AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Familie på 4 her, 2 barn/ungdom i huset. Det går minst 1 kg norvegia i uka, i tillegg til noen ganger noe nøkkelost, brunost, og kanskje også brie/muggost til oss voksne. Hvor mye ost spises i ditt hus? Anonymkode: 36931...16a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Enslig, men 0. Spiser tydeligvis nokså sjeldent ost med mindre det går i italiensk til middag Anonymkode: 489ea...1a5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Kjøper den store Jarlsbergen på 700(?) gram og den holder i 2-3 uker hos oss vanligvis. Untatt når mannen plutselig får dilla på ostesmørbrød til frokost og lunsj. I tillegg varer en Brunost i 2 mnd kanskje, og det går noe Philadelphia og baconost, men det er sånn vi kjøper innimellom. Vi er 2 voksne og 1 barn. Anonymkode: 793a2...441
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 To voksne, ett barn 8 år. Spiser Norvegia 500g i løpet av 2-3 uker. Har tubeost i tillegg, 1 tube rekeost. Anonymkode: 0c997...f8c
Chantielle Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Ryddet for avsporing/tull. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 To voksne her, ingen av oss bruker ost på brødskiva. Vi kjøper vel kanskje en 700 grams Jarlsberg i måneden, den går med til pizza og diverse saus/ gratinering. Anonymkode: 3d2c8...b2d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Jeg kjøper diverse skiveost til å ha på mat på jobben. Ellers kanskje 1/2 kg norwegia utenom. Fryser skalkene og river de opp til pizza. Sjelden jeg kjøper ferdig revet ost. Anonymkode: 011ee...1ce
Gjest Saph Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Er alene. Spiser ost sjeldent nok til at jeg bare kjøper og river opp og putter i fryseren ellers rekker den å bli muggen. Men spiser det ofte nok til at jeg passer på å aldri være helt tom for det. Så det går kanskje en ost i måneden til både pålegg og matlaging.
Ullvott Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 Vi er to voksne og kjøper en 700 grams Jarlsberg nesten hver uke. I tillegg spiser vi litt kremost (et par beger i måneden) og han litt fløtemysost innimellom, men der går det kanskje med en pakke med skivet ost en gang i måneden.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 En 700 gram jarlsberg om dagen. Vi er 2 voksne og 4 barn og bruker ost til alle måltid Anonymkode: 9fe7d...7a4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #12 Skrevet 7. februar 2021 Går vel ca. 500 gram gulost, og 100 gram brunost. I tillegg kommer kanskje to tuber baconost. Dette er for to voksne og to barn på én uke. Anonymkode: 91043...0ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå