AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #21 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skulle det ellers være? klart det er livmortappen. Anonymkode: 93485...067 Livmortappen en halv finger inn i skjeden? Nei det er ikke livmortappen. Hvis livmortappen er så langt nede er noe alvorlig galt. jeg har denne ruglete «klumpen» som ts snakker om og det er ikke livmortappen. Livmortappen min sitter der den skal, mye høyere opp Anonymkode: 73345...197 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #22 Skrevet 4. februar 2021 Er ikke dette det her beryktede «g-punktet»? Det er mange svampe-klumper i åpningen min, gjerne veldig i selve «g-punkt» området. Det kan selvsagt ha vært en lav livmorhals, skjer at den henger veldig lavt. Anonymkode: 3e192...caa
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #23 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Livmortappen en halv finger inn i skjeden? Nei det er ikke livmortappen. Hvis livmortappen er så langt nede er noe alvorlig galt. jeg har denne ruglete «klumpen» som ts snakker om og det er ikke livmortappen. Livmortappen min sitter der den skal, mye høyere opp Anonymkode: 73345...197 Livmortappen beveger seg med syklusen. Det varierer fra kvinne til kvinne, og noen dager i syklusen er den høyt oppe, og andre ganger er den veldig lavt nede. Anonymkode: 3e192...caa 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #24 Skrevet 4. februar 2021 G-punktet er jo ikke en klump. Det er et ruglete område av skjedeveggen som befinner seg nesten ytterst og øverst i skjeden, "ut mot magen". Hvis man sitter litt bøyd og kjenner etter i skjeden, så ligger ikke livmorhalstappen så veldig langt inn. Da blir skjeden liksom forkortet. Anonymkode: 7b71c...174
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #25 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Livmortappen beveger seg med syklusen. Det varierer fra kvinne til kvinne, og noen dager i syklusen er den høyt oppe, og andre ganger er den veldig lavt nede. Anonymkode: 3e192...caa Jeg hører du sier det, men det jeg sier er at jeg har også denne klumpen som ts snakker om, og den er i tillegg til livmorhalsen min. livmortappen min er mye høyere opp, og siden jeg kun har en livmor så er den klumpen i skjeden noe annet Anonymkode: 73345...197
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #26 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hører du sier det, men det jeg sier er at jeg har også denne klumpen som ts snakker om, og den er i tillegg til livmorhalsen min. livmortappen min er mye høyere opp, og siden jeg kun har en livmor så er den klumpen i skjeden noe annet Anonymkode: 73345...197 Jeg har også en ruglete klump rett innenfor kjedeåpningen. Livmorhalstappen min er høyere oppe. Den har aldri vært i nærheten av den ruglete klumpen. Hadde tappen vært så langt nede, hadde jeg blitt veldig bekymret. Anonymkode: 72978...19c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #27 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også en ruglete klump rett innenfor kjedeåpningen. Livmorhalstappen min er høyere oppe. Den har aldri vært i nærheten av den ruglete klumpen. Hadde tappen vært så langt nede, hadde jeg blitt veldig bekymret. Anonymkode: 72978...19c Nettopp det jeg ville frem til... Er tappen så langt nede så ville man nok hatt ganske store plager Anonymkode: 73345...197 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #28 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nettopp det jeg ville frem til... Er tappen så langt nede så ville man nok hatt ganske store plager Anonymkode: 73345...197 Da har man vel muligens en prolaps?Nå har jeg en kort skjede ifølge gynekologen, men livmorhalstappen min ligger ca. 6 cm inn når jeg sitter og presser ut samtidig. Den ruglete klumpen sitter kanskje 2 cm inn. Tror dette er en del av fremre skjedevegg. Anonymkode: 72978...19c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #29 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da har man vel muligens en prolaps?Nå har jeg en kort skjede ifølge gynekologen, men livmorhalstappen min ligger ca. 6 cm inn når jeg sitter og presser ut samtidig. Den ruglete klumpen sitter kanskje 2 cm inn. Tror dette er en del av fremre skjedevegg. Anonymkode: 72978...19c Ja det jeg mente var at den ruglete klumpen ikke er livmortappen. jeg kan veldig lett kjenne livmortappen min ved å stikke finger opp der, men den ruglete klumpen sitter rett på innsiden. Jeg tror det er riktig, at den er del av fremre skjedevegg Anonymkode: 73345...197
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #30 Skrevet 5. februar 2021 Livmortappen er ikke svampeaktig. Jeg vil heller påstå at skjedeveggen er svampaktig, hvis jeg må velge hva som er mest svampaktig. Kan du ha urinveisåpninga der? Vet noen kvinner har den litt inn i skjeden, mens andre har den ganske nært klitoris. Folk er ulike. Vet ikke om den heller er svampaktig... For giddalaus til å sjekke her og nå. Anonymkode: e8af0...946
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå