Gå til innhold

Han synes underlivet mitt er blitt stygt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skulle gå ned på meg, lenge siden sist. Jeg er høygravid og har ikke akkurat hatt fri sikt til underlivet på en stund. Har tydeligvis skjedd store forandringer og han sa at huden har blitt mørk og grov som elefanthud. Klarer ikke slappe av og nyte når jeg føler meg motbydelig så var bare å avbryte hele greia. Kommer aldri til å be om å motta oralsex igjen.

Anonymkode: 749df...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal dumpe han siden personligheten hans er blitt så stygg. Han kunne jo avsluttet med å si noe annet, som ikke gjorde at du følte deg forferdelig, som høygravid fortjener du bare omsorg og omtenksomhet og ikke kjipe kommentarer.

Anonymkode: 159cd...1e4

• Liker 43
Skrevet

For noe tull, underlivet endrer seg ikle under graviditet

Anonymkode: a7917...121

• Liker 6
Skrevet

Å si slike ting er i utgangspunktet helt bak mål og forferdelig stygt gjort, men å gjøre det attpåtil når du er høygravid?! Du er i en sårbare fase og han kan få seg til å si noe slikt?!

Jeg kjenner jeg blir helt sjokkert her jeg sitter. Jeg ville seriøst vurdert hele forholdet med en mann som åpenbart ikke eier sosiale antenner, empati eller noen form for forståelse. Jeg hadde bedt mannen dra en viss plass og bli der, ærlig talt!

• Liker 45
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Syns du skal dumpe han siden personligheten hans er blitt så stygg. Han kunne jo avsluttet med å si noe annet, som ikke gjorde at du følte deg forferdelig, som høygravid fortjener du bare omsorg og omtenksomhet og ikke kjipe kommentarer.

Anonymkode: 159cd...1e4

De venter jo barn sammen. 🙄

Jeg tror dere bare skal legge det påfylla til du har født og ting er litt tilbake til normalen. Ikke tenk så mye på den teite kommentaren. 

Anonymkode: 5d5aa...14f

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde løpt rett til legen.

Der hadde jeg antagelig fått høre "For noe tull!" 

For en drittsekk! Slikt skjer ikke. 

Anonymkode: de2c4...c53

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Areaola og andre steder endrer farge fra rosa til brun. Underlivet endrer seg også i form av at man får økt blodgjennomstrømning og ofte blir hoven nedentil. Det er noe av det som gjør at NOEN får økt sexlyst (ikke alle).

Anonymkode: 3b8d2...b49

• Liker 21
Skrevet

Underlivet mitt så helt mørbanka ut de siste ukene før fødsel 😅 Mørkerød/lilla, hovent og litt rar i konsistensen. De indre kjønnsleppene var tykkere og nesten jevnet ut. Venninnene mine sier det var mer eller mindre i samme leia hos dem. 

Mannen min kommenterte så vidt at det hadde skjedd endringer, mer som en fun fact enn noe annet. Men det ble ikke noe minking av oralsex fra den kanten. Heller motsatt - fikk tross alt orgasmer på fem sekunder den siste tiden 🤩

Anonymkode: 82937...3d9

• Liker 9
Skrevet

Samboeren din høres umoden og lite reflektert ut. Tilgi han - han vet ikke bedre. Og be han innhente kunnskap om kvinnekropp og svangerskap.

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er tull. De aller fleste opplever dette - i større eller mindre grad.

• Liker 13
Gjest Smeltemann
Skrevet

Det kan fikses på når du har født, da blir mannen din glad .

Skrevet

Han skulle gå ned på meg, lenge siden sist. Jeg er høygravid og har ikke akkurat hatt fri sikt til underlivet på en stund. Har tydeligvis skjedd store forandringer og han sa at huden har blitt mørk og grov som elefanthud. Klarer ikke slappe av og nyte når jeg føler meg motbydelig så var bare å avbryte hele greia. Kommer aldri til å be om å motta oralsex igjen.

Jeg og mannen lo godt av det hovne og lilla underlivet mitt på slutten. Det så jo helt vilt rart og komisk ut. Vi visste jo det var pga press der nede, og at det ville bli normalt igjen. Ta det litt lugn, og ikke straff mannen eller deg selv for dette. Om litt er alt dette glemt!

Anonymkode: 3a595...5a3

• Liker 2
Skrevet

Dumme meg spurte om det plaget han og han sa ja, litt. Har faktisk hatt større sexlyst i det siste så vi har hatt mer sex enn vanlig, men det fikk en brå slutt nå for å si det sånn. Blir helt avtent av å føle meg stygg og ekkel. Strekkmerker og sånt har jeg fått og det plager meg ikke, men forandringer i underlivet ble jeg visst ordentlig lei meg av. Er det håp om at det går tilbake etter fødsel?

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jo, mange blir ordentlig hoven, og får endret farge og tekstur. Det er dog midlertidig. Går tilbake raskt etter fødsel..

Smeltemann skrev (13 minutter siden):

Det kan fikses på når du har født, da blir mannen din glad .

Det går tilbake av seg selv, er bare midlertidig.

Anonymkode: 4d2ea...188

• Liker 4
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo, mange blir ordentlig hoven, og får endret farge og tekstur. Det er dog midlertidig. Går tilbake raskt etter fødsel..

Det går tilbake av seg selv, er bare midlertidig.

Anonymkode: 4d2ea...188

Ok. Da lærte jeg noe nytt 👍

Skrevet

Før du uttaler deg så skaff deg kunnskap

Anonymkode: a5ef2...bf8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dumme meg spurte om det plaget han og han sa ja, litt. Har faktisk hatt større sexlyst i det siste så vi har hatt mer sex enn vanlig, men det fikk en brå slutt nå for å si det sånn. Blir helt avtent av å føle meg stygg og ekkel. Strekkmerker og sånt har jeg fått og det plager meg ikke, men forandringer i underlivet ble jeg visst ordentlig lei meg av. Er det håp om at det går tilbake etter fødsel?

Ts

Synes du skal sette deg ned å si dette til han 

"kunne ønske DU var den som gikk gravid og fikk alle disse forandringene kroppen går gjennom. Ville du da likt jeg sier du er stygg?"

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Synes du skal sette deg ned å si dette til han 
om han skjønner t det kunne såre."kunne ønske DU var den som gikk gravid og fikk alle disse forandringene kroppen går gjennom. Ville du da likt jeg sier du er stygg?"

ja prøv det, ts.  Noen ganger kan ord såre uten at det var ment sånn.  Alltid lurt å splørre en gang til hva han egentlig mente, og om han skjønner at det kan såre.

Anonymkode: 1f371...775

• Liker 3
Skrevet

Ånei, nå synes jeg skikkelig synd på deg 😏 dette føltes selvfølgelig ikke greit for deg. Altså, elefanthud... Sa han det? 

• Liker 2
Skrevet
Sokkar skrev (13 timer siden):

Ånei, nå synes jeg skikkelig synd på deg 😏 dette føltes selvfølgelig ikke greit for deg. Altså, elefanthud... Sa han det? 

Det var det han sa, ja.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...