Gå til innhold

Premier League

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Og da må jeg jo spørre;

-HVA ER DITT FAVORITT LAG??

-HVEM VINNER I ÅR?

-HVEM RYKKER NED I ÅR?

Mitt favoritt lag er Arsenal, som jeg håper vinner. Blir nok Arsenal eller Chelsea som vinner serien.

Hvem som rykker ned er kanskje for vrient å si ennå, men tror faktisk Wigan kommer til å overleve.

Meg om det, spent på å høre hva dere andre tror? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt favorittlag er det samme som siden jeg var 10 år... Manchester United.

Og tror da selvfølgelig de vinner i år! Og det er ikke bare patriotisme i år, tror faktisk de har en god mulighet. Chelsea kommer også til å gjøre det bra.

Bare ikke Arsenal vinner, så er jeg fornøyd! ;)

Nedrykket har jeg ingen store formeninger om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder med Leeds United og siden de har rykket ned gir jeg blanke f i hvem som vinner men vist jeg skal tippe så tipper jeg Chealsea

og de som rykket opp rykker ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon

Favorittlaget mitt har vært United i 27 (28?) år.

Dessverre tror jeg Chelsea vinner igjen.

I og med at jeg håper Wigan klarer seg, må jeg tippe West Ham, Sunderland og Portsmouth på de tre nederste plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært United supporter i 13 - 14 år, men tror gullet går til Arsenal. Vet ikke hvem som rykker ned, men tror ikke west -ham rykker ned igjen.

Er også Hull supporter, men må vel vente litt til før de rykker opp til toppen. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært United supporter i 13 - 14 år, men tror gullet går til Arsenal.  Vet ikke hvem som rykker ned, men tror ikke west -ham rykker ned igjen.

Er også Hull supporter, men må vel vente litt til før de rykker opp til toppen. hehe

Hull??? Imponerende! Har faktisk vært i Hull jeg, men ingen andre jeg kjenner vet engang hvor det er.. :ler: Blir nok en stund til de er i toppen ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...