Gå til innhold

Angre på for lite knulling?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du en gang finner deg en partner og slår deg til ro, tror du at du kommer til å angre på at du utnyttet singellivet for lite? Knullet for lite med for få? Nå er du jo direktør i ditt eget liv, kan bruke Tinder, treffe folk på byen, runke en kollega, gå på Swingersklubb, arrangere en gangbane etc etc uten å spørre noen som helst om lov. Joda, kanskje få du en åpen partner som "tillater" hva som helst, men det er jo ikke det vanlige. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det vil jeg ikke angre på, jeg har knulla med altfor mange allerede ;) 

Anonymkode: 3aa45...e6a

• Liker 8
Skrevet

frk.jus skrev (4 minutter siden):

Når du en gang finner deg en partner og slår deg til ro, tror du at du kommer til å angre på at du utnyttet singellivet for lite? Knullet for lite med for få? Nå er du jo direktør i ditt eget liv, kan bruke Tinder, treffe folk på byen, runke en kollega, gå på Swingersklubb, arrangere en gangbane etc etc uten å spørre noen som helst om lov. Joda, kanskje få du en åpen partner som "tillater" hva som helst, men det er jo ikke det vanlige. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det vil jeg ikke angre på, jeg har knulla med altfor mange allerede ;) 

Og dere påstår at utenlandske jenter er «lette på tråden»....
😏

Anonymkode: 76319...662

• Liker 3
Skrevet

Uavhengig av om jeg finner meg en partner eller ikke, så er svaret både og. Skulle gjerne hatt mer erfaring, men glad for å slippe gravid- og kjønnssykdomsrelatere bekymringer.

Anonymkode: 43de8...d5c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og dere påstår at utenlandske jenter er «lette på tråden»....
😏

Anonymkode: 76319...662

Jeg har aldri påstått det, jeg vet at jeg kan være lett på tråden

Skrevet

Tja. Har vært singel en stund og hatt sex med to forskjellige ila 2021. Jeg har bare hatt ca 7 forskjellige sex partnere. Han jeg hadde sex med sist hadde over 20 !! ( men herregud så kjedelig og kjip han var i senga.. ) 

Han forrige var helt mega bra da. Fint å oppleve det etter års tørken med eksen.

Jeg vet ikke helt om jeg har lyst å risikere kjønnsykdommer da for sex. vet ikke..

Anonymkode: a0707...8e2

• Liker 3
Skrevet

Tja. Har vært singel en stund og hatt sex med to forskjellige ila 2021. Jeg har bare hatt ca 7 forskjellige sex partnere. Han jeg hadde sex med sist hadde over 20 !! ( men herregud så kjedelig og kjip han var i senga.. ) 

Han forrige var helt mega bra da. Fint å oppleve det etter års tørken med eksen.

Jeg vet ikke helt om jeg har lyst å risikere kjønnsykdommer da for sex. vet ikke..

Anonymkode: a0707...8e2

Det er stor forskjell på menn. Noen setter min nytelse først andre er mer opptatt av å tømme seg. Jeg har hatt sex med ca 120 menn så litt erfaring har jeg med menn.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er stor forskjell på menn. Noen setter min nytelse først andre er mer opptatt av å tømme seg. Jeg har hatt sex med ca 120 menn så litt erfaring har jeg med menn.

Hva har fordelingen vært? Til din fordel håper jeg!?

Skrevet

Hva har fordelingen vært? Til din fordel håper jeg!?

Litt til min fordel kanskje, men det er veldig mange menn som bare tenker "tøm og røm" tror jeg...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Litt til min fordel kanskje, men det er veldig mange menn som bare tenker "tøm og røm" tror jeg...

Takk for svar 🙂 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har hatt nærmere 400 menn, så tror jeg har litt mer erfaring enn deg :)

Anonymkode: 14c9e...50f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Reine jomfrua jeg da LOL

Skrevet
frk.jus skrev (38 minutter siden):

Å måtte leve uten å få runke en kollega? Aiaiai, for et tap! 😂

Anonymkode: a4992...f5e

• Liker 15
Skrevet

Ja, alle arrangerer gangbang bare de er single.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bare av nysgjerrighet: 

Er det jobben din? 

Anonymkode: 21c86...803

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, alle arrangerer gangbang bare de er single.

Bare av nysgjerrighet: 

Er det jobben din? 

Anonymkode: 21c86...803

Det tror jeg ikke, jeg kunne fint hatt 400 menn også om jeg hadde takket ja til alle tilbudene jeg har fått.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det tror jeg ikke, jeg kunne fint hatt 400 menn også om jeg hadde takket ja til alle tilbudene jeg har fått.

Det gjelder vel de fleste av oss damer, da.

Langt mer enn 400 ville vel vært vanlig hvis vi takket ja til alle tilbudene. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det gjelder vel de fleste av oss damer, da.

Langt mer enn 400 ville vel vært vanlig hvis vi takket ja til alle tilbudene. 

Det er sant :) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja da har du ingenting å angre på

Skrevet

Jeg tror det er litt både og. Har hatt singelperioder med mye sex, ons og fuckfriends. Det var gøy og spennende en stund, men gikk også på en smell med en som jeg ble hekta på som behandlet meg veldig dårlig. Nå har jeg en ny singelperiode hvor jeg holder meg unna menn. Det er kjedelig, men beskytter meg jo følelsesmessig. Det er jo også korona som gjør det vanskelig nå da. Håper å finne en kjæreste, eller i det minste en fast å ha sex med. Men savner ikke ons og kortvarige greier med menn. Hatt nok av det tror jeg, og det gir ikke så mye. Mange ons er dårlig sex også, selv om noen av dem har vært bra. 

Den beste sexen jeg har hatt har vært i forhold og med faste fuckfriends over lenger tid. Ons og tilfeldig sex gir lite i det lange løp. 

Anonymkode: a501a...a0c

• Liker 1
Skrevet

Den beste sexen er når du virkelig elsker partneren din.. 

Anonymkode: 2a6a3...686

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...