mulllakrekar Skrevet 27. februar 2021 #61 Skrevet 27. februar 2021 frk.jus skrev (3 timer siden): Men hvorfor ikke var spørsmålet mitt. Det svarte du ikke på. fordi det er holdninger jeg ikke respekterer i en dame.
gladogvanlig Skrevet 28. februar 2021 Forfatter #62 Skrevet 28. februar 2021 mulllakrekar skrev (14 timer siden): fordi det er holdninger jeg ikke respekterer i en dame. Vi kommer liksom ikke til bunns i dette. Hva slags holdninger og hvorfor respekterer du dem ikke? Jeg er nysgjerrig på om du bare kopierer andres meninger eller om du faktisk har reflektert rundt dette.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #63 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 21.40): Jeg har hatt nærmere 400 menn, så tror jeg har litt mer erfaring enn deg Anonymkode: 14c9e...50f Jenter kan få sex så lett Anonymkode: fd523...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #64 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 21.13): Og dere påstår at utenlandske jenter er «lette på tråden».... 😏 Anonymkode: 76319...662 Jeg har aldri sett denne påstanden, kun at menn innpå her påstår at etnisk norske kvinner påstår det. Hvor kommer det fra? Anonymkode: e95a9...fe9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #65 Skrevet 28. februar 2021 Jeg har gjort alt du nevner + mer. Har ett motto: «Jeg skal ikke sitte på gamlehjem og angre på ting jeg IKKE har gjort.» Anonymkode: b1aeb...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #66 Skrevet 28. februar 2021 Antall sexpartnere bryr jeg meg ikke om, men kvaliteten på sexen. Kunne lett ha vært foruten de kleine og dårlige sex erfaringene jeg har hatt. De jeg husker godt er de lange hete nettene med de jeg virkelig har hatt kjemi med. Helst de jeg har hatt følelser for. De ubetydelige ligger vagt i minnet og gjerne glemt. Heller få og meningsfulle enn 50 ubetydelige. Har bedre sex nå som jeg er eldre, men det kommer ikke av erfaring. Det kommer av en god partner. En som tar hensyn til mine behov og ikke fokuserer på sin egen orgasme. Anonymkode: 372cd...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #67 Skrevet 28. februar 2021 Jeg hadde en intens affære rett før jeg traff kjæresten min. Det var en mann som jeg lenge har beundret (på avstand, da han er kjent), og der kjemien klikket perfekt. Han er ikke en jeg ville hatt et forhold med, men jeg fikk den "flingen" som jeg kan leve på. One night stands får jeg ingenting ut av, men jeg skal innrømme at jeg kan kjenne på at den tiden der slike eventyr dukker opp, da er over. Men ingenting varer evig. Jeg vil ikke være ung for alltid heller. Man kunne alltid ha strukket strikken litt lenger. Men jeg ville jo ikke valgt kjæresten om jeg ikke mente han hadde alt jeg ser etter, og mer til. Og vi har også god sex. Anonymkode: 3e5af...19d
Safiye Skrevet 1. mars 2021 #68 Skrevet 1. mars 2021 Tråden er ryddet for krenkende utsagn -Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #69 Skrevet 1. mars 2021 Hatt mellom 25-30 sexpartnere, en del ONS. Angrer på kanskje 1/3 av dem 😂 nå har jeg kjæreste og elsker ham. Det eneste jeg savner litt er vel spenninga/jakta, men så vet jeg at i 95% av tilfellene så er sexen dårlig, og det er ikke den spennkngsfølelsen verdt. Mye bedre å ha sex med kjæresten hvor begge bryr seg om hverandre. Anonymkode: 1f28f...5f1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #70 Skrevet 1. mars 2021 Forskning viser at gifte kvinner har den beste sexen. Single kvinner som har tilfeldig sex får bunnslammet av seksualiteten. Dessuten viser også forskning positiv sammenheng mellom mange seksualpartnere og dårlig psykisk helse hos kvinner. Usikker på om det er psyke kvinner som har mye tilfeldig sex, eller om man får dårlig psykisk helse av å ha mye tilfeldig sex, men det er åpenbart at tilfeldig sex medfører risiko og sårbar situasjon - særlig for kvinner. Anonymkode: 70ca5...5b1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå