AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #21 Del Skrevet 2. februar 2021 Amatariel skrev (24 minutter siden): Uff nei, det er ikke noe særlig. Hev deg over det! Ganske sykt å mene at 34 er for gammelt! Gjennomsnittsalderen her til lands er vel rundt 30 år for å få sin nr. 1.... Da jeg nevnte for fastlegen min i fjor at jeg var redd jeg var blitt for gammel, så bare lo hun. Hun ble selv mor som 41-åring, så har personlig erfaring. Men hun skjønte faktisk hva jeg mente når jeg gikk nærmere inn på det. Det med søsken. Helt enig med dej!😊😊 Anonymkode: cd321...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #22 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg ble gravid i juni i fjor etter laaaaang tids prøving. Det har egentlig vært en del fordeler med å være gravid denne tiden. Slapp å skjule at jeg ikke drakk i begynnelsen, får tatt det mye mer med ro pga hjemmekontor og selvom det er kjedelig å ikke være sosial så får jeg tatt veldig godt vare på meg selv. Er i kjempefin form 4 uker før termin og kan godt hende det er litt fordi jeg har fått tatt det så rolig. Anonymkode: 8848b...e63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 3. februar 2021 #23 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): 2 år var en stund ja. Lykke til med IVF, føler meg egentlig klar i fjor men situasjonen rundt har ikke tillatt det. Men folat i dag og slutt på p piller så får vi se ☺️ Ts Anonymkode: 9b265...c3e Det er en stund men det er mange som har holdt på mye lenger enn meg og de har klart det til slutt, så fokuserer på at når jeg får det til, så er det verdt det❤️ Da har du iallfall begynt en plass da og det er bra Nå må du bare vente på mensen stabiliserer seg, så kan du kalle deg selv en prøver😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 3. februar 2021 #24 Del Skrevet 3. februar 2021 Amatariel skrev (21 timer siden): Uff nei, det er ikke noe særlig. Hev deg over det! Ganske sykt å mene at 34 er for gammelt! Gjennomsnittsalderen her til lands er vel rundt 30 år for å få sin nr. 1.... Da jeg nevnte for fastlegen min i fjor at jeg var redd jeg var blitt for gammel, så bare lo hun. Hun ble selv mor som 41-åring, så har personlig erfaring. Men hun skjønte faktisk hva jeg mente når jeg gikk nærmere inn på det. Det med søsken. Ikke meg du svarer, men er så glad for at du deler det her! Har jo nevnt flere tråder her at jeg stresser litt med alder, men blir litt roligere av å lese sånne ting. Når det kommer til svaret på TS sitt spørsmål, nei det er ingen vits i å utsette synes jeg. Selv om jeg prøver å ikke stresse med alder, henger det jo i bakhodet, så vil helst få til å lage et småsøsken før det er for sent. Er "bare" 35 da, men dette kan jo vare i årevis, så det har ikke jeg tid til å ta hensyn til. Er mer redd for hva familien min kan gå glipp av hvis vi hadde sjansen, enn for å bli coronasjuk Tar jo alle smittevernsforholdsregler da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #25 Del Skrevet 3. februar 2021 skruttveig skrev (8 timer siden): Ikke meg du svarer, men er så glad for at du deler det her! Har jo nevnt flere tråder her at jeg stresser litt med alder, men blir litt roligere av å lese sånne ting. Når det kommer til svaret på TS sitt spørsmål, nei det er ingen vits i å utsette synes jeg. Selv om jeg prøver å ikke stresse med alder, henger det jo i bakhodet, så vil helst få til å lage et småsøsken før det er for sent. Er "bare" 35 da, men dette kan jo vare i årevis, så det har ikke jeg tid til å ta hensyn til. Er mer redd for hva familien min kan gå glipp av hvis vi hadde sjansen, enn for å bli coronasjuk Tar jo alle smittevernsforholdsregler da. Ville bare svare deg jeg på det første du skrev. Syns ikke vi på 33-36 skal gå rundt å føle oss for gamle.. jeg tenker og føler selv at jeg er i utmerket form til å få en liten en. Jeg og fikk beskjed fra gynekologen min etter fruktbarhetstest at jeg har mange gode år igjen, og det er etter 38 år fruktbarheten synker viser nyere forskning. Her finnes selvfølgelig individuelle forskjeller, men syns ikke vi skal bli hysterisk, vi har enda godt med tid😊 Lykke til, om du bestemmer deg for å prøve nå eller vente. Jeg er 33, snart 34. Vi starter nok etter påske tror jeg vi har landa på😊 Anonymkode: cd321...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #26 Del Skrevet 4. februar 2021 Vi tenker å prøve å få andremann i løpet av 2022, så i utgangspunktet begynne å prøve i april. Nå tenker jeg at jeg kanskje vil vente til jeg vet når jeg får muligheten til å ta koronavaksine. Noen måneders forskjell spiller ikke så stor rolle for meg, og jeg ville følt meg tryggere om jeg ventet til etter vaksine. Pluss vi bor ikke i Norge og jeg kan lett se for meg det blir krav til vaksine for å få reise i sommer. Jeg blir 36 i sommer, så har heller ikke allverdens tid. Men jeg ble raskt gravid med førstemann som 33-åring, og vi har i utgangspunktet ikke planer om flere enn to barn, så det er ok om det tar litt tid også. Anonymkode: 0907d...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 4. februar 2021 #27 Del Skrevet 4. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ville bare svare deg jeg på det første du skrev. Syns ikke vi på 33-36 skal gå rundt å føle oss for gamle.. jeg tenker og føler selv at jeg er i utmerket form til å få en liten en. Jeg og fikk beskjed fra gynekologen min etter fruktbarhetstest at jeg har mange gode år igjen, og det er etter 38 år fruktbarheten synker viser nyere forskning. Her finnes selvfølgelig individuelle forskjeller, men syns ikke vi skal bli hysterisk, vi har enda godt med tid😊 Lykke til, om du bestemmer deg for å prøve nå eller vente. Jeg er 33, snart 34. Vi starter nok etter påske tror jeg vi har landa på😊 Anonymkode: cd321...eab Takk for svar fra deg også Ja føler meg ikke sånn gammal bortsett fra alle artiklene om det store blinkende 35 jeg har lest. Så nå er det nok overanalysering. Vi prøver igjen og igjen til det sitter, og tar ikke noen fremtidelig negativ test som et tegn på at nå er døren stengt for flere barn. Lykke til etter påske 10 dager igjen til EL her, så prøver bare å få tiden til å gå, merker det er vanskelig å fokusere på andre ting mens man prøver, og venter på å prøve igjen ^^ Endret 4. februar 2021 av 123 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå