Gå til innhold

Interiørblader


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Lurte på hvilke interiørblader dere anbefaler? Hvilke som er tidlig ut med å fange opp skiftende trender innen interiør? Er først og fremst ute etter norske magasiner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sluker stort sett alt på det området, men liker spesielt godt Maison og Elle interiør. Bonytt er også bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske:

ELLE interiør

Bo Bedre

Interiørmagasinet

Utenlandske:

Boligmagasinet(dansk)

Bo Bedre(dansk)

Living etc.(britisk)

Sköna Hem(svensk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker interiørblader! Abbonerer på Bonytt og Bo Bedre. Men Maison er i grunnen kanskje det beste.

Men aller best liker jeg faktisk de små "utenpå-bladene" i Hjemmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste innsender om "utpå bladene". Der er det tips for hvermansen. Det gjelder egentlig bla. Bonytt og. Men det er jo fint med noen drømmeblader om viser fantastiske løsninger der penger ikke spiller noen rolle. Som sagt, sluker jeg interiørblader. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerte på Bonytt før jeg bygde hus, etter huset var ferdig så forsvant interessen for interiørblader. Nå er det hageblader for alle pengene her i gården ;)

Forresten så synes jeg interiørblader er for gjennomsyret med reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med siste innsender om "utpå bladene". Der er det tips for hvermansen. Det gjelder egentlig bla. Bonytt og. Men det er jo fint med noen drømmeblader om viser fantastiske løsninger der penger ikke spiller noen rolle. Som sagt, sluker jeg interiørblader. ;)

Enig - og det er vel "drømmebladene" som fanger opp mest trender også, og drar de store linjene, liksom. Elle er vel ikke så verst i så måte, Maison husker jeg som noe konservativt og vestkantaktig, men det kan jo ha forandret seg - mange år siden jeg bladde i det. Synes bonytt er ok også - varierer nummer for nummer, men jeg er litt sånn at jeg blir "mett" av slike blader i perioder uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...