Selena81 Skrevet 9. februar 2021 #41 Del Skrevet 9. februar 2021 Rosa Sitron skrev (2 timer siden): Sakset fra lokalavisen: Det er kun i Vestby, Frogn, Nesodden og Enebakk kjøpesentrene åpner igjen i Follo. Det kan altså bety at det kommer kunder fra nabokommunene som fortsatt har sine kjøpesentre delvis stengt ned. – Jeg er spent på om det blir reising, sier han. https://www.amta.no/jubler-etter-beskjed-fra-ordforeren-dette-er-en-gledens-dag/s/5-3-973646 Joker Nord politikken fortsetter...Kjøpesenteret i Vestby åpner. Sikkert det store outlet senteret i vestby også. Henholdsvis 30, 20 og 10 min fra Oslo/Nordre Follo/Ås. Sikkert god stemning blant senterledelsen i Vestby da.😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #42 Del Skrevet 10. februar 2021 Selena81 skrev (14 timer siden): Joker Nord politikken fortsetter...Kjøpesenteret i Vestby åpner. Sikkert det store outlet senteret i vestby også. Henholdsvis 30, 20 og 10 min fra Oslo/Nordre Follo/Ås. Sikkert god stemning blant senterledelsen i Vestby da.😂 Hva skjer i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg