Snefriid Skrevet 6. februar 2021 #1 Del Skrevet 6. februar 2021 Superfornøyd med at jeg har fått vaksine. Er helsepersonell. Men, hva skjer videre? Er jeg nå trygg på at jeg ikke kan få korona, kan jeg smitte andre, kan jeg klemme, kan jeg reise på ferie i sommer? Har såå mange spørsmål. Noen som har den minste anelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 6. februar 2021 #2 Del Skrevet 6. februar 2021 Snefriid skrev (3 minutter siden): Superfornøyd med at jeg har fått vaksine. Er helsepersonell. Men, hva skjer videre? Er jeg nå trygg på at jeg ikke kan få korona, kan jeg smitte andre, kan jeg klemme, kan jeg reise på ferie i sommer? Har såå mange spørsmål. Noen som har den minste anelse ? Dette er vel spørsmål som kanskje du som helsepersonell burde vite? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefriid Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 6. februar 2021 Absolutt ikke. Fått så og si null informasjon. Min leder vet ikke mer enn hva som kommer frem i media. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 6. februar 2021 #4 Del Skrevet 6. februar 2021 Du kan bli smittet, få korona, men du blir ikke så syk som du ville blitt uten vaksine. Du kan smitte andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 6. februar 2021 #5 Del Skrevet 6. februar 2021 Det tar en til to uker etter andre dose er satt til du er fult beskyttet. Vaksinen er 95% sikker (Pifzer . )Du må oppføre deg som du kan smitte andre Det ser ut som vaksinen gir god beskyttelse mot videre smitte, men inntil videre må man oppføre seg som at man kan smitte andre. Det kommer sannsynlig vaksinasjons pass, men om man kan reise til sommeren er for tidlig å si 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefriid Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 6. februar 2021 Lana01 skrev (3 minutter siden): Det tar en til to uker etter andre dose er satt til du er fult beskyttet. Vaksinen er 95% sikker (Pifzer . )Du må oppføre deg som du kan smitte andre Det ser ut som vaksinen gir god beskyttelse mot videre smitte, men inntil videre må man oppføre seg som at man kan smitte andre. Det kommer sannsynlig vaksinasjons pass, men om man kan reise til sommeren er for tidlig å si Takk. Kommer uansett ikke til å reise utenlands før det er greit for alle. Men, kunne ønske det var mer informasjon angående vaksinerte. Kan jeg klemme mine eldre foreldre ( som Jeg knapt har sett på et år) når de har blitt vaksinerte osv . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 6. februar 2021 #7 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) 25 minutter siden, Snefriid said: Superfornøyd med at jeg har fått vaksine. Er helsepersonell. Men, hva skjer videre? Er jeg nå trygg på at jeg ikke kan få korona, kan jeg smitte andre, kan jeg klemme, kan jeg reise på ferie i sommer? Har såå mange spørsmål. Noen som har den minste anelse ? Nei, vaksinen er ikke 100% sikker så noen garanti mot sykdom har du ikke, men sannsynligheten er kraftig redusert. En vaksinert person må følge reglene som settes opp for alle inntil videre. Endret 6. februar 2021 av skrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 6. februar 2021 #8 Del Skrevet 6. februar 2021 Snefriid skrev (11 minutter siden): Takk. Kommer uansett ikke til å reise utenlands før det er greit for alle. Men, kunne ønske det var mer informasjon angående vaksinerte. Kan jeg klemme mine eldre foreldre ( som Jeg knapt har sett på et år) når de har blitt vaksinerte osv . Ja det er greit med nærkontakt og klemming når begge er full vaksinert . https://www.nrk.no/norge/hoie_-det-blir-lov-a-klemme-igjen-pa-sykehjem-i-lopet-av-uka-1.15357639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psilocybe Skrevet 6. februar 2021 #9 Del Skrevet 6. februar 2021 Hvilken vaksine fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg