Gå til innhold

Damer alene på jorden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis alle menn forsvant fra verden i dag, ville damer klart og holde planeten gående? hadde dere klart og gjøre alle jobbene menn gjør i dag? eller hadde det vært enden på hele samfunnet?.  

Har dere damer noen tanker rundt dette?

Anonymkode: 390be...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klart vi ville det. Hvorfor skulle vi ikke kunne gjøre de samme jobbene som mannfolk? Og for å sikre framtidige generasjoner så kan man bruke sædbanker. 

Anonymkode: 9722a...195

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææsj. Da måtte vi gjort alle drittjobbene også selv. Men det hadde da gått det. Fred på jord og sex med orgasme hadde det også blitt. (svar som fortjent)

 

Anonymkode: dab3d...4c4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så klart vi ville det. Hvorfor skulle vi ikke kunne gjøre de samme jobbene som mannfolk? Og for å sikre framtidige generasjoner så kan man bruke sædbanker. 

Anonymkode: 9722a...195

tenker mest på alle de fysiske yrkene menn gjør, der det er en stor mangel på kvinnelige arbeidere, ville damer klare og gjøre alle disse yrkene?. Jeg tror ikke damer ville klart det. det er jo ikke en sivilisasjon hittil som har vært styrt eller bygget av damer. Jeg vet hvis alle damene hadde forsvunnet ville menn klart seg, men om damer ville klart det står jeg mer tvilende til.

Anonymkode: 390be...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kvinner ville blitt voldtatt

Ingen kvinner ville blitt drept

Ingen kvinner ville blitt overfalt

 

Tror ikke kvinner ville savnet menn om de forsvant.

Anonymkode: 500ca...60a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke gått. Det hadde blitt enormt mye krangling og klikkdannelser. Hadde sikkert blitt krig med en gang.

Anonymkode: 9d12e...d9f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja lett, enkelt å ha fysiske jobber og "mannejobber" når mennene er borte. Grunnen til at mange skyr unna slike yrker er for å slippe trakkassering og ekle menn.

Verden hadde vært flott uten krig, voldtekt, sexuell terror, nesten ikke drap etc + sex med faktisk nytelse og noen som kan gi deg orgasme? winwin?

 

Men motsatt hadde nok ikke godt - hadde nok bare blitt voldtekt, selvmord pga toxic maskulinitet, mangel på et av de største behovene: Emosjonell støtte og følelser etc. Enste grunne til at det som du sier "ikke har enda vært en sivilisasjon styrt av damer" er jo pga menn som voldtar og tvinger på kvinner graviditet og død.. Heldigvis går de fremover.

Anonymkode: 1ad99...4f4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ingen kvinner ville blitt voldtatt

Ingen kvinner ville blitt drept

Ingen kvinner ville blitt overfalt

 

Tror ikke kvinner ville savnet menn om de forsvant.

Anonymkode: 500ca...60a

Joda, bare færre. 

Anonymkode: 3a287...516

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ingen kvinner ville blitt voldtatt

Ingen kvinner ville blitt drept

Ingen kvinner ville blitt overfalt

 

Tror ikke kvinner ville savnet menn om de forsvant.

Anonymkode: 500ca...60a

Hvorfor kan ikke kvinner bli utsatt for disse handlingene av andre kvinner? 

Anonymkode: bd68c...ecf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoDiablo
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ingen kvinner ville blitt voldtatt

Ingen kvinner ville blitt drept

Ingen kvinner ville blitt overfalt

 

Tror ikke kvinner ville savnet menn om de forsvant.

Anonymkode: 500ca...60a

Haha. Å joda, det vet jeg at veldig mange av "dere" hadde 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor kan ikke kvinner bli utsatt for disse handlingene av andre kvinner? 

Anonymkode: bd68c...ecf

Kan du nevne et tilfelle hvor en kvinne utsatte en kvinne for de handlingene ?

Anonymkode: 500ca...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet; jeg tror det har gått ganske dårlig på lang sikt, og ikke bare pga reproduksjon. Presis like dårlig som et rent mannesamfunn. 
Det hadde blitt mye drama med et en-kjønnet samfunn. Tror vedlikehold av fex infrastruktur ville lidd på lang sikt med bare kvinner. Men vi kunne veid opp for det med god planlegging, der er damer best. 
Mye drama hadde det nok blitt med kun menn også, masse ulykker pga dumdristighet fordi vi ikke hadde vært der med vår modererende effekt. Jeg tror menn hadde blitt mer frustrert i lengden av mangel på damer enn omvendt faktisk.

Tror også det hadde blitt masse gris, matforgiftning og nedgrodde toalett rundt omkring. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan du nevne et tilfelle hvor en kvinne utsatte en kvinne for de handlingene ?

Anonymkode: 500ca...60a

Amanda Knox comes to mind, men kan ikke si jeg vet om mange saker. Det er dog noen, det er det ingen tvil om.

På samme måte er det også noen kvinner som jobber i tradisjonelle mannsyrker. Som noen over sier, kvinner hadde fint tatt de jobbene, tenker kvinner også fint hadde tatt disse rollene nevnt over her.

Anonymkode: ddeb7...47e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sorry for dette, men internett hadde tryna i løpet av kort tid - og forblitt nede :P 

Anonymkode: ddeb7...47e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Så klart vi ville det. Hvorfor skulle vi ikke kunne gjøre de samme jobbene som mannfolk? Og for å sikre framtidige generasjoner så kan man bruke sædbanker. 

Anonymkode: 9722a...195

🤣🤣 Hvor kommer da sæden fra??   

Anonymkode: adfd4...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NoDiablo skrev (7 minutter siden):

Haha. Å joda, det vet jeg at veldig mange av "dere" hadde 😂

Vet jeg også!!! Kvinnfolk kan være lik jævlig mot hverandre/ menn som det noen menn er!  Vold er faktisk temmelig kjønnsnøytrale! Tro det eller ei!!😏😐

Anonymkode: adfd4...7f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok vært verst for menn, å klare seg uten varme, omtanke og omsorg (og sex). Ser for meg et helt robotisk, kaldt og voldelig klima. Hadde ikke vært hyggelig med bare kvinner heller, det hadde jo gått hvis man måtte, men ser for meg et giftig hierarki, dog uten drap og seksuell vold. Jeg hadde savnet flørt og sex noe helt forferdelig 😅

Anonymkode: 05748...cbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvis alle menn forsvant fra verden i dag, ville damer klart og holde planeten gående? hadde dere klart og gjøre alle jobbene menn gjør i dag? eller hadde det vært enden på hele samfunnet?.  

Har dere damer noen tanker rundt dette?

Anonymkode: 390be...ead

Vi trenger ikke menn til noe som helst, men mange kvinner kan være ganske kyniske, manipulerende dramaqueens.  Det er et problem. 

Anonymkode: 42b37...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor kan ikke kvinner bli utsatt for disse handlingene av andre kvinner? 

Anonymkode: bd68c...ecf

Sjekk statistikken. 

Anonymkode: 1179c...2a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...