AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #41 Skrevet 7. februar 2021 Synes fitte høres bedre ut enn vagina liksom. Sier alltid fitte til venner/menn osv. Men til foreldre sier jeg nedentil! Anonymkode: c696e...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #43 Skrevet 7. februar 2021 Avhenger av kontekst. Har ikke noe imot ordet "fitte", nem bruker det ikke hos lege/gynekolog, f.eks. Anonymkode: 7a77d...3fb 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #44 Skrevet 7. februar 2021 On 2/5/2021 at 8:51 PM, frk.jus said: Bortsett fra til typen din - hvem kan du bruke ordet "fitte" sammen med i en samtale? Og hvorfor dem? Interessant også om du oppgir alder. Tror det går et generasjonsskille her... Nei, synes det er et vulgært og harry ord. Det bruker jeg ikke, verken til andre menn eller til fruen. Snart 40. Anonymkode: 5f65c...7d8 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #45 Skrevet 7. februar 2021 Alt er bedre enn "tiss" Anonymkode: 1ea8f...301 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #46 Skrevet 7. februar 2021 Kvinne, 34. Ordet fitte blir for harry for min del. Hadde vært skikkelig turn off om typen hadde sagt det i seksuell sammenheng også. Anonymkode: 5782d...fff 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #47 Skrevet 7. februar 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Har man så ofte bruk for et slikt ord, da? Jeg kan si: Slikk meg, kom inn i meg, jeg vil ha deg inni meg, bare la det gå i meg, kom inn i meg foran igjen... Det er "meg" som er greia i det som faller meg naturlig å si. Akkurat som at jeg kan si at "du er så hard", altså ikke at "pikken din er...". Det føles personlig. Hvis jeg har sopp/kløe bruker jeg ord som "nedentil" eller "i skrittet". Ved snakk omnkjønbshår/barbering det samme, eventuelt "mellom bena". Anonymkode: afa37...118 Enig i dette! Bruker også ordet nedentil, eller vagina. Avhenger litt av settingen. I seksuell sammenheng er det helt unaturlig for meg også å si fitte/pikk, bruker meg og deg som beskrevet over. Snakker gjerne under sex, men er ikke direkte prat om kjønnsorganene som tenner meg mest. Kan si ting som "shit, kjenn så våt jeg er" men hadde aldri sagt "shit, kjenn så våt fitta mi er". Synes fitte er et forferdelig stygt ord, spesielt når det brukes som banneord. Enda jeg har veldig høy takhøyde for "stygg" språkbruk ellers. Er 29 år, kvinne. Anonymkode: d3147...462
Høsta Skrevet 7. februar 2021 #48 Skrevet 7. februar 2021 Bruker ikke å si fitte verken til kjæresten eller andre. Er 32 år.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #49 Skrevet 7. februar 2021 fitte er ett skjellsord for meg, fordi det er sånn jeg mest har hørt det blitt brukt, dessverre.. (46 år) Anonymkode: f6195...3dd
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #50 Skrevet 7. februar 2021 Bruker det ikke , syns det er ett fælt skjellsord. I samme liga som cunt på engelsk. Anonymkode: 7fa53...464 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #51 Skrevet 7. februar 2021 Bruker det aldri, synes ikke det er flatterende. Anonymkode: c3d85...cac
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #52 Skrevet 7. februar 2021 Kun når jeg er fly forbanna. Anonymkode: 8bec6...214
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #54 Skrevet 7. februar 2021 Det er det eneste ordet jeg kan bruke uten å bli flau. Men ikke til kollegaer og sånne ting, da blir det vel "nedentil" eller "der nede" eller noe sånt. Ellers vet jeg egentlig ikke lenger om jeg kan bruke fitte lenger heller... fikk høre på tv her om dagen at fitte betyr fett-veske.... det var bare veldig ekkelt Anonymkode: 9d8d9...00a 1
Hannah80 Skrevet 7. februar 2021 #55 Skrevet 7. februar 2021 Nei, jeg sier ikke fitte. Aldri. Men jeg kjenner ei som bruker det ordet omtrent i alt hun sier. Eksempler; Jeg er i fittehumør, hun er ei fitte, jeg ser ut som ei fitte på håret. Han er et fittetryne, hun er ei flagrefitte osv osv. Helt grusomt å høre på. 1
Frekkulf Skrevet 7. februar 2021 #56 Skrevet 7. februar 2021 Ser mange her bruker fitte som banneord eller som kraftuttrykk når de er sinte. Selv bruker jeg deg om noe som er positivt, godt og deilig. Hva er vel bedre enn ei ung nybarbert saftig fitte - Middagen smakte fittegodt - Det var fittegøy å gå på byen igjen - Det hadde vært fittedeilig med en tur til syden nå Fitta er jo Guds gave til mannen, så hvorfor tenke på det som noe negativt?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #57 Skrevet 7. februar 2021 Cleo88 skrev (6 timer siden): Liker ikke ordet. I det hele tatt kommer jeg ikke på et eneste uttrykk, utenom bortforklaringer som "der nede" eller "nedentil" (som om man omtaler Voldemort) for vagina som ikke er frastøtende eller teit. "Vagina" høres ut som hos gynekologen, "dåse" er bøodharry og "musa" er noe for sosialt inkompetente menn å si... Jeg vet ikke hva JEG skal si 😱 du kan si underliv... Anonymkode: 6d607...ec3
Gjest NoDiablo Skrevet 7. februar 2021 #58 Skrevet 7. februar 2021 Bare uheldigvis. Og da skjer det foran hvem som helst uansett. Banner ellers som en sjømann. Mann, 40+
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #59 Skrevet 7. februar 2021 Nei. Etter å ha lært ordet "Kjærleiksgrotta" så finnes ikke ordet "fitte" i mitt vokabular 😄🤣 Anonymkode: 6f231...b56
Gjest Alterego666 Skrevet 7. februar 2021 #60 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er det eneste ordet jeg kan bruke uten å bli flau. Men ikke til kollegaer og sånne ting, da blir det vel "nedentil" eller "der nede" eller noe sånt. Hva slags jobb har du?😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå