjen. Men fy f så utrolig hoven jeg var siste trimester, klarte nesten ikke få inn mannen når vi skulle kose oss. 

Du kommer til å bli fin igjen. Men håper mannen din gjør opp for seg! 

Anonymkode: 05948...d89

• Liker 2
Skrevet

Fy f**n, så stygt sagt! Her bærer du på deres barn og kroppen din er selvfølgelig preget av den jobben den gjør, og så skal du få noe sånt fra barnefaren? For en idiot!

Hva hadde han syntes om du kommenterte penisen hans på en slik måte? Tipper han hadde tatt det svært tungt. jeg sier ikke at du skal si noe sånt altså, men han bør tenke grundig over hvor følsomme vi alle - både kvinner og menn - er når det gjelder våre mest intime kroppsdeler.

Anonymkode: 8484b...05a

• Liker 4
Skrevet

Jeg merker stadig at jeg får menn mer og mer i vrangstrupen. 

• Liker 11
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Chantielle mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

For noe tull, underlivet endrer seg ikle under graviditet

Anonymkode: a7917...121

Det gjør det! Har sett 2 stk før under og etter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De venter jo barn sammen. 🙄

Anonymkode: 5d5aa...14f

Ja, dessverre for TS. En mann som er så bedriten at han sier til sin høygravide kone at underlivet hennes har blitt stygt, STYGT faktisk, er trolig lite å samle på i lengden.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Han skulle gå ned på meg, lenge siden sist. Jeg er høygravid og har ikke akkurat hatt fri sikt til underlivet på en stund. Har tydeligvis skjedd store forandringer og han sa at huden har blitt mørk og grov som elefanthud. Klarer ikke slappe av og nyte når jeg føler meg motbydelig så var bare å avbryte hele greia. Kommer aldri til å be om å motta oralsex igjen.

Anonymkode: 749df...024

Sa han det eller tolket du det bare som det?

Anonymkode: 82211...819

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

For noe tull, underlivet endrer seg ikle under graviditet

Anonymkode: a7917...121

Det kan skje midlertidige endringer pga væskeansamling, åreknuter og hormoner. 

Men det er uansett helt naturlig og tåpelig av mannen å påpeke det slik  

Anonymkode: 5020b...88c

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innhold,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sa han det eller tolket du det bare som det?

Anonymkode: 82211...819

Hva er det du ikke forstår når ts skriver:

22 hours ago, AnonymBruker said:

han sa at

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det var det han sa, ja.

Anonymkode: 8484b...05a

• Liker 1
Skrevet
Garderobemannfrue skrev (10 timer siden):

Ja, dessverre for TS. En mann som er så bedriten at han sier til sin høygravide kone at underlivet hennes har blitt stygt, STYGT faktisk, er trolig lite å samle på i lengden.

TS har aldri sakt at han sa de ordene, men jeg regner med at hun tolka det sånn. 

• Liker 2
Skrevet

For ein grusom ting å sei! 😟 Forstår godt at du blir lei deg. Ein føler seg ikkje fresh som høggravid frå før, og då er det i alle fall ikkje mannen si oppgåve å få deg til å føle deg enda verre igjen! Eg er redd kvar gong mannen går ned på meg(dei få gongane vi har hatt sex siste tida😂), fordi eg er redd for nettopp dette. Han ville aldri sagt noko eller innrømt at det er rart eller ekkelt om eg spør, men med alle dei kroppslege endringane føler eg meg sjølv veldig ekkel. Hadde han kommentert noko slik, hadde nok oralsexen vore øydelagt for min del..

• Liker 3
Skrevet

Denne mannen er en stor og da mener jeg veldig stor tosk. 

• Liker 2
Skrevet

Auda.
Har han innsett at dere skal (jeg antar) bli gamle sammen?
Kroppene til dere begge kommer til å endre seg.

Han aner nok ikke hvor mye dette sårer og bremser for å slippe seg løs senere.

• Liker 4
Skrevet

Ts her:

Vi fikk snakket om det og jeg forklarte at det han sa fikk meg til å føle meg skikkelig ekkel. Han sa at han ble bare litt satt ut av forandringene og at han ikke synes kroppen min er ekkel og at det ikke var meningen å gi det inntrykket. Jeg sa at det er ikke nødvendig å være så brutalt ærlig bestandig🙈 Og at når han så sjeldent sier positive ting om kroppen min så sitter jo de negative tingene bedre. Så vi har blitt enige om å øve oss litt på det :) 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 21.13):

Han skulle gå ned på meg, lenge siden sist. Jeg er høygravid og har ikke akkurat hatt fri sikt til underlivet på en stund. Har tydeligvis skjedd store forandringer og han sa at huden har blitt mørk og grov som elefanthud. Klarer ikke slappe av og nyte når jeg føler meg motbydelig så var bare å avbryte hele greia. Kommer aldri til å be om å motta oralsex igjen.

So at du ikke gidder å gi han oralsex, eller annen sex mer for den saks skyld når han kommer med slike kommentarer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 21.31):

De venter jo barn sammen. 🙄

Jeg tror dere bare skal legge det påfylla til du har født og ting er litt tilbake til normalen. Ikke tenk så mye på den teite kommentaren. 

Man må ikke være kjærester selv om man venter barn sammen... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 22.42):

Dumme meg spurte om det plaget han og han sa ja, litt. Har faktisk hatt større sexlyst i det siste så vi har hatt mer sex enn vanlig, men det fikk en brå slutt nå for å si det sånn. Blir helt avtent av å føle meg stygg og ekkel. Strekkmerker og sånt har jeg fått og det plager meg ikke, men forandringer i underlivet ble jeg visst ordentlig lei meg av. Er det håp om at det går tilbake etter fødsel?

Ts

Klart det går tilbake. Du er hoven og slikt nedentil fordi livmoren er så svær at den presser mot underlivet

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her:

Vi fikk snakket om det og jeg forklarte at det han sa fikk meg til å føle meg skikkelig ekkel. Han sa at han ble bare litt satt ut av forandringene og at han ikke synes kroppen min er ekkel og at det ikke var meningen å gi det inntrykket. Jeg sa at det er ikke nødvendig å være så brutalt ærlig bestandig🙈 Og at når han så sjeldent sier positive ting om kroppen min så sitter jo de negative tingene bedre. Så vi har blitt enige om å øve oss litt på det :) 

Det er bra da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...