Gå til innhold

Sier du fitte?

Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg bruker det både om det kvinnelige kjønnsorganet og til banning. Jeg synes det er et flott ord, det det har sting. 
Til banning liker jeg å kombinere det med gudsbespottende ord. En kombinasjon av obskøniteter og gudsbespottelse får folk til å forstå at jeg ikke er veldig fornøyd. 
M(50+)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
Skrevet

Jeg har lyst på fitte nå. 

Anonymkode: a5985...7d8

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke slike stygge ord.

Anonymkode: dcabb...7ef

Skrevet

Bruker ikke fitte når jeg skal snakke om kvinnelige kjønnsdeler men favoritt banneordet er fittefaen .. Dame 44 

Anonymkode: b593a...7e5

Skrevet

Bruker det sjelden

K20

Anonymkode: eee02...631

• Liker 1
Skrevet
Alterego666 skrev (3 timer siden):

Hva slags jobb har du?😃

I helse. Jeg sier ikke at bruker på rom 2 er sår i fitta. 

Anonymkode: 9d8d9...00a

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

I helse. Jeg sier ikke at bruker på rom 2 er sår i fitta. 

Anonymkode: 9d8d9...00a

Jeg ser den. Jeg ville nok heller ikke gjort det i din jobb. Grunnen til at jeg spurte er at i min jobb snakker jeg lite om kjønnsorganer. Takk for svar.👍🏻

Skrevet

Bruker det ikke i noen kontekster, syns det er vulgært. Savner et bedre ord som ikke er vulgært, men heller ikke klinisk (som vagina). Foretrekker «pikk» fremfor «penis»/«kuk». 

Skrevet

Det er ikke et ord det faller meg naturlig å bruke uansett sammenheng. Hvilke ord jeg faktisk bruker kommer så an på situasjonen, hvem jeg snakker med og hva vi snakker om.

Skrevet

Knull den våte fitta mi🤤

Anonymkode: 91ce1...987

• Liker 1
Skrevet

Sier fitte ja. Det er et veldig greit ord, for da mener jeg alt som er der nede, ikke bare vagina eller bare klitorisen for eksempel.

Anonymkode: d7f5b...79a

Skrevet

Æsj!! Hater ordet.. tilogmed å lese det :-0 🤮

Nedentil bruker jeg.. eller underliv.. heldigvis sier ikke mannen sånn heller.. kan strekke meg til mus 😂

Anonymkode: e7dd7...506

Skrevet

Jeg synes både fitte og kuk er helt fine ord å bruke i seksuell sammenheng. Men siden jeg forstår at ikke alle er komfortable med dem ser jeg an partner før jeg tar det i bruk, lar gjerne han bruke det først. Kvinne 30

Anonymkode: 9a668...b9e

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Trenger ikke sies høyt. Men det er herlig å tenke på. Ingen fantaserer vel om glufsa, eller hva enkelte kaller det? Fiffinetten hørte jeg fra noen, sikkert fra Bærum. Slesk omskrivning.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Bruker det sjelden

K20

Anonymkode: eee02...631

Som banning eller når du puler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Knull den våte fitta mi🤤

Anonymkode: 91ce1...987

Hardt så klart? 🤣

Skrevet

Bruker ikke ordet fitte. Det er ett av de ekleste ordene jeg vet. Passer i språket til 13-14 år gamle gutter som skal tøffe seg.

Anonymkode: ec257...3fe

Skrevet

Venusberget eller vulva er fine ord.  d ser jeg for meg den fine forhøyningen foran. gjerne med en frodig dusk

Anonymkode: 0b0bd...b07

Skrevet

Kvinne 46. Jeg kan si fitte om jeg er veldig kåt og skal snakke litt dirty til mannen min. Men til vanlig omtaler jeg den som musa. Ungdommen hører jeg omtaler den som tissen. For meg ble det litt pedo når mannen min lurte på om han fikk putte tissen sin i tissen min....

Anonymkode: a9c71...a16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...