Gå til innhold

Bekjente som går bort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en bekjent som døde brått for et par dager siden. Fant ut i dag at hun var gått bort.


Jeg kjenner henne fra en barselgruppe fra babyforum for noen år siden, og vi har ingen felles kjente.

Vi snakket en del sammen da, da vi har to sønner på samme alder og er begge nordfra. Er skikkelig trist på barnas vegne, og familien. Men i og med at jeg ikke kjenner de eller henne egentlig, så føler jeg at jeg ikke kan sende melding på messenger..

Det er bare alle spørsmålene man har.. Er så uendelig trist 😢

noen som har vært i en lignende situasjon, og kan gi råd?

Anonymkode: a757f...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så leit. Vanligvis kunne du gått i bisettelsen, men det får du vel antagelig ikke gjort nå pga. korona-restriksjoner. Men du kan kanskje lage deg en stille stund hjemme og tenne et lys for henne og sende henne gode tanker. Klem til deg❤️

Anonymkode: 858ce...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Vil tro de fleste pårørende synes det er fint å høre at mange brydde seg om henne, klart du kan sende en melding til hennes nærmeste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva med å sende et kort til de pårørende? Etter å ha mistet noen er det fint å høre at de betydde noe for andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskath skrev (På 4.2.2021 den 16.46):

Gå inn på minnesiden og tenne lys kanskje? 

Jeg mistet en person i nær familie i høst og jeg synes dette med en minneside var veldig fint! Alle som vil kan skrive noen ord eller bare, som du nevner, tenne et lys selv om de ikke er nær nok til å sende blomster, delta i begravelse/bisettelse eller sende et vanlig kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...