AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Man har vært sammen med noen lenge, over et par år, så tar det slutt. Slutt faktisk bare fordi man vil forskjellige ting, og egentlig ikke noe drama. Av en eller annen grunn så blir man ghostet... Hvorfor blir det sånn, og vi er i førti årene og jeg tenker dette er svært umodent og respektløst. Kan noen som velger denne metoden fortelle meg hvorfor man gjør det? Til de som ikke vet hva ghosting er: Ghosting betyr å bryte all kommunikasjon med noen uten en forklaring eller advarsel. Personen nekter eller ignorerer å svare på henvendelser fra en eller flere personer. Anonymkode: f2b87...fa8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man har vært sammen med noen lenge, over et par år, så tar det slutt. Slutt faktisk bare fordi man vil forskjellige ting, og egentlig ikke noe drama. Av en eller annen grunn så blir man ghostet... Hvorfor blir det sånn, og vi er i førti årene og jeg tenker dette er svært umodent og respektløst. Kan noen som velger denne metoden fortelle meg hvorfor man gjør det? Til de som ikke vet hva ghosting er: Ghosting betyr å bryte all kommunikasjon med noen uten en forklaring eller advarsel. Personen nekter eller ignorerer å svare på henvendelser fra en eller flere personer. Anonymkode: f2b87...fa8 Glemte å nevne at han ser på story på snap og sånn, men svarer bare ikke på kontakt... Anonymkode: f2b87...fa8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 "Greien" er bare at en god del menn er feig som faen, ryggradsløs, selvgod, konfliktsky og empatiløs som gjør at de foretrekker å terrorisere kvinner med passiv aggressiv anti-kommunikasjon som ignorering, fordi det ikke blir deres problem at de gjør andre mennesker vondt. "Jeg bare later som du er død med verdens beste samvittighet og har null skyld i at det gjør deg vondt, for jeg har ikke gjort noe!" Anonymkode: e0141...455 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Greien" er bare at en god del menn er feig som faen, ryggradsløs, selvgod, konfliktsky og empatiløs som gjør at de foretrekker å terrorisere kvinner med passiv aggressiv anti-kommunikasjon som ignorering, fordi det ikke blir deres problem at de gjør andre mennesker vondt. "Jeg bare later som du er død med verdens beste samvittighet og har null skyld i at det gjør deg vondt, for jeg har ikke gjort noe!" Anonymkode: e0141...455 Så kun menn ghoster? Anonymkode: 5d8af...e8f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så kun menn ghoster? Anonymkode: 5d8af...e8f Nei, der er absolutt kvinner som holder på på samme viset, men det er langt i fra like vanlig at kvinner bruker ignorering som universalmiddel til å "kommunisere" slik mange menn gjør. Anonymkode: e0141...455
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Ike gi folk som ghoster flere sjanser. Jeg ble ghosted og helt knust, jeg trodde på ham når han kom tilbake og lovet endring. Jeg forklarte ham hvor knust det hadde gjort meg første gang, og at jeg tok ikke sjansen på et forhold om han ikke var med på å gi det et ordentlig forsøk. Han lovet meg det. 7 flotte måneder fikk vi sammen, så ble jeg bare blokkert og unngått. Det var helt jævlig for moren hans ringte meg og spurte hvorfor jeg ikke kom med ham osv, måtte jo bare forklare henne at jeg TROR det var slutt liksom. Hun ble lei seg og beklaget, sa at det var ikke en måte å oppføre seg på og ønsket meg alt godt. 2 år etterpå får jeg en melding på bursdagen min som om ingenting har skjedd. Faen meg sjukt. Anonymkode: f43b3...e82 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ike gi folk som ghoster flere sjanser. Jeg ble ghosted og helt knust, jeg trodde på ham når han kom tilbake og lovet endring. Jeg forklarte ham hvor knust det hadde gjort meg første gang, og at jeg tok ikke sjansen på et forhold om han ikke var med på å gi det et ordentlig forsøk. Han lovet meg det. 7 flotte måneder fikk vi sammen, så ble jeg bare blokkert og unngått. Det var helt jævlig for moren hans ringte meg og spurte hvorfor jeg ikke kom med ham osv, måtte jo bare forklare henne at jeg TROR det var slutt liksom. Hun ble lei seg og beklaget, sa at det var ikke en måte å oppføre seg på og ønsket meg alt godt. 2 år etterpå får jeg en melding på bursdagen min som om ingenting har skjedd. Faen meg sjukt. Anonymkode: f43b3...e82 Takk for svar. Han har oppført seg sånn her to ganger tidligere for så å komme tilbake. Rett og slett ikke interessant dette. Tenker at man her også ødelegger for en potensielt mulig hyggelig vennskapsrelasjon. Vet at han før har hatt en liten depresjon når det har hendt, men orker ikke dette i livet mitt. Lite voksent når man er i midten av førtiårene. Jeg har ikke mange venner og det har ikke han heller, så bare leit... Anonymkode: f2b87...fa8
laviniabcn79 Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 men jeg er ikke enig i at du er blitt ordentlig ghostet. det ble slutt. med andre ord, dere har hatt en closure. ghosting er når vedkommende plutselig bare er borte, ingen forklaring, ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå