Gå til innhold

Fineste stedet i Storbritannia?


Gjest Linny111

Anbefalte innlegg

Gjest Linny111
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes Lake District er nydelig, f.eks. rundt Windemere. Ser man kan bo på B&B på Muncaster Castle, høres kult ut (om man liker slott 😄). Ellers er vel Glencoe et klassisk sted å besøke i Skottland. Bodde selv en stund i Glasgowområdet, men fikk ikke reist så mye rundt. Arran står på lista fortsatt. 

Anonymkode: a768d...17a

Jeg var i Windermere for en del år siden. Det er virkelig nydelig der! Det er jo også flott sted å gå turer, så vi bør absolutt ta oss en tur til dit etter hvert :)

Vi vurderer også Shetland og Orkney de neste par årene. Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

York og bydelen Notting Hill i London, sistnevnte har så mange fine fargerike hus 😊

Anonymkode: 516d3...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Linny111 skrev (På 5.2.2021 den 3.21):

Vi bor i Storbritannia og har nettopp kjøpt ny bil som er flott til road trips. Hvis det åpner opp for å kjøre litt rundt innenlands i løpet av 2021, hvor vil dere anbefale at vi reiser? Vi bor i Edinburgh, men reiser gjerne i hele landet. Hva er favorittstedene deres?

Trenger å tenke litt optimistisk nå. Vi har ikke forlatt byen på mange måneder, det er mørkt og trist, men 15% er vaksinert, så jeg håper virkelig vi får kjørt litt i løpet av året.

Penzance er veldig idylisk. og pittoresk liten by lengst syd i Cornvall. Flott natur i området. Her kan du og besøke Lands end Englands vestligste punkt, hvor kanalen og Irskesjøen møtes. Og du har Lizzard point som er englands sørligste punkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...