Gå til innhold

Jeg sørger sånn over mamma 💔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så vondt å savne noen så mye. Det er så tungt å sørge. Og det verste er jo at hun aldri kommer tilbake... 

 

Hun hadde et bra liv sa hun selv, men jeg vet hun strevde. Hun møtte en mann (vår far) som ikke var snill. Han hadde en personlighetsforstyrrelse og var narsissist og utro. Hun oppdro oss barna alene, med så mye kjærlighet en bare kan drømme om❤️ Hun fant aldri kjærligheten hun drømte om. Aldri en som kunne skifte dekk, kjøpe ved. En hun kunne delt trang økonomi med. 

Hun var så hjelpsom til oss, stilte alltid opp. Spurte oss om vi trengte noe hjelp før hun la egne planer. Alle rundt henne sa det, at man skal lete lenge etter en så omsorgsfull person... ❤️ 

Så hvorfor fikk hun aldri bli 70? Hvorfor kunne hun ikke få at siste del i livet ble bra... Hvorfor er det noen som får så lite motgang i livet, og noen så mye? 
 

Vet ikke hva jeg vil med dette. Er så bitter og sint for at det ble slik for henne (og oss). Er så bitter når folk har to stk foreldre som lykkelig kjører sin nye firehjulstrekker til hytten. Mamma fikk aldri det, og i mitt vonde sinn tenker jeg at en av de på vei til sin hytte kan bli rammet nå... Jeg tror jeg har blitt vond av sorgen. En fæl person som virkelig håper at andre også kan få noe... 😢 Jeg vet at alle har noe i livet sitt, men mange har virkelig veldig lite...

Faen ta kreft!!!! Fuck you!!!!!!!!!!

Anonymkode: d29a0...4d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg. Klem fra en som også har mistet mor, far og bror.

Anonymkode: c36e0...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg❤️ Føler jeg er litt som mammaen din, bare ikke så snill og god som hun hørtes ut som. Skulle ønske jeg var det, hun hørtes ut som hel ved og en nydelig mamma.

Anonymkode: 1ab8a...cec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 21.07):

Forstår deg❤️ Føler jeg er litt som mammaen din, bare ikke så snill og god som hun hørtes ut som. Skulle ønske jeg var det, hun hørtes ut som hel ved og en nydelig mamma.

Anonymkode: 1ab8a...cec

❤️

Anonymkode: d29a0...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 21.07):

Forstår deg❤️ Føler jeg er litt som mammaen din, bare ikke så snill og god som hun hørtes ut som. Skulle ønske jeg var det, hun hørtes ut som hel ved og en nydelig mamma.

Anonymkode: 1ab8a...cec

❤️😢

Anonymkode: d29a0...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

 

Forstår deg godt. Min mamma ble ikke en gang 50 år, hun var limet i familien den som hadde omsorg. Hører om andre som snakker om mammaen sin, det er så vodt.

:klem:

Endret av Vasa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at du har vært så heldig og hatt henne i ditt liv. Det er sånn du må tenke. Alle dør før eller seinere. Noen dør tidlig, andre blir veldig gamle. Du har vært heldig som har hatt dette fine mennesket i ditt liv. La hennes minne leve videre med deg og gled deg over alt det fine du fikk opplevd sammen med henne.

Anonymkode: 6327d...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 23.09):

Det er så vondt å savne noen så mye. Det er så tungt å sørge. Og det verste er jo at hun aldri kommer tilbake... 

 

Hun hadde et bra liv sa hun selv, men jeg vet hun strevde. Hun møtte en mann (vår far) som ikke var snill. Han hadde en personlighetsforstyrrelse og var narsissist og utro. Hun oppdro oss barna alene, med så mye kjærlighet en bare kan drømme om❤️ Hun fant aldri kjærligheten hun drømte om. Aldri en som kunne skifte dekk, kjøpe ved. En hun kunne delt trang økonomi med. 

Hun var så hjelpsom til oss, stilte alltid opp. Spurte oss om vi trengte noe hjelp før hun la egne planer. Alle rundt henne sa det, at man skal lete lenge etter en så omsorgsfull person... ❤️ 

Så hvorfor fikk hun aldri bli 70? Hvorfor kunne hun ikke få at siste del i livet ble bra... Hvorfor er det noen som får så lite motgang i livet, og noen så mye? 
 

Vet ikke hva jeg vil med dette. Er så bitter og sint for at det ble slik for henne (og oss). Er så bitter når folk har to stk foreldre som lykkelig kjører sin nye firehjulstrekker til hytten. Mamma fikk aldri det, og i mitt vonde sinn tenker jeg at en av de på vei til sin hytte kan bli rammet nå... Jeg tror jeg har blitt vond av sorgen. En fæl person som virkelig håper at andre også kan få noe... 😢 Jeg vet at alle har noe i livet sitt, men mange har virkelig veldig lite...

Faen ta kreft!!!! Fuck you!!!!!!!!!!

Anonymkode: d29a0...4d4

Så trist :( jeg skjønner du blir lei deg av å tenke på alt det mammaen din ikke fikk oppleve :( men hun fikk jo oppleve dere barna som betydde alt for henne❤️ Jeg har en bror som er hjerneskadet og har cerebral parese. Mine foreldre er visst veldig lei seg for alt han ikke får oppleve som «normale» folk får også. Men min bror har det faktisk veldig bra uansett om han aldri får oppleve barn og sin egen familie noensinne. Jeg tror man kan ha det bra uten å måtte få alt dette som er «normalen» 

Anonymkode: 6b54a...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...