AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Del Skrevet 1. februar 2021 Flere jeg kjenner har sagt at jeg ser russisk eller polsk, mulig jugoslavia osv ut når vi har snakket om sånne ting som slekt langt bak i historien og sånn. Jeg er helt norsk. Kan jeg ha forfedre fra disse stedene? Er det mange nordmenn som har det? Hvor kan jeg finne det ut? Jeg syns sånt er interessant og bare kult at de sier det. Anonymkode: bba02...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Del Skrevet 1. februar 2021 Verken Polen eller det som var Jugoslavia er øst Europa. Anonymkode: 17c39...b8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Verken Polen eller det som var Jugoslavia er øst Europa. Anonymkode: 17c39...b8a Ok. Da tok jeg feil om hvor det lå. Anonymkode: bba02...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Del Skrevet 1. februar 2021 Ta en ancestry.com test. Jeg tok en og er hovedsaklig skandinavisk, men en oppdatering viser at mye av det kommer fra troms, finnmark, lappland, nordsverige. Samt at jeg noen få prosent finsk da.....så lurer jo litt på om jeg har sameaner...har spesielle øyne og høye kinnbein. Anonymkode: 987ee...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta en ancestry.com test. Jeg tok en og er hovedsaklig skandinavisk, men en oppdatering viser at mye av det kommer fra troms, finnmark, lappland, nordsverige. Samt at jeg noen få prosent finsk da.....så lurer jo litt på om jeg har sameaner...har spesielle øyne og høye kinnbein. Anonymkode: 987ee...c97 Takk. Skal prøve. Kult 👍 Anonymkode: bba02...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 2. februar 2021 #6 Del Skrevet 2. februar 2021 Hos kvinner, er et østeuropeisk utseende veldig ofte pent. Synes jeg. Jeg vet jeg har mye Italia i meg, ved siden av det norske. Jeg skal ta samme test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 2. februar 2021 #7 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Verken Polen eller det som var Jugoslavia er øst Europa. Spør noen fra 1989.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Del Skrevet 2. februar 2021 MyHeritage er bra! Både min mor, to halvsøstre og jeg har tatt den. Anonymkode: 354b4...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 2. februar 2021 #9 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ok. Da tok jeg feil om hvor det lå. Anonymkode: bba02...c0c Det er bare en oppfattelse av hvordan man grenser opp Europa. Det er ikke direkte feil å oppfatte Polen og Jugoslavia som del av Øst-Europa. De ble helt klart oppfattet som det da de lå bak jernteppet. Med fallet av jernteppet og EU-utvidelsen østover er argumentet at Øst-Europas grense har flyttet med østover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå