AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Del Skrevet 7. februar 2021 Har aldri vært spesielt interessert i strikking, men plutselig så jeg for meg en genser i hodet som jeg fikk veldig lyst til å lage. Har tegnet opp slik jeg vil ha det og bestemt meg for type garn, men hva gjør man så? Kan man få laget egen oppskrift? ☺️ Anonymkode: 06ad2...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 7. februar 2021 #2 Del Skrevet 7. februar 2021 Spørr noen som er gode å strikke om hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har aldri vært spesielt interessert i strikking, men plutselig så jeg for meg en genser i hodet som jeg fikk veldig lyst til å lage. Har tegnet opp slik jeg vil ha det og bestemt meg for type garn, men hva gjør man så? Kan man få laget egen oppskrift? ☺️ Anonymkode: 06ad2...6e5 Har du bestemt deg for garntype, vet du pinnenummerer. Da går det an å finne en strikkeoppskrift som gir deg antall oppleggsmasker, økninger og øvrig fremgangsmåte. Så kan du tilføye ditt eget mønster. Hvis du har tegnet eget mønster må du avpasse masketallet slik at det går opp med rapportene og økningene. Jeg har gjort dette, og genereren ble fin. Anonymkode: bfa7b...3e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Del Skrevet 7. februar 2021 Det er ikke veldig vanskelig, jeg strikker bare etter eget hode. Vil du legge ut tegningen, eller beskrive genseren, så kan jeg se om jeg har noen tips? Anonymkode: fa669...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 8. februar 2021 #5 Del Skrevet 8. februar 2021 Det er bare å lage et rutemønster i Excel, eller tegne på rutepapir... Du må bare passe på at maskeantallet går opp i antall rapporter. Så finner du en oppskrift på en genser i samme garn, og bytter ut originalmønsteret med ditt eget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå