AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Del Skrevet 7. februar 2021 Må kjøpe ny bukse på nett siden det er utsolgt overalt. Hvordan er Dæhlie og Swix i størrelse? Lurer på fordi jeg er veldig kort i beina Anonymkode: 880fe...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Del Skrevet 7. februar 2021 Synes Swix er ganske normal i str og passform i hvert fall. Har ikke prøvd Dæhlie. Anonymkode: a3534...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Del Skrevet 7. februar 2021 Swix er litt små. Dæhlie er mer normale. Anonymkode: 44072...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Del Skrevet 7. februar 2021 Normal til små/smalt vil jeg si, men det avhenger av modell/kolleksjon. Begge har grei størrelsesguide på nettsidene sine. Den stemmer greit for min del, men jeg har noen ganger gått opp en størrelse i forhold til målene fordi jeg ikke vil ha det så tight. Anonymkode: 1c2a8...d54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Del Skrevet 8. februar 2021 Synes Swix er stor i størrelse i jakker. Har et par av dem der S faktisk blir litt stort selv om jeg er en S/M. Buksene har jeg ikke prøvd. BD er normal både i bukser og jakker. Anonymkode: eaabb...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå