Gå til innhold

Slikker dama ren for egen sæd, damer opphissende eller ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å slikke dama mi rein for egen sæd etter å ha kommet inne i henne. Hun blir opphissa av at jeg slikker henne ren rett etter jeg har hatt orgasme. Hun blir kåt av det og gjør det litt av den grunn for henne. Hun svelget ofte før når jeg kom i hennes munn, hun ville alltid kline med meg rett etter at hun svelget.

For en stund siden ba hun meg om å slikke henne etter å ha kommet i fitta. Kåt og litt motvillig gjorde jeg det da vi er relativt nyforelska.

Det som er kjedelig ar at jeg elska å se henne svelge sæden min, men nå må jeg slikke egen orgasme. Hun sier at det er deilig at det ikke blir søl i senga da jeg må resirkulere egen sæd😳.  Hun svelger ikke så ofte lenge da hun liker at jeg slikker henne ren. 

Børjeg gjøre dette for henne bare fordi hun liker det eller er dette ekkelt, hva mener majoriteten av damer om dette☺️

Anonymkode: 13223...405

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj. Ekkelt.

Anonymkode: 0c8b1...55f

• Liker 20
Skrevet

Æsj...

Anonymkode: 44a41...352

• Liker 12
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns det er ekkelt. 

Skrevet

Nope

Anonymkode: 05954...68d

• Liker 4
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg ser ikke noe problem med det, men hvis du ikke liker det syntes jeg ikke du burde gjøre det. Ingen burde gjøre ting i sengen de ikke føler seg komfortable med etter min menig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Æsj. Ekkelt.

Anonymkode: 0c8b1...55f

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Æsj...

Anonymkode: 44a41...352

Catalina Culès skrev (Akkurat nå):

Jeg syns det er ekkelt. 

a1234 skrev (Akkurat nå):

Fysj.....

Fire stykker her som foretrekker misjonærstillingen, med lyset av og et laken mellom de to deltagerne. Helst så sjeldent som mulig, og kun for å forsøke å bli gravid... 

Anonymkode: c2690...d35

• Liker 20
Skrevet

Må bare spørre er det ekkelt når damer svelger?  Hvis ikke burde jeg ikke fortsette å slikke henne ren selvom hun blir opphissa av å se meg slikke henne ren. 

Gjest HegeMarie
Skrevet

Jeg syns det er kvalmt, men det er bare min mening.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fire stykker her som foretrekker misjonærstillingen, med lyset av og et laken mellom de to deltagerne. Helst så sjeldent som mulig, og kun for å forsøke å bli gravid... 

Anonymkode: c2690...d35

Haha heller det enn å slikke sin egen sæd.. har forståelse for at folk er forskjellig, men her spør man jo hva andre mener... Finnes de som liker avføring også...Nei fysj.

• Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner nå hvorfor hun alltid ville kline etter at jeg kom i munnen hennes. Jeg ble litt vant til smaken, var bare rester igjen, men nå blir det litt mer av egne safter på meg. Venner man seg til å svelge?, jeg er litt redd for å si nei da vi ikke har vært sammen så lenge, vil bare ikke være kjip å skuffe henne. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært helt greit for min del, så lenge du ville det selv.

Anonymkode: 6fcd6...025

• Liker 3
Skrevet

Jepp, bare fortsett med det!

Anonymkode: ed2ef...9cf

• Liker 3
Skrevet

Hahaha, artig problemstilling det der. Smart dame! 

Anonymkode: db230...a6b

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det høres sykt tennende ut. Har aldri opplevd det, selv om kjæresten min ikke har noe problem med å leke med sæden sin (på meg) og smake den fra munnen min etter at han kommer med en blowjob

Anonymkode: 3c1e8...8cd

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hahaha, artig problemstilling det der. Smart dame! 

Anonymkode: db230...a6b

🤣Ja Hun liker ikke søl på sengelakenet når hun skal sove sier hun, så ja litt smart. Hun vil at jeg skal slikke henne lenge etter at jeg har kommet i henne, da slipper jeg ikke unna med med sæd som ligger i overflaten. 

Får med meg det som renner ut etter en stund også. Slipper å få alt i munnen på en gang noe hun alltid fikk. Litt kjipt at hun nesten alltid ber meg om å komme inne i fitta. Savner det å se henne svelge elsker synet og blir sykt kåt av å se henne svelge.

Har blitt litt mer naturlig å slikke henne ren, var rart og veldig unaturlig i starten. Må bare tenke at hun av og til gjør det for meg så da må jeg kunne gjøre det for henne også. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har begynt å slikke dama mi rein for egen sæd etter å ha kommet inne i henne. Hun blir opphissa av at jeg slikker henne ren rett etter jeg har hatt orgasme. Hun blir kåt av det og gjør det litt av den grunn for henne. Hun svelget ofte før når jeg kom i hennes munn, hun ville alltid kline med meg rett etter at hun svelget.

For en stund siden ba hun meg om å slikke henne etter å ha kommet i fitta. Kåt og litt motvillig gjorde jeg det da vi er relativt nyforelska.

Det som er kjedelig ar at jeg elska å se henne svelge sæden min, men nå må jeg slikke egen orgasme. Hun sier at det er deilig at det ikke blir søl i senga da jeg må resirkulere egen sæd😳.  Hun svelger ikke så ofte lenge da hun liker at jeg slikker henne ren. 

Børjeg gjøre dette for henne bare fordi hun liker det eller er dette ekkelt, hva mener majoriteten av damer om dette☺️

He-he, glad dama mi ikke ønsker dette, sæd smaker høgg. 
Høres ut som hun har dominante tendenser. Det kan jo være kult. Lykke til videre! 

Anonymkode: d7483...a4d

Skrevet

Om du liker det og hun blir opphisset så hvorfor ikke. Jeg liker å svelge etter å ha fått spruten i munnen også. Vi gjør bare det vi liker, det er ikke noe å skamme seg over. Men ikke gjør det om du ikke liker det selv.

Anonymkode: eabc5...bbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes det høres sykt tennende ut. Har aldri opplevd det, selv om kjæresten min ikke har noe problem med å leke med sæden sin (på meg) og smake den fra munnen min etter at han kommer med en blowjob

Anonymkode: 3c1e8...8cd

Bra å høre at noen her mener det er greit, da er det ikke helt på jordet å slikke i seg alt blir en god blanding av begges safter🤪. Digger uansett å slikke fitte sykt deilig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...